Web Analytics Made Easy - Statcounter

لابی صهیونیستی آیپک اعلام کرد نظر به تضمین ارائه‌شده از سوی آمریکا برای حفظ برتری نظامی رژیم صهیونیستی، مخالفتی با فروش تسلیحات نظامی به امارات ندارد.

 به نقل از روزنامه جروزالم پست، لابی صهیونیستی مستقر در واشنگتن اعلام کرد مخالفتی با فروش جنگنده‌های اف-۳۵ به امارات ندارد.

کمیته روابط عمومی آمریکا و اسرائیل «آیپک» روز چهارشنبه اعلام کرد با توجه به توافق صلح میان رژیم صهیونیستی و امارات و نیز توافق حاصل شده با آمریکا در خصوص حفظ برتری نظامی این رژیم، با فروش تسلیحات پیشنهادی به امارات مخالف نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارشال ویتمن، سخنگوی آیپک: اعلام کرد با توجه به اینکه بر مبنای توافق میان تل‌آویو و واشنگتن، فروش جنگنده‌های اف-۳۵ به امارات برتری نظامی اسرائیل را متاثر نخواهد ساخت، مخالفتی با فروش این تسلیحات به ابوظبی نداریم.

لابی تندرو «موسسه یهودی برای امنیت ملی آمریکا» نیز موافقت خود با فروش جنگنده‌های آمریکایی اف-۳۵ به امارات اعلام کرد.

به دنبال توافق عادی سازی روابط میان امارات و رژیم صهیونیستی، مسئله فروش جنگنده اف-۳۵ آمریکا به ابوظبی مطرح شد که به سرعت با مخالفت گسترده مقامات رژیم صهیونیستی همراه شد. پس از کش و قوس‌های فراون مقامات صهیونیست به شرط تضمین به مخاطره نیفتادن امنیت خود در منطقه، با فروش جنگنده‌های اف-۳۵ به امارات موافقت کردند.

از ابتدای توافق ننگین سازش میان امارات و رژیم صهیونیستی، موضوع فروش جنگنده‌های اف-۳۵ آمریکا به ابوظبی از جمله موارد مورد مناقشه دو طرف بوده است. اماراتی‌ها دستیابی به این جنگنده را از جمله شروط عادی‌سازی روابط اعلام کردند./ باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: فروش جنگنده های اف ۳۵ رژیم صهیونیستی اف ۳۵ به امارات فروش جنگنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۶۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکسی هوایی امارات تا پایان 2025 به راه می افتد

تین نیوز

مدیر اجرایی شرکت امریکایی «آرچر» از امضای توافق راه اندازی تاکسی هوایی در امارات تا پایان 2025 خبر داد.

 

ادم گلدستین، مدیر اجرایی شرکت امریکایی «آرچر» از امضای توافق راه اندازی تاکسی هوایی در امارات تا پایان 2025 خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از اسکای نیوز،  گلدستین تأکید کرد که این توافق با دفتر سرمایه گذاری ابوظبی امضا شده است و افزود که این توافق همچنین شامل تولید بالگرد و تأمین زمین های لازم برای فرود تاکسی هوایی می شود.

وی افزود که حجم سرمایه گذاری در این پروژه صدها میلیون دلار خواهد بود و افزود که این توافق سراسر خاک امارات در بر خواهد گرفت و جایگاه ابوظبی به عنوان مرکز جهانی ترابری هوایی را تقویت خواهد کرد.

به گفته گلدستین، استفاده از تاکسی هوایی به معنای آن است که مسیرهایی که با خودرو 60 تا 90 دقیقه طول می کشد به 10 تا 20 دقیقه کاهش خواهد یافت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آژیر خطر در کریات شمونا از بیم حمله پهپادی به صدا درآمد
  • موافقت اکثر صهیونیست‌ها با استعفای فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی
  • تاکسی هوایی امارات تا پایان 2025 به راه می افتد
  • مقام صهیونیست: اگر نتانیاهو نبود ظرف چند روز به توافق می‌رسیدیم
  • نتانیاهو مانع از انعقاد توافق درباره جنگ غزه می‌شود
  • رئیس‌جمهور آمریکا لایحه فیلترینگ یا فروش تیک‌تاک را امضا کرد
  • پیشنهاد رژیم صهیونیستی برای انصراف از حمله به رفح در ازای توافق با حماس
  • منابع عبری: اسرائیل با آتش بس چند هفته ای موافقت خواهد کرد
  • منابع عبری: اسرائیل با آتش‌بس چند هفته‌ای موافقت خواهد کرد
  • خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات توافق شده آزاد می‌شوند