Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@10:23:44 GMT

۳۰۰ عنوان محتوای آموزشی در زنجان تولید شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۶۶۴۵۳

۳۰۰ عنوان محتوای آموزشی در زنجان تولید شد

جعفر زنجانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: آموزش مجازی دروس منتخب دوره اول و دوم متوسطه توسط دبیران توانمند استان، تدوین و بارگذاری محتواهای تولید شده در شرایط شیوع ویروس کرونا، که با هدف تحقق شعار تعطیل ناپذیر بودن آموزش و  تحقق توسعه عدالت آموزشی جزء دغدغه اصلی اداره کل است.

وی اضافه کرد: استفاده از ظرفیت نیروی انسانی خلاق و جهادی باعث پیش رو بودن استان در تولید محتواهای آموزشی و ارائه به دانش آموزان استان شده و از طرفی شرایط موجود نقطه قوتی در توسعه عدالت آموزشی به شمار می رود که طبق احصاء نظرات مدیران مدارس متوسطه نظری و  دوره اول متوسطه، انجام برنامه آموزش مجازی دروس مورد استقبال حداکثری دانش آموزان عزیز استان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 زنجانی افزود: با راه اندازی کانال آموزشی دروس دوره اول و دوم متوسطه در فضای شاد به آدرس am۲zn_shad@، تمامی محتواهای تولید شده در استان در کانال مربوطه بارگذاری شده که. با عضویت بالای چهار هزارو ۳۰۰ نفر از دانش آموزان دوره اول متوسطه و متوسطه نظری در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ تحقق کامل اهداف مورد نظر ادره کل آموزش و پرورش استان دور از دسترس نیست.

وی اظهار داشت: در دوره دوم متوسطه نظری در پایه دهم ۴۶ محتوا بالغ بر یک‌هزارو ۸۴۰  دقیقه، در پایه یازدهم ۷۴ عنوان محتوا بالغ بر ۲ هزار و ۹۶۰ دقیقه و در پایه دوازدهم ۱۰۰ عنوان محتوا بالغ بر  چهار هزار دقیقه تا پایان آبان ۹۹ تولید و در کانال اداره آموزش دوره دم متوسطه استان در فضای شاد بارگذاری شده است.

به گفته این مسؤول، همچنین در دوره اول متوسطه در پایه هفتم ۲۲ عنوان محتوا بالغ بر ۶۶۰ دقیقه، در پایه هشتم ۲۵ عنوان محتوا بالغ بر ۷۵۰ دقیقه و در پایه نهم ۵۵ عنوان محتوا بالغ بر یکهزار و ۶۵۰ دقیقه محتوا تولید و بارگذاری شده است.

رییس اداره آموزش دوره اول و دوم متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: با توجه به تولید، تدوین و بارگذاری ۳۲۲ عنوان محتوای آموزشی بالغ بر ۱۱ هزار و ۸۶۰ دقیقه توسط اداره آموزش دوره اول و دوم متوسطه نظری،  امیدواریم هرچه سریع­تر با کنترل بیماری کووید-۱۹ آموزش های حضوری در مدارس دایر شود.

برچسب‌ها کرونا زنجان آموزش مجازی دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا زنجان آموزش مجازی دانش آموزان کرونا زنجان آموزش مجازی دانش آموزان اخبار کنکور دوره اول و دوم متوسطه متوسطه نظری دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۶۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است

علی موحدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به منظور برگزاری کلاس‌های درس در مدارس استان بوشهر اقدامات لازم صورت گرفته و زمان پایان کلاس‌ها و امتحانات هر مقطع مشخص شده است.

وی از ادامه آموزش در همه مدارس استان تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه خبر داد و اضافه کرد: در پایه‌های اول تا پنجم ابتدایی دانش‌آموزان تا نوزدهم اردیبهشت در مدارس خواهند بود و دانش‌آموزان پایه ششم به خاطر امتحان هماهنگ کشوری تا ۸ خرداد در مدارس حضور خواهند داشت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: برای اینکه دانش‌آموزان آمادگی لازم را داشته باشند ۲ روز قبل‌از شروع امتحانات یعنی از هفدهم اردیبهشت کلاس‌های درس تعطیل می‌شود.

وی با بیان اینکه امتحانات دانش‌آموزان پایه متوسطه اول تا ۱۳ خرداد ادامه دارد بیان کرد: کلاس‌های درس دانش‌آموزان متوسطه دوم نیز تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

موحدی با اشاره به برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان متوسطه دوم تا ۳۰ خرداد افزود: امتحانات پایه‌های دهم تا دوازدهم به‌صورت هماهنگ کشوری برگزار می‌شود و برنامه امتحانی ابلاغ شده است.

کد خبر 6090491

دیگر خبرها

  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • اولین خلبانان اوکراینی برای آموزش اف-۱۶ وارد فرانسه شدند
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • آموزش خبرنگاران شهرستان‌های غرب گیلان
  • برگزاری ۴۳ دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد
  • پایه اصلی هر سازمانی بر دوش روابط عمومی است