Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثبت‌نام چهارمین دوره مسابقه ملی توانمند در سه مرحله در سایت باشگاه نانو از ۲۲ آذرماه برای دانش‌آموزان پایه ششم و بالاتر آغاز می‌شود. به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو، چهارمین دوره مسابقه ملی توانمند در سه مرحله با فعالیت‌های ساده در منزل، آزمون آنلاین و ساخت محصولات نانویی ویژه دانش‌آموزان پایه ششم و بالاتر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دانش‌آموزان علاقمند می‌توانند برای ثبت‌نام، از تاریخ ۹۹/۹/۲۲ تا ۹۹/۱۰/۲۰ به سایت باشگاه نانو (www.nanoclub.ir) مراجعه کنند، مراحل عضویت خود را انجام دهند و پس از وارد شدن به حساب کاربری، برای شرکت در مسابقه فرم ثبت‌نام را تکمیل نمایند.

مرحله اول مسابقه دربرگیرنده ۶ فعالیت عملی ساده با عناوین زیر است:

سطوح شگفت‌انگیز
نجات تخم مرغ
یخچال جادویی
ورود کرونا ممنوع
تصفیه در خانه
ترانزیستور گچی
این مرحله توسط خود دانش‌آموز و در محیط منزل یا پژوهش‌سرای محل تحصیل وی انجام می‌شود و گزارش آن برای باشگاه ارسال می‌شود.

مرحله دوم، در قالب آزمون مجازی از مباحث فعالیت‌های عملی و کتاب «نگاهی نو به دنیای نانو» است. همه دانش‌آموزانی که در مرحله اول شرکت کنند می‌توانند در این آزمون شرکت نمایند. ۳۶ نفر برتری که نمره حدنصاب این آزمون و مرحله اول را کسب کنند به مرحله سوم راه پیدا می‌کنند.

مرحله سوم نیز به‌صورت عملی در دو محور عمومی و تخصصی و در قالب گروه‌های ۳ نفره در شهر تهران برگزار می‌شود. انتخاب محور مسابقه به انتخاب داوطلب و با توجه به میزان مهارت وی در فناوری نانو خواهد بود. لازم به‌ذکر است با توجه به شیوع ویروس کرونا، احتمال برگزاری مرحله نهایی به‌صورت مجازی وجود خواهد داشت و بر حسب شرایط حاکم در تاریخ معین شده در این مورد تصمیم لازم اتخاذ خواهد شد.

آیین‌نامه شرکت در چهارمین مسابقه ملی توانمند را از اینجا دریافت کنید.

لازم به یادآوری است، اولین و دومین دوره مسابقه ملی توانمند در قالب یک مرحله انجام پروژه آزمایشگاهی، سومین دوره شامل یک آزمون مجازی و یک مرحله عملی بود و امسال چهارمین دوره آن در سه مرحله شامل فعالیت‌های عملی در منزل، یک آزمون مجازی و در نهایت رقابت عملی بین برگزیدگان مراحل قبلی برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فناوری نانو باشگاه نانو مسابقه ملی توانمند چهارمین دوره ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۶۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۲ آموزگار مدارس شاهداستان در کارگاه توانمند سازی شرکت کردند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شریف مجیدیان ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: آموزگاران در این کارگاه‌های آموزشی، روش‌های تدریس روخوانی و روان خوانی، و تدریس مبانی قرآن را فرا گرفتند.

وی بیان داشت: هدف از برگزاری کارگاه‌های توانمند سازی، تقویت شایستگی‌های حرفه‌ای و اعتقادی آموزگاران مدارس ابتدایی شاهد در درس قرآن، است.

مجیدیان افزود: در این کارگاه‌ها معلمان باروش‌های نوین تدریس قرآن، در بخش‌های روان خوانی و روخوانی دو مدرس برجسته قرآنی آشنا شدند.

وی تصریح کرد: در این کارگاه‌های آموزشی ۴۶ نفر از شهرستان کهگیلویه شهر دهدشت، ۳۹ نفر از شهر یاسوج و ۲۷ نفر نیز از شهرستان گچساران حضور داشتند.

مجیدیان با بیان اینکه فعالیت‌های تعلیم و تربیت باید به ایثارگری ختم شود، گفت: این کارگاه‌های آموزشی به منظور بررسی شیوه‌های نوین تدریس، چگونگی تکالیف مهارت محور و توانمندسازی آموزگاران دوره‌های ابتدایی برگزار شد و می‌تواند تأثیر به سزایی در روش تدریس آموزگاران و فرایند یاد دهی و یادگیری مطالب درسی دانش آموزان داشته باشد.

وی افزود: در فرایندهای آموزشی، پرورشی و تربیتی دانش آموزان به این بخش باید توجه ویژه و وافر داشت.

کد خبر 6091095

دیگر خبرها

  • ۱۱۲ آموزگار مدارس شاهداستان در کارگاه توانمند سازی شرکت کردند
  • آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • آموزش اتوماسیون صنعتی به صورتی تخصصی و عملی
  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»/ مراحل گزینش و مدارک امتیازآور
  • برگزاری مسابقه«سنتز سبز نانوذرات نقره به کمک عصاره لیمو»
  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • شرکت ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری