Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-"چهارمین جشنواره سراسری دانشجویی داستان کوتاه زاینده رود" در سه بخش "آزاد"، "زاینده رود" و بخش "دانشجویان ایرانی خارج از کشور" برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، "چهارمین جشنواره سراسری دانشجویی داستان کوتاه زاینده رود" در سه بخش "آزاد"، "زاینده رود" و بخش "دانشجویان ایرانی خارج از کشور" برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر "چهارمین جشنواره سراسری دانشجویی داستان کوتاه زاینده‌رود" در گفت و گو با خبرنگار تسنیم درباره جزییات آثار ارسالی اظهار داشت: قالب‌های ارسالی در بخش‌های مختلف جشنواره، داستان کوتاه با حداکثر 6000 کلمه و داستان کوتاه با حداکثر 100 کلمه است؛ آثار ارسالی به جشنواره نباید تاکنون در جایی منتشر شده باشند و یا در جشنواره‌های دیگر شرکت داده شده باشند.

سیاوش گلشیری درباره روند شکل‌گیری این رویداد بیان کرد: در سال 93 تصمیم گرفتیم جشنواره‌ای را به صورت دو سال یک بار با هدف ایجاد محیطی پویا و متداوم در جهت رشد استعداد نویسندگی دانشجویان و هم‌ چنین تولید داستان‌ها و روایت‌هایی با هویت اصفهان برگزار کنیم.

وی افزود: نخستین دوره از این جشنواره در سال 94 در اصفهان برگزار شد و اکنون فراخوان چهارمین جشنواره سراسری داستان کوتاه زاینده رود اعلام شده است و مهلت ارسال آثار تا اول اسفندماه سال جاری است همچنین اختتامیه این دوره در خردادماه 1400 برگزار خواهد شد.

مهلت ارسال آثار جشنواره ادبیات داستانی استان گیلان تمدید شدفیلم «شهربانو» برای ارائه به جشنواره فجر آماده شدخبرنگاران تسنیم در جشنواره ابوذر بسیج رسانه خوزستان حائز رتبه برتر شدند

دبیر چهارمین جشنواره داستان کوتاه زاینده رود درباره برنامه جنبی این رویداد گفت: در دوره‌های قبلی این جشنواره ، کارگاه‌هایی با حضور داوران هر دوره به طور هدفمند ،در طول سال و هم در روزهای جشنواره برگزار شد ؛یکی از این رویدادها "سه شنبه‌ها با داستان" بود که در طول سال برگزار می‌شد اما با شیوع بیماری کرونا روند این برنامه متوقف شد. امسال نیز برنامه‌های جنبی جشنواره شامل کارگاه‌های تخصصی، نشست‌های داستان‌خوانی، گفت و گو با نویسندگان و بزرگداشت یکی از نویسندگان مطرح به صورت برخط در پلتفرم‌های مجازی برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: هویت دانشجویی یکی از ارکان برگزاری این رویداد است و اگر به خروجی دوره های قبل نگاهی بیندازیم خواهیم دید که بسیاری از افراد برگزیده اکنون صاحب کتاب هستند و فعالیت‌شان در حوزه نویسندگی به شکل مستمر و تخصصی ادامه پیدا کرده است.

گلشیری درباره برنامه‌ریزی دبیرخانه جشنواره در جهت انتشار آثار برگزیده بیان کرد: در نخستین دوره از برگزاری این رویداد، آثار برگزیده به صورت کتابچه در تعداد محدود منتشر شدند اما در دوره‌های بعدی به دلیل مشکلات مالی و گرانی کاغذ، آثار برگزیده در قالب لوح فشرده منتشر شد علاوه بر آن تعدادی از آثار برگزیده با اجازه نویسندگان اثر در نشریات و مجلات گوناگون چاپ شده‌اند.

علاقه مندان برای شرکت در چهارمین جشنواره داستان کوتاه زاینده رود می‌توانند  از طریق سامانه ثبت نام جهاد به ادرس (reg.jdisf.ac.ir) اقدام کنند.

انتهای پیام/163/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: داستان کوتاه زاینده رود چهارمین جشنواره سراسری آثار برگزیده منتشر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۶۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود

غفار امانی معاون ورزشی اداره‌ کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: تاکنون سه تیم خارجی از کشورهای گرجستان، ارمنستان و عراق برای شرکت در چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی اعلام آمادگی کرده اند که با گذشت زمان تیم‌های دیگر نیز به این مسابقات اضافه خواهند شد.

وی با اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات در روزهای سوم و چهارم خردادماه امسال، اظهار کرد: حدود ۴۰ داور بین‌المللی قضاوت این مسابقات را برعهده خواهند داشت و نزدیک به ۲۰ خبرنگار طبق هماهنگی‌های صورت گرفته این برنامه ورزشی را پوشش می‌دهند.

این مسوول ادامه داد: همچنین این مسابقات از شبکه‌های ورزش، پنج و استانی اشراق در روزهای پنجشنبه و جمعه (سوم و چهارم خردادماه) به صورت زنده پخش خواهد شد.

وی یادآور شد: شرکت‌هایی که درخواست تبلیغات دارند می‌توانند به هیأت کشتی استان مراجعه کنند تا بخشی از هزینه‌های این مسابقات توسط اسپانسر جبران شود.

معاون ورزشی اداره‌ کل ورزش و جوانان استان زنجان خاطرنشان کرد: این مسابقات با حضور پرشور علاقه‌مندان زنجانی در سالن ۶ هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • گروه محوری را در دستور کار این دوره از جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد قرار دادیم
  • کسب رتبه برتر در جشنواره ملی شعر دوست من کتاب
  • حضور 3 فیلم کوتاه ایرانی در یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه
  • برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین
  • فراخوان جشنواره «راویان غدیر» در استان قزوین
  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ روستای بیابانک برگزار شد
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد