Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@11:23:32 GMT

فعالان حوزه صنعت چاپ ایلام تجلیل می شوند

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۶۶۷۴۰

فعالان حوزه صنعت چاپ ایلام تجلیل می شوند

معاون فرهنگی و امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از مراسم تجلیل از برگزیدگان صنعت چاپ این استان با رعایت پروتکل های بهداشتی در راستای ارج نهادن به تلاش فعالان حوزه صنعت چاپ استان خبر داد.

«یونس قیطانی»  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام با بیان این مطلب، اظهار کرد: فعالان و دست اندرکاران حوزه صنعت چاپ به ویژه در استان ایلام نقش مهمی در توسعه و ترویج فرهنگ از طریق این صنعت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه تقدیر از تلاش های فعالان عرصه صنعت چاپ استان  یکی از برنامه ها و اولویت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در طول سال های اخیر بوده است، ابراز کرد: در سال جاری با توجه به شیوع ویروس کرونا و مصادف شدن روز ملی صنعت چاپ با ایام محرم، مراسم گرامیداشت روز صنعت چاپ در استان برگزار نشد و به زمان دیگری  در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی موکول شد.

 

معاون فرهنگی و امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام ابراز کرد: هر ساله با برگزاری جشنواره صنعت چاپ استان از برگزدیگان این حوزه در استان تجلیل می شد و تا کنون نیز ۵ دوره از این جشنواره در سطح استان برگزار شده است و امسال نیز ششمین دوره این جشنواره با توجه به شرایط ناشی از شیوع کرونا، با راعایت پروتکل های بهداشتی و با تجلیل از تعداد معدودی از برگزیدگان این جشنواره برگزار می شود.

 

قیطانی با اشاره به اینکه با هیئت بررسی فعالان ششمین دوره صنعت چاپ استان ایلام، همه‌ زحمت‌کشان حوزه صنعت چاپ استان را شایسته تقدیر می داند،  گفت: در چند سال گذشته، بر اساس فرم‌هایی با شاخص‌هایی خاص و تکمیل آن توسط فعالان صنعت چاپ و بر اساس امتیاز کسب شده، تعدادی از این عزیزان به عنوان برگزیده معرفی می‌شدند.

 

معاون فرهنگی و امور رسانه اداره کل تاکید کرد: در سال جاری ضمن هماهنگی و تشکیل جلسه با رئیس محترم اتحادیه چاپخانه‌داران استان ایلام و موافقت اعضای محترم اتحادیه، مقرر شد در مراسمی از افراد فعال حوزه صنعت چاپ استان که تاکنون تقدیر نشده‌ و یا کم‌تر مورد تقدیر قرار گرفته‌اند، به عنوان نماینده فعالان صنعت چاپ استان تقدیر شود.

 

وی خاطرنشان کرد: مراسم تجلیل از  فعالان حوزه صنعت چاپ استان در روز چهارشنبه 26 آذرماه سال جاری به دلیل محدودیت های کرونایی و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی به صورت نمادین  برگزار می شود.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: چاپ برگزیدگان صنعت ایلام حوزه صنعت چاپ استان پروتکل های بهداشتی استان ایلام اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۶۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقم عجیب مصرف برق کولر‌ها در دوره گرم سال

مصطفی رجبی مشهدی با اشاره به مصرف برق ٣٢ هزار مگاواتی سامانه های‌سرمایشی در دوره گرم سال، آن را معادل مصرف برق یک کشور ۱۲۰ میلیونی عنوان کرد و گفت: ممنوعیت تبلیغ کولر‌های گازی در مناطق عادی و معتدل طی مذاکره با صداوسیما حاصل شده و ٨٠ درصد مناطق کشور را شامل می‌شود.

به گزارش وزارت نیرو، وی در گردهمایی مدیران دفاتر حقوقی شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع نیرو به ناترازی صنعت برق در ٣ بخش مالی، سوخت و تولید و مصرف برق اشاره کرد که به طور مستقیم یا غیرمستقیم عملکرد بخش‌های تولید، انتقال و توزیع برق را تحت تاثیر قرار داده است.

وی رشد شتابان مصرف (٥.٧ درصد در سال گذشته) را از دیگر چالش‌های صنعت برق عنوان کرد که با توجه به رشد یک تا ٢ درصدی مصرف در کشور‌های توسعه یافته، نیازمند تدبیر است.

 

به گفته وی، بخشی از رشد مصرف برق نامتعارف است که به پدیده‌های نوظهوری مانند ماینر‌های غیرمجاز یا استفاده از کولر‌های گازی در مناطق عادی اختصاص دارد.

مدیرعامل توانیر در ادامه از کاهش فعالیت تولیدکنندگان مجاز رمز ارز از حدود ٣٥٠ مگاوات به کمتر از ٥٠ مگاوات خبر داد که به دلیل عدم بازدارندگی، راهکار‌های قبلی مربوط به استخراج غیرمجاز است.

وی در همین زمینه گفت: تاکنون ٨٠٠ مگاوات ماینر غیرمجاز کشف شده است.

رجبی مشهدی ٣٢ هزار مگاوات مصرف برق سامانه های‌سرمایشی در کشور را معادل کل مصرف برق کشور مصر با ١٢٠ میلیون نفر جمعیت ذکر کرد که نشان می‌دهد در کشور ما مقررات و مناسبات خوبی برای بهره‌وری انرژی و مهار هدر رفت برق در این حوزه حاکم نیست.

وی با اشاره به ممنوعیت تبلیغ کولر‌های گازی در مناطق عادی و معتدل که طی مذاکره با صداوسیما حاصل شده و٨٠ درصد مناطق کشور را شامل می‌شود، تاکید کرد: توان صنعت برق در این عرصه به ابزار‌های فنی و اجرایی محدود می‌شود و بدون بهره‌گیری از ظرفیت حوزه حقوقی، امکان جلوگیری از مصارف بی‌رویه یا اجرای طرح‌هایی مانند توسعه خطوط برق وجود ندارد، بنابراین درخواست دارم واحد‌های حقوقی صنعت برق وارد میدان شوند و کارشناسان این حوزه در تمامی موضوعات مبتلا به صنعت برق ورود کنند.

دیگر خبرها

  • از ۵ قاره در کنفرانس صنعت هسته‌ای شرکت کرده اند
  • جلیل سبحانی از ورود هوش مصنوعی به صنایع پتروشیمی خبر داد
  • حکمرانی داده‌ها در عصر اینترنت اشیاء/ پلتفرم‌ها خود را مالک داده‌ها می‌دانند
  • تجلیل از اساتید دانشگاه پیام نور ایلام
  • رقم عجیب مصرف برق کولر‌ها در دوره گرم سال
  • از پاسداشت زبان فارسی تا تجلیل از فعالان و کنشگران حوزه میراث‌ فرهنگی
  • صحن شورای شهر اصفهان به صحنه‌ تقدیر و تجلیل از معلمان و قهرمان ورزشی تبدیل شد
  • تجلیل از معلمان نمونه استان قزوین 
  • برگزاری جشن‌های مادرانه در مساجد برای ترغیب مادران به فرزندآوری
  • تجلیل از طلاب ممتاز و نمونه استان یزد