Web Analytics Made Easy - Statcounter

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) اعلام‌کرد که به دلیل عدم ارائه خدمات هندلینگ به پرواز این هواپیمایی از سوی شرکت ذی‌ربط، پرواز شماره ۷۳۱ امروز از فرودگاه امام خمینی(ره) به مقصد مادرید کنسل شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از اداره کل روابط عمومی هما، پرواز شماره ۷۳۱ از فرودگاه امام خمینی(ره) به مقصد مادرید که براساس برنامه در ساعت ۹ و پنج دقیقه امروز (۱۹ آذرماه) باید انجام می‌شد، با اعلام شرکت خدمات‌دهنده در فرودگاه مادرید (پایتخت اسپانیا) مبنی بر عدم ارائه خدمات هندلینگ به پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران کنسل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ضمن عرض پوزش از مسافران، پیگیر رفع این مشکل خواهد بود.

این هواپیمایی اعلام‌کرد: به دنبال تمهیدات اتخاذ شده، مسافران این پرواز در صورت تمایل به استفاده از  بلیت خریداری شده می‌توانند بدون پرداخت هزینه و با تعویض بلیت در یکی از مسیرهای اروپایی هما پرواز کنند.

لینک کوتاه: asriran.com/003BhA

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: هواپیمایی هما مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۶۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز‌های فرودگاه ایلام لغو شد

آفتاب‌‌نیوز :

طبق اعلام فرودگاه ایلام، پرواز‌های شرکت‌های هواپیمایی آسمان و ایران ایر در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۷ در مسیر تهران - ایلام - تهران به علت پایین بودن دید افقی باطل اعلام شده است.

بارش شدید باران از صبح امروز مناطق مختلف استان ایلام را فرا گرفته است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • پرواز‌های فرودگاه ایلام لغو شد
  • پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام -تهران لغو شد
  • لغو دو پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی
  • لغو ۲ پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی
  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟
  • پیشنهاد گروگان سابق آمریکایی در خصوص جنگ ایران و اسرائیل
  • توضیح وزیر کشور درباره تقسیم استان تهران
  • پلمپ تالاری که باعث لغو پروازهای یک فرودگاه در ایران شد!
  • اولین خلبان بازرگانی ایرانی؛ کاپیتان داریوش تیمسار
  • بازگشت پرواز تهران ـ خرم‌آباد ‌به مبدأ در پی شرایط بد جوی