Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علی صادقی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شیوع کرونا اظهار کرد: در راستای ترویج مراجعه غیر حضوری خدمات مشترکین آب و فاضلاب استان اقدام به راه اندازی سیستم های اینترنتی شده که درخواست داریم مشترکین از این خدمات بهره لازم را ببرند.

وی افزود: از سال های قبل خدمات غیرحضوری به صورت اینترنتی به منظور استفاده مشترکین طراحی و پیاده سازی شده که استقبال خوبی از آن نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون خدمات مشترکین و درآمد آب و فاضلاب استان مرکزی بیان کرد: مشترکین می توانند با ورود به سایت شرکت آبفای استان با استفاده از اینترنت خانگی و همراه بدون مراجعه حضوری به شرکت درخواست خود را انجام دهند.

صادقی ادامه داد: نرم افزار ساحل در همین راستا برای مشترکین طراحی شده که می توانند هم از این طریق و هم از طریق دفاتر پیشخوان دولت خدمات لازم را دریافت کنند.

 

وی تصریح کرد: مشترکین آب و فاضلاب می توانند در این سامانه برای دریافت اطلاعات تاریخچه مصرف، مشاهده و پرداخت قبض آب، ورود رقم کنتور، درخواست تغییرات انشعاب و... به صورت غیر حضوری استفاده کنند.

معاون خدمات مشترکین و درآمد آب و فاضلاب استان مرکزی با اشاره به تکمیل اطلاعات مشترکین به هر دو صورت حضوری و غیر حضوری بیان کرد: مشترکین یا با ورود به این سامانه و یا در حین مراجعه مامورین برای خواندن کنتور، شماره همراه خود را در سامانه ثبت کنند.

صادقی با اشاره به پایین بودن آمار استفاده مشترکین از خدمات غیرحضوری گفت: تنها  پنج درصد مشترکین آب و فاضلاب از تمام خدمات غیر حضوری بهره می برند که عدم آشنایی با  سامانه و عدم اطلاع رسانی کافی دلیل این موضوع است.

وی با بیان اینکه پرداخت قبوض آب به صورت غیر حضوری در استان بالغ بر بیش از 98 درصد است خاطرنشان کرد: شماره تلفن سه رقمی ۱۲۲ و سامانه  پیامکی ۳۰۰۰۲۵۵۲ هم در اختیار کاربران قرار دارد که برخی از خدمات پرکاربرد را به مشترکین ارائه می‌کند.

به گفته وی تعداد مشترکین آب و فاضلاب در استان مرکزی ۴۹۰ هزار مشترک است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آب فاضلاب استان مرکزی اینترنت مشترکین آب و فاضلاب خدمات غیر غیر حضوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۷۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطعی گاز در کرج

این شرکت در نظر دارد نسبت به قطع گاز شهری قسمتی از کرج به آدرس کلاک پایین خیابان نیایش بعد از پل راه آهن حد فاصل نیایش ۱ و ۲ و ۳ و فرعی های منتصب در روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۸ تا ۱۷ قطع نماید. 

از ساکنین درخواست می گردد تمهیدات لازم را پیش بینی کنند.

بدیهی است پس از پایان عملیات نسبت به وصل مجدد گاز مشترکین اقدام لازم معمول خواهد شد.

شایان ذکر است به منظور رعایت کامل مسائل ایمنی در زمان وصل گاز حضور ساکنان در محل سکونت الزامی است. در صورت نیاز، مشترکین می توانند با شماره تلفن ۱۹۴ مرکز امداد گازرسانی تماس حاصل کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • سامانه بازار کتاب تا انتهای نمایشگاه سی‌وپنجم موقتا غیرفعال است
  • سامانه بازار کتاب تا انتهای نمایشگاه کتاب موقتا غیرفعال است
  • تجلیل از کارگران شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • استقبال مشهدی‌ها از واگذاری موتور سیلکت‌های برقی
  • نام‌نویسی افراد تحت تکفل بیمه‌شدگان تامین اجتماعی «غیرحضوری» شد
  • اطلاعیه قطعی گاز در کرج
  • پاسخگویی به پرسش ‎های مشترکین در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
  • امکان نام‌نویسی غیرحضوری بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران
  • فراهم شدن امکان نامنویسی غیرحضوری افراد تبعی بیمه‌شده و مستمری‌بگیر اصلی
  • ارائه خدمات ضروری به بیش از ۸۰۰ هزار نفر در افغانستان