Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@20:45:31 GMT

بازداشت سارق سابقه دار خودرو در لتیان

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۶۷۴۶۸

بازداشت سارق سابقه دار خودرو در لتیان

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سروان "میلاد اسدی" توضیح داد: ماموران انتظامی کلانتری ۱۶۵ لتیان حین اجرای طرح ایست و بازرسی به یک دستگاه خودرو سواری پراید مشکوک و برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

وی بیان داشت: در بررسی‌های اولیه مشخص شد راننده خودرو فاقد مدارک مالکیت بوده و متهم نیز سابقه دار می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راننده خودرو به همراه خودروی مکشوفه به کلانتری انتقال که طی بررسی و تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که خودرو ۴۸ ساعت قبل از حوزه استحفاظی کلانتری ۱۶۹ مشیریه سرقت شده است.

رئیس کلانتری ۱۶۵ لتیان با اعلام اینکه متهم در کلانتری به سرقت خودرو معترف و برای سیر مراحل قانونی و شناسایی مال باخته به مرجع قضائی معرفی شد، افزود: بادستور قضائی متهم برای کشف جزئیات پرونده در اختیار کلانتری قرار دارد.

این مقام پلیسی در پایان از رانندگان خودرو‌ها خواست: هنگام ترک خودرو سیستم ایمنی خودرو را فعال و در محل‌های روشن خودرو را پارک کنید.

بیشتر بخوانید

سارقان لوازم خودرو در شرق تهران به دام افتادند

کشف ۷۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت خودرو دستگیری سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۷۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف دو خودروی سرقتی در سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود خبر داد و گفت: در این راستا دو جوان متخلف ۳۰ و ۳۵ ساله دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن بیان اینکه مأموران کلانتری ۱۲ بسیج شاهرود به یک خودرو پراید هنگام گشت زنی مشکوک شدند، ابراز داشت: پس از استعلام خودرو سرقتی بودن خودرو محرز و راننده دستگیر شد.

وی ضمن بیان اینکه در پی سرقت خودرو پژو در حوزه شهرستان شاهرود طرح مهار به اجرا در آمد، افزود: پس از تعقیب و گریز خودرو متوقف و راننده دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه رده سنی این سارقان ۳۰ و ۳۵ سال بوده است، ابراز داشت: متهمان انگیزه خود را از سرقت مشکلات مالی و تهیه مواد مخدر عنوان کردند.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه طی عملیات دیگری مأموران کلانتری پاسگاه لاسجرد متوجه خودرو تویوتا کمری سفید رنگ رها شده در شانه خاکی جاده شدند، تصریح کرد: با توجه به افتادن سوئیچ کنار خودرو تویوتا به پارکینگ منتقل شد.

وی ضمن بیان اینکه بررسی‌ها حاکی از آن داشت که خودرو متعلق به پدری که دارای بیماری آلزایمر و بدون خودرو به خانه بازگشته است، افزود: پس از حضور مالک و احراز مالکیت این خودرو میلیاردی به صاحبش بازگشت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان
  • کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود/ تویوتای میلیاردی به صاحبش بازگشت
  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • سرقت ۱۵ هزار دلار توسط سرایدار خانه
  • بازداشت بیش از ۱۵۰ سارق مغازه و مالخر حرفه‌ای طی ۳ روز در کشور
  • بازداشت ۱۵۰ سارق مغازه و مالخر حرفه‌ای طی ۳ روز در کشور
  • سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه
  • حرف‌های سریع‌ترین سارق خودرو ایران