Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-04@22:36:35 GMT

تجهیز سایت‌های برف‌روبی در منطقه ۱۹

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۶۷۵۱۰

تجهیز سایت‌های برف‌روبی در منطقه ۱۹

شهردار منطقه ۱۹ با اعلام این خبر و اشاره به استقرار ۳۰ مخزن مخصوص شن و نمک(مخازن زردرنگ) در نقاط حساس منطقه گفت: «مخازن مستقر در معابر بزرگراهی، رمپ ولوپ‌های سواره‌رو و مقابل مراکز حساس عمومی با نزدیک به ۲ هزار و ۴۰۰ کیسه شارژ شدند.
«علی توکلی» با بیان اینکه ۶ سایت برف‌روبی در این منطقه ایجاد شده است، گفت: «نزدیک به ۲ هزار کیسه شن و نمک در سایت برف‌روبی مرکزی ذخیره شده است و بیش از ۵ هزار کیسه شن و نمک در سایت‌های فرعی واقع در نواحی ۵ گانه منطقه ذخیره شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت برف‌روبی مرکزی در ورودی بزرگراه شهیدکاظمی، جنب ایستگاه خدمات شهری جهاد واقع شده است. سایت برف‌روبی ناحیه یک در بزرگراه شهید تندگویان، پل شهید لطیفی، سایت برف‌روبی ناحیه ۲ در بزرگراه آزادگان ورودی بزرگراه شهید کاظمی، سایت مربوط به ناحیه ۳ در بزرگراه شهید کاظمی زیر پل شقایق، بزرگراه خلیج‌فارس مقابل دانشگاه یادگار امام(ره) نشانی سایت ناحیه ۴ است و سایت برف‌روبی ناحیه ۵ هم در بزرگراه شهید هاشمی زیر پل شهید صالحی واقع شده است.»

کد خبر 571271 برچسب‌ها همشهری محله شهرداری شهردار منطقه ۱۹

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: همشهری محله شهرداری شهردار منطقه ۱۹ سایت برف روبی بزرگراه شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۷۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگراه شهید خرازی بازگشایی شد

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور روز شنبه گفت: با تلاش همکاران پلیس راهور و شهرداری تهران قسمتی از بزرگراه شهید خرازی که از بامداد امروز ۱۵ اردیبهشت به دلیل ریزش سنگ و گل و لای کوهپایه اطراف مسدود شده بود، پاکسازی، شست‌وشو و ایمن سازی شد و از دقایقی قبل محدودیت‌های اعلام شده در آن رفع و تردد در این مسیر امکان پذیر شد.

وی افزود: البته بزرگراه شهید اردستانی به علت سیلاب شب گذشته همچنان مسدود بوده و تردد در محدوده غربی این بزرگراه با محدودیت مواجه است.

سرهنگ موسوی پور تاکید کرد: زمان بازگشایی و رفع محدودیت‌های این مسیر فردا ۱۶ اردیبهشت ماه اطلاع رسانی خواهد شد؛ لذا شهروندانی که قصد تردد در بزرگراه اردستانی را دارند تا اطلاع ثانوی از مسیر‌های جایگزین تردد کنند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • بزرگراه شهید خرازی بازگشایی شد
  • آغاز ایمن سازی بزرگراه شهید خرازی حد فاصل بلوار اردستانی و پژوهش
  • توضیحات شهردار منطقه 22 درباره زمان بازگشایی بزرگراه خرازی
  • آخرین وضعیت اتوبان شهید خرازی بعد از سیلاب شب گذشته
  • اتوبان شهید خرازی بازگشایی می‌شود
  • توضیحات شهردار منطقه درباره زمان بازگشایی بزرگراه خرازی
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان
  • تسهیل در روند اجرای آزادراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • آبشار آبگرمه دورود با مناظر رویایی+فیلم