Web Analytics Made Easy - Statcounter

گره ورزشی فردا: این پیشکسوت پرسپولیس درباره متلک پراکنی محمود فکری به سایت فردا می‌گوید: من فکر می‌کنم محمود فکری که یکی از بازیکنان با تجربه فوتبال کشورمان و باشگاه استقلال بود و حالا هم در کسوت مربیگری تیم محبوبش قرار گرفته شرایط خیلی سختی را پشت سر می‌گذارد، اما به عنوان یک دوست به او توصیه می‌کنم که به جای متلک پراکنی به پرسپولیس تمرکزش را روی نقاط ضعف تیم خودش بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این صورت شک نداشته باشید نتیجه بهتری خواهد گرفت.


پنجعلی با اشاره به وقایع تاریخی که نشان می‌دهد پرسپولیس هیچ گاه مورد حمایت ویژه‌ای از سوی مسئولان نظام یا فدراسیون فوتبال نبوده است، یادآور می‌شود: از اینکه ایشان "پرسپولیس" را "پیروزی" خطاب کرده یا در حرف هایش به نوعی از حمایت مسئولان نظام از پرسپولیس صحبت کرده تعجب می‌کنم. این اظهارات زیبنده نیست. اتفاقا اگر پای چنین حرف‌هایی به میان کشیده شود این ما پرسپولیسی‌ها هستیم که در مقام شاکی قرار می‌گیریم. در امجدیه در دیداری که مرحوم دانایی فر داور دربی بود دعوا شد. هر دو تیم باید محروم می‌شدند، اما فقط پرسپولیس را محروم کردند. در آزادی هم همین طور. پرسپولیس را محروم کردند. خیلی جا‌های دیگر که خود فدراسیون فوتبال در مقام حامی استقلال قرار گرفت این پرسپولیس بود که آسیب دید و محرومیت‌ها را به جان خرید. اما هیچ یک از ما به حریف بی احترامی نکردیم. متلک پراکنی نکردیم.


وی احترام به رقیب را حلقه مفقوده فوتبال ایران می‌داند و تاکید می‌کند: به نظرم حرمت‌ها باید حفظ شود. این طور کری خوانی‌ها اصلا برای خود ما که در کسوت بازیکن یا مربی قرار می‌گیریم قشنگ نیست. این کری‌ها بین هواداران استقلال و پرسپولیس است. هواداران دو تیم هم همیشه حد این کری خوانی‌ها را رعایت کرده اند و به موقع و به اندازه برای همدیگر کری خوانده اند. این حرف‌ها به درد ما نمی‌خورد و نمی‌توانیم با کری خوانی از بحران بگذریم.


پنجعلی همچنین به مشکلات پرسپولیس اشاره می‌کند و می‌گوید: پرسپولیس با همه مشکلات و نداری هایش رفته فینال آسیا. به عنوان یک ایرانی نباید فعلا علیه این تیم حرفی بزنیم. مهم نیست که استقلالی باشیم یا طرفدار تیم دیگر. فعلا باید سعی کنیم قبل از نشان دادن تعصب مان به هر رنگی غیرت مان نسبت به ایران و آبروی فوتبال ایران را نشان بدهیم.


وی ادامه می‌دهد: از دوستان می‌خواهم با حرف‌های غیر مستند کام مردم عزیزمان که با انبوهی از غصه‌ها و مشکلات روبرو هستند را تلخ نکنند. هر فردی که ایرانی باشد از فینالیست شدن پرسپولیس خوشحال است بنابراین نباید با دامن زدن به چنین حرف‌هایی کام سیرین مردم را تلخ کنیم.


پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان می‌کند: امیدوارم روزی برسد که همه ما حرمت یکدیگر را حفظ کنیم و باز امیدوارم پرسپولیس که تا اینجای کار برای فوتبال ایران آبروداری کرده در فینال آسیا هم با کسب قهرمانی دل همه ایرانی‌ها را شاد کند.

منبع: فردا

کلیدواژه: محمود فکری محمد پنجعلی پرسپولیس سرمربی استقلال متلک پراکنی حرف ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۷۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر ورزش به اتفاقات دیدار پرسپولیس - سپاهان

وزیر ورزش و جوانان طی دستوری به رییس فدراسیون فوتبال، از او خواست ضمن بررسی اتفاقات رخ داده در برخی از ورزشگاه‌های کشور، گزارش آسیب‌شناسی از رخ‌دادهای اخیر را ارائه کند.

به گزارش مشرق، در نامه کیومرث هاشمی خطاب به رییس فدراسیون فوتبال آمده است: «همان‌طور که مطلع هستید موضوع امکان حضور بانوان محترم علاقه‌مند فوتبال در ورزشگاه‌های کشور در شرایطی مورد موافقت مراجع تصمیم‌گیرنده قرار گرفت که فدراسیون فوتبال به عنوان متولی فوتبال کشور و هم‌چنین باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال در جهت بهبود زیرساخت‌ها، ساماندهی هر چه بهتر هواداران زن و مرد و هم‌چنین ارتقای جو اخلاقی و فرهنگی حاکم بر استادیوم‌های فوتبال تلاش کنند که متأسفانه نه تنها شاهد بهبود شرایط فرهنگی حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال نیستیم، بلکه شاهد بروز و ظهور صحنه‌ها و اتفاقاتی هستیم که هرگز در شأن هواداران ایرانی نبوده و متأسفانه رفتار برخی هوادارنماها زمینه ایجاد خدشه بر منزلت و کرامت زن ایرانی را نیز فراهم کرده است که رصد و کنترل این افراد معدود وظیفه باشگاه‌هاست.

معتقدم بروز این نوع حوادث، ناشی از فقدان برنامه جامع فرهنگی برای بهبود جو حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال و هم‌چنین ناشی از کم‌توجهی برخی باشگاه‌های فرهنگی ورزشی فوتبال کشور است که متأسفانه لفظ «فرهنگی» را به عاریه یدک کشیده و فاقد اهتمام لازم برای ساماندهی هواداران خود هستند. بر همین اساس باید تأکید کنم مشاهده این نوع اتفاقات که دل مردم علاقمند به ورزش‌ کشور را نیز به درد آورده، به هیچ عنوان برای مجموعه ورزش کشور قابل قبول نبوده و همان‌طور که بارها تأکید کرده‌ام؛ «ورزش بدون ارزش برای نظام جمهوری اسلامی ایران فاقد اعتبار است».

در همین راستا شایسته است با استفاده از ظرفیت قانونی در فدراسیون فوتبال، محرومیت خاطیان و هم‌چنین ارسال گزارش آسیب‌شناسی با محوریت بررسی علل وقوع حوادث این‌چنینی ظرف یک هفته، تدابیر لازم جهت ساماندهی دائمی هواداران با رویکرد قبول مسئولیت از سوی باشگاه‌ها پیش‌بینی شده و مراتب برنامه‌ریزی‌های عملیاتی در اسرع وقت به این وزارتخانه منعکس شود.

بدیهی است معاونت قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، تحقق این مأموریت مهم را تا اخذ نتایج ملموس با جدیت هر چه تمام‌تر پیگیری خواهد کرد.»

دیگر خبرها

  • بنگاه دروغ پراکنی انگلیس
  • استیلی: اوسمار خوب است، ولی صبر کنید!
  • استیلی: اوسمار خوب است ولی صبر کنید!
  • طلسم ۳۰ ساله در پرسپولیس؛ دومین کاپیتان هم در حسرت می ماند؟
  • یک فوتبال و این همه داستان؛ واکنش تند سپاهان به بیانیه پرسپولیس
  • نفرین محمد پنجعلی پشت سر دو کاپیتان پرسپولیس!
  • واکنش وزیر ورزش به اتفاقات دیدار پرسپولیس - سپاهان
  • پیرمرد پرحاشیه سپاهانی ۱۰ سال محروم شد؛ واکنش قاطع کمیته انضباطی!
  • واکنش تند باشگاه پرسپولیس به اقدام هواداران سپاهان
  • واکنش محمد مهاجری به دلایل رد صلاحیت روحانی