Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس حمید ابراهیمی در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان وی با بیان اینکه طرح تحول دیجیتال سازمان تامین اجتماعی از ۱۹ آبان آغاز شده و اولین خدمت آن طرح پرداخت کمک هزینه ازدواج بیمه شدگان است، گفت: از این پس بیمه شدگانی که ازدواج می کنند برای دریافت کمک هزینه ازدواج نیاز به مراجعه و حتی درخواست ندارند و ازدواج های ثبت شده و احراز شرایط شرایط به صورت سیستمی از طریق تعامل با سامانه های ثبت احوال، انجام و همان روز پرداخت صورت میگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یک ماه از اجرای طرح ۳۰۷۰ با هدف غیر حضوری شدن ۳۰ خدمت غیرحضوری به بیمه شدگان تامین اجتماعی می‌گذرد، خروج کفالت فرزندان مستمری بگیر نیز با هماهنگی با ثبت احوال به صورت غیرحضوری نیز انجام میشود همچنین استعلام وضعیت دریافت مستمری و ارتباط بیمه ای بیمه شدگان و درخواست تکمیل سوابق پرداخت حق بیمه به صورت کسری از ماه نیز از دیگر خدماتی است که به صورت غیرحضوری به بیمه شدگان تامین اجتماعی ارائه میشود.

مدیرکل تامین اجتماعی سیستان و بلوچستان افزود: ثبت نام غیرحضوری افراد تبعی توسط بیمه شده اصلی، ثبت افراد تحت تکفل به صورت هوشمند و الکترونیکی شدن ابلاغ مفاصاحساب واگذارنده و پیمانکار خدمات دیگری است که در این طرح اجرا میشوند.

وی به ارتباط بیمه ای بیمه شدگان به صورت هوشمند اشاره کرد و گفت: انعقاد قرارداد بیمه اختیاری، توافق کارفرمایان برای ابلاغ حکم و مکاتبات الکترونیکی نیز به صورت غیر حضوری انجام میشود.

مدیرکل تامین اجتماعی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: خدمات این طرح تا آخر بهمن ماه امسال به ۳۰ خدمت غیرحضوری می‌رسد و کسانی که میخواهند از این طرح بهره مند شود لازم است در سامانه http://eservices.tamin.ir ثبت نام کنند.

ابراهیمی بیان کرد: تقریبا پنجاه هزار و ۴۲۶ مستمری بگیر در استان از خدمات تامین اجتماعی بهره مند میشوند و ماهیانه ۸۰۰ میلیارد ریال به آنها پرداخت میشود.

وی سازمان تامین اجتماعی به عنوان اولین سازمان بیمه گر اقدام به راه اندازی سامانه نسخه الکترونیکی کرد
از سال ۹۷ به صورت سراسری در کشور برای تمامی مراکز طرف قرارداد به مرحله اجرا در آمد .

مدیرکل تامین اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: به زودی با همکاری مراکز دانشگاهی با اتصال این سامانه ها به سامانه نسخه الکترونیک به زودی شاهد جمع آوری دفترجه های کاغذی خواهیم شد.

وی گفت: با این سامانه کاهش اشتباهات نسخه خوانی در داروخانه ها ، صرفه جویی در مصرف کاغذ ، جلوگیری از تماس با اوراق آلوده ،  مشاهده سابقه دارویی بیمه شده در این سامانه، صرفه جویی در وقت و ... از جمله مزایای این سامانه است.

انتهای پیام/75005

منبع: فارس

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان تامین اجتماعی بیمه ازدواج سیستان و بلوچستان تامین اجتماعی بیمه شدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۷۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت اقتصادی ۲۴۰ هزار بیمه شده کارگری در سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان،  در گرامیداشت روز کاروکارگر، نمایندگان جامعه کارگری وکارفرمایی با نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان دیدار کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


در این دیدار ایت الله محامی نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان با اشاره به اهمیت حمایت از کار وتولید برای دستیابی به شکوفایی اقتصادی گفت: لازم است تا درخواست‌های اصلی این جامعه از مسئولان اولویت بندی وپیگیری شود.

همچنین در مراسم تجلیل از کارکران نمونه که در سالن اجتماعات اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی برگزار شد حسینی معاون وزیر تعاون کار و‌رفاه اجتماعی گفت: نرخ بیکاری ۱۲ درصدی استان در سال جاری به ۱۱ درصد خواهد رسید و فنی حرفه‌ ای موظف به تربیت تکنسین‌های لازم در تمامی زمینه‌ها است.
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی هم گفت در مجموع با احتساب خانواده‌های کارگران بک سوم جمعیت استان کارگر است.

سلامی همچنین گفت صیانت از نیروی کار وظیفه اصلی ما است و هم کارگر و هم‌خانواده شان مورد حمایت قرار می‌گیرند

مدیر کل تعاون کار و رفاه احتماعی همچنین با اشاره به تشکیل قرارگاه مسکن کارگری در وزارتخانه مطبوعش گفت: این قرارگاه پیگیر مشکل مسکن کارگری با تسهیلات دولتی و‌کارفرمایان است تا مشکل مسکن کارکران حل شود.

 

 

 

دیگر خبرها

  • فعالیت اقتصادی ۲۴۰ هزار بیمه شده کارگری در سیستان وبلوچستان
  • زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شمال سیستان و بلوچستان تامین شد
  • تامین زمین برای ساخت ۹۰ هزار واحدطرح مسکن ملی درشمال سیستان وبلوچستان
  • ایجاد یک میلیون و ۲۰۰ هزار فرصت شغلی در سال گذشته/ تلاش برای احیای واحدی‌های راکد
  • تامین زمین برای ۹۰ هزار واحد مسکن ملی در سیستان و بلوچستان
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • تامین زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی در شمال سیستان و بلوچستان
  • سازش ۶۷ درصد پرونده‌های ارجاعی به مشاوران کلانتری‎های سیستان و بلوچستان
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان