Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: این درست نیست که تیم ما در شرایطی ناعادلانه با پرسپولیس بازی کند. - اخبار ورزشی -

قاسم حدادی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص وضعیت فعلی خودش بعد از مبتلا شدن به بیماری کرونا گفت: خوشبختانه شرایط من خوب است و از همان اولین روز که تست من مثبت شد خوشبختانه علائم خاصی نداشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فقط امیدوارم این ویروس عجیب هر چه زودتر در تمام دنیا از بین برود تا همه مردم در آرامش زندگی کنند.

وی در خصوص شرایط خاص ذوب‌آهن و اینکه آنها به شدت با تصمیم فدراسیون برای انجام بازی با شهر خودرو ناراحت بودند، تاکید کرد: ما شرایط مناسبی نداشتیم و تعداد زیادی از بازیکنان گرونا گرفتند به همین دلیل انتظار داشتیم این بازی لغو شود که نشد. جالب اینجا است که برخی می‌گویند در لیست ما بازیکنان زیاد است و اسم 36 نفر رده شده است، تعدادی از این نفرات بازیکنان جوان و زیر 23 سال هستند که تا الان در لیگ برتر بازی نکرده‌اند، مگر می‌شود به یکباره به آنها بازی داد و نتیجه هم گرفت؟

حدادی‌فر در قسمت دیگری از حرف‌هایش خاطرنشان کرد: دست کادرفنی در بازی قبلی بسته بود و حتی تعدادی از بازیکنان از خانه‌هایشان به استادیوم آمدند تا در بازی با شهر خودرو به میدان بروند. این تصمیم واقعا ناعادلانه بود و در یک بازی تقریبا یک‌طرفه به دلیل غیبت پرتعداد بازیکنان شکست خوردیم. حالا هم که قرار است بازی با پرسپولیس را برگزار کنند و نمی‌دانم چرا به برگزاری با پرسپولیس اصرار دارند؟

کاپیتان ذوب‌آهن تصریح کرد: ما این همه غایب داریم اما متاسفانه مسئولان استدلال خاص خودشان را دارند.اگر پرسپولیس یک بازی تدارکاتی انجام دهد خیلی بهتر است که با ما روبرو شود. ما از مسئولان سازمان لیگ این خواهش را داریم که بازی با پرسپولیس را لغو کنند. این اصلا درست نیست که در شرایط ناعادلانه بازی کنیم.

ذوب‌آهنی‌ها فردا برای دومین بار تست می‌دهند/ پرسپولیس منتظر اعلام نظر ایفمارک

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان پرسپولیس ذوب آهن اصفهان پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۷۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی از ساعت 18:15 امشب در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود و بازی سختی را مقابل شاگردان سید مجتبی حسینی خواهد داشت که یک چالش بزرگ برای شاگردان اوسمار در این سفر وجود دارد.

بازیکنان پرسپولیس قرار بود با پرواز اختصاصی و مشابه با اتفاقی که برای استقلال رقم خورد، از تهران راهی اراک شوند و آماده دیدار برابر آلومینیوم شوند، اما پرواز آنها لغو شد تا دوباره با دو دستگاه اتوبوس به این شهر سفر کنند و حدود 4 ساعت در راه باشند.

سفر 4 ساعته بازیکنان پرسپولیس با اتوبوس که پس از تمرین دیروز برای آنها در نظر گرفته شد و کاری کرد حدود ساعت 8 شب به اراک برسند و در هتل محل اقامت خود استقرار پیدا کنند، می‌تواند جدی‌ترین چالش برای سرخ پوشان در دیدار مقابل آلومینیوم باشد، چراکه خستگی راه ممکن است روی عملکردشان تاثیر بگذارد.

بازیکنان پرسپولیس در آخرین سفر خود به اراک برای نخستین بازی دور برگشت لیگ برتر که مقابل آلومینیوم شکست خوردند هم با اتوبوس به اراک رفته بودند که دوباره این اتفاق برای آنها رخ داد.

دیگر خبرها

  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • پشت پرده حضور اورونوف در پرسپولیس؛اوسمار حقیقت را فاش کرد
  • کادویی که تیم قلعه‌نویی به پرسپولیس و اوسمار داد