Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهوری عراق خواهان لزوم همیاری بین المللی برای مقابله با چالش‌ها و کاهش تنش‌ها در منطقه شد.

 

 «برهم صالح» رئیس جمهوری عراق امروز در بیانیه ای که پس از دریافت استوارنامه سفرای جدید دانمارک، تونس و روسیه سفید در بغداد منتشر شد ، تاکید کرد: بستن راه به روی گروههای تروریستی که در تلاش برای برهم زدن ثبات هستند، ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین خواهان "لزوم همیاری بین المللی برای مقابله با چالش ها و کاهش تنش ها در منطقه" شد.

برپایه این بیانیه، برهم صالح در جریان دیدار جداگانه سفرای یاد شده با وی تصریح کرد: عراق براساس اصل اساسی لزوم همیاری بین المللی برای مقابله با چالش های مختلف جهانی و تقویت روابط خود با جامعه بین المللی براساس همکاری و هماهنگی در همه زمینه ها و تحقق منافع مشترک برای ملت ها و کشورها گام برمی دارد.

وی تصریح کرد: همکاری منطقه ای مشترک همراه با تاکید بر رد حملات ، خدشه به حاکمیت ، اهمیت گفت وگو ،  حرکت به سمت فرصت های توسعه و شکوفایی برای تقویت همزیستی مسالمت آمیز و ارتباط در منطقه  و جهان و بستن راه به روی گروههای تروریستیِ ، یک اولویت است.

براساس این بیانیه، سفرای یاد شده نیز گفتند که چشم انتظار توسعه روابط با عراق در همه زمینه ها در راستای منافع مشترک هستند. / ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۷۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان +فیلم

جمعی از دانشجویان پاکستانی ضمن اعتراض علیه سخنرانی سفیر آلمان در این کشور، خواستار توقف حمایت های برلین از رژیم صهیونیستی شدند.

به گزارش مشرق، در حین سخنرانی سفیر آلمان در دانشگاه جی سی کشمیر پاکستان دانشجویان این دانشگاه نسبت به حمایت آلمان از اسرائیل برای کشتار مردم غزه اعتراض کردند.

دانشجویان پاکستانی با سر دادن شعار حمایت از مردم مظلوم فلسطین گفتند: سفیر آلمان در پاکستان چگونه می تواند درباره حقوق بشر سخنرانی کند، در شرایطی که کشور خودش آشکارا حقوق بشر را نقض می‌کند!

این دانشجویان به بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در آلمان اعتراض کردند و باعث قطع سخنرانی سفیر شدند.

سفیر آلمان در واکنش به این اتفاق گفت: اگر می خواهی داد بزنی بروید بیرون از سالن فریاد زدن رفتار مناسب نیست، خجالت بکشید!

در پی این رخداد سخنرانی سفیر آلمان بر هم خورد و نیروهای امنیتی نیز دانشجویان معترض را به بیرون از سالن هدایت کردند.

دیگر خبرها

  • علی دایی در خانه خبرنگار ورزشی و مادر ۸۹ساله‌اش!
  • تقویت همکاری ایران و عراق برای مقابله با پدیده گرد و غبار
  • گفتگوی وحید سلیمانی با استاد ناصر صالح بعد از برد تیم ملی فوتسال برابر قزاقستان
  • مقابله با گرمای شهری از طریق باغ‌های گیاه‌شناسی
  • برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان +فیلم
  • تداوم عقب‌نشینی نرخ ارز در بازار غیر رسمی/ قیمت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان بازمی‌گردد؟
  • مقابله با آمریکا؛ هدف مشترک تهران - مسکو
  • هشدار حماس در مورد تعیین هر نهادی بجز سازمان ملل برای نظارت بر آنروا
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • مشکلات مالی، دانشگاه انگلیسی را به مرز نابودی رساند