Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید رضایی روز چهارشنبه  در جلسه ستاد پیشگیری و مدیریت بحران این شهرستان در محل فرمانداری آستانه اشرفیه اظهار داشت: این تعداد ماشین آلات در اختیار دستگاه های دولتی ،دهیاری ها و بخش های خصوصی قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه اعضای ستاد بحران بایستی همواره برای مقابله با شرایط سخت آماده باشند افزود : برنامه ریزی مناسب  در مقابله با بحران احتمالی بارش برف که پیش بینی می شود در دی ماه امسال شاهد آن باشیم نقش موثری دارد ، ضمن آنکه ضروری است اعضای ستاد بحران این منطقه تعامل و مشارکت لازم را با یکدیگر داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه یاداور شد: همچنین نیاز است تا اعضای ستاد بحران چالش های موجود در زمینه مقابله با بحران احتمالی ناشی از بارش برف را شناسایی و اقدامات موثر را در جهت رفع آنها انجام دهند.

فرماندار آستانه اشرفیه با تاکید ب ر این که  در بحران احتمالی برف بازگشایی محورهای اصلی ، حفظ تاسیسات زیربنایی و پیشگیری از هرگونه آسیب احتمالی باید مورد توجه قرار گیرد گفت: بهره گیری از ظرفیت ها و توانمندی های بخش های خصوصی، نیروهای بسیجی ، گروه های جهادی  در دستور کار اعضای این ستاد قرار گیرد.

رضایی با اشاره به اینکه با برگزاری جلسات مستمر ستاد بحران در این شهرستان ، برنامه ریزی های لازم جهت مقابله با هرگونه بحران احتمالی در حال بررسی و انجام است یادآور شد: به این منظور شناسایی تیرهای برقی که احتمال شکستگی و افتادن آنان وجود دارد در دستور اداره برق شهرستان قرار گرفته و کلیه شهرداری ها و دهیاری های منطقه از هم اکنون خود را برای خدمات رسانی در زمان وقوع بارش برف سنگین آماده می کنند.

وی در بخشی از سخنان خود تامین ارزاق مورد نیاز مردم در زمان وقوع بحران احتمالی را ضروری دانست و یادآور شد: آماده سازی نانوایی ها ، تامین مایحتاج ضروری ، تامین سوخت مورد نیاز ، در اولویت برنامه های صنعت ، معدن و تجارت قرار گیرد ، ضمن آنکه ادارات آب ، برق و گاز و دیگر نهادها نیز خدمات لازم را به مردم ارائه دهند.

رضایی با تاکید بر لزوم حفظ آمادگی کلیه عوامل ستاد بحران در این شهرستان اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی ها و اقدامات صورت گرفته از سوی ستاد بحران این منطقه امیدواریم در زمان بارش برف سنگین احتمالی طی هفته های آینده شاهد بروز مشکلی در این شهرستان نباشیم.

به گفته وی محدودیت ها و وجود برخی مشکلات نبایستی موجب قطع خدمات به مردم شود ، بلکه باید از تمام توان برای رفع مشکلات احتمالی تلاش کرد.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری گیلان نیز در این جلسه ضمن تاکید بر اینکه کلیه اعضای ستاد بحران شهرستان های استان باید آمادگی لازم را برای مقابله  با حوادث احتمالی داشته باشند گفت: شناسایی نقاط ضعف و قوت در مناطق مختلف استان باید در اولویت ستاد بحران قرار گیرد و کلیه عوامل از هم اکنون خود را برای مقابله با هرگونه بحران احتمالی ناشی از بارش برف در گیلان اماده کنند.

امیر مرادی ، ایجاد هماهنگی بین عوامل و دستگاه های مختلف را وظیفه ستاد بحران عنوان و تصریح کرد : ایجاد هماهنگی در بین اعضا و عوامل ستاد بحران می تواند در مقابله با هرگونه بحران احتمالی نقش مهمی داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه برای مقابله با هرگونه بحران احتمالی باید برنامه ریزی لازم انجام شود اظهار داشت: انتظار می رود در این خصوص مشارکت و همکاری بخش خصوصی مورد توجه ستاد بحران قرار گیرد.

وی در ادامه به آماده سازی بیش از ۳۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری در این استان به منظور مقابله با مشکلات احتمالی اشاره و خاطرنشان کرد: انتظار می رود کلیه عوامل ستاد بحران در استان ، با ایجاد هماهنگی با یکدیگر در جهت مقابله با هرگونه بحران احتمالی ناشی از بارش برف آماده باشند و از کلیه امکانات و تجهیزات در جهت خدمات رسانی مطلوب به مردم بهره ببرند.

در ادامه این جلسه اعضای ستاد بحران شهرستان آستانه اشرفیه به بیان اقدامات پیشگیرانه خود در جهت مقابله با هرگونه بحران احتمالی ناشی از بارش برف ( که طی هفته های آاینده پیش بینی شده ) پرداختند.

شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان ، با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای ۱۰۵ روستا و حدود ۱۰۸ هزار نفر جمعیت است.

برچسب‌ها آستانه اشرفیه مدیریت بحران گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستانه اشرفیه مدیریت بحران گیلان آستانه اشرفیه مدیریت بحران گیلان اخبار کنکور مقابله با هرگونه بحران احتمالی بحران احتمالی ناشی از بارش برف اعضای ستاد بحران آستانه اشرفیه برای مقابله برنامه ریزی قرار گیرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۸۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل بحران سالمندی جمعیت، عزم ملی را می‌طلبد

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز اعلام کرد: مقابله با سالمندی جمعیت در کشور نیازمند عزم ملی و حضور تمامی دستگاه‌های اجرایی کشور و همچنین مردم در صحنه است.

 بهمن نقی پور در دوازدهمین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت ضمن تاکید بر لزوم همکاری نزدیک رسانه ملی در موضوع جوانی جمعیت و مقابله با بحران سالمندی در کشور اظهار کرد: مقابله با سالمندی جمعیت در کشور نیازمند عزم ملی و حضور تمامی دستگاه‌های اجرایی کشور و همچنین مردم در صحنه است و تنها با عزم ملی می‌توان بر این بحران غلبه کرد.

وی افزود: همه ما موظف هستیم که مسئولانه به این موضوع نگاه کنیم و آن را تکلیف اخلاقی، شرعی و قانونی خود بدانیم هرکس در هر جایگاه و منصبی که هست باید وظیفه خود را در این خصوص انجام دهد و نباید کم کاری دیگران را دلیلی بر عدم تلاش خود بدانیم چرا که اگر اینگونه به موضوع نگاه نکنیم کارها درست پیش نمی‌رود و این ما هستیم که باید جلوی بحران جمعیتی در کشور خود را بگیریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اهمیت فضای مجازی در جامعه امروزی و لزوم توجه به این ظرفیت در خصوص تبلیغات جوانی جمعیت گفت: امروزه دیگر ذائقه جوانان عوض شده است و بیشتر از هر چیزی با فضای مجازی ارتباط دارند و ما نیز باید از این فضا استفاده کنیم و بحث نگرانی‌های جمعیتی و کارهایی را که باید بکنیم از طریق این رسانه مجازی به جوانان آموزش دهیم و آن‌ها را ترغیب به ازدواج، فرزندآوری و مقابله با سالمندی جمعیت کنیم.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سراسر کشور و به منظور تصمیم‌گیری و انجام اقدامات لازم و به موقع در خصوص بحث سالمندی کشور و نیاز جامعه به فرزندآوری و به تبع آن در وزارت بهداشت به عنوان یکی از وزارتخانه‌های کلیدی و دخیل در این خصوص و در کلیه استان‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی تشکیل شده است و در دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز جلسات آن به صورت ماهانه تاکنون برگزار شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • حل بحران سالمندی جمعیت، عزم ملی را می‌طلبد
  • تجهیز ماشین‌آلات دهیاری‌های بوشهر به سیستم ردیابی
  • اعلام آماده‌باش در اصفهان در پی صدور هشدار نارنجی
  • ماشین آلات دهیاری‌های استان بوشهر به ردیاب مجهز می شوند
  • ترکیب احتمالی بایرن: آماده انتقام در جهنم مونیخ
  • بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی
  • آمریکا با هواپیمای آخرالزمانی آماده جنگ احتمالی هسته‌ای می‌شود
  • افزایش شاخص راه‌های روستایی بیجار در دستورکار است
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند