Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ معاون تربیت و آموزش ناجا با گفت: زمانی که دشمن متمرکز می‌شود و تهدید خود را عملیاتی می‌کند، ما پی می‌بریم اینجا نقطه قوت ما بوده که مورد تهدید دشمن است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک ، به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ، سردار حبیب‌اله جان‌نثاری در جمع فراگیران آموزشگاه علمی تخصصی "مالک اشتر" در اراک با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب به ویژه شهید هسته‌ای کشور، شهید " محسن فخری‌زاده" اظهار داشت:‌ به یقین شهادت شهید فخری‌زاده، با هدف ترور دانش،‌ علم و روحیه انقلابی از سوی صهیونیسم جهانی در کشور ما انجام پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به برخی از شاخصه‌های رفتاری شهید فخری زاده، پیام این شهادت را ادامه راه این شهید بزرگوار خواند و افزود: این شهید بزرگوار که تمامی توان خود را در اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران به کار بست، در کنار گمنامی، در اخلاص، ولایت‌مداری و تلاش انقلابی، زبانزد و بی‌همتا بود. 

معاون تربیت و آموزش نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان ضرورت تامل در چرایی شهادت یک فرد دانشمند از سوی دشمنان تصریح کرد: دشمنان از توانمندی برجسته علمی شهید فخری‌زاده هراس داشتند و پیشرفت کشور در عرصه‌های علمی و هسته‌ای را تهدیدی جدی برای خود می‌دیدند. 

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: زمانی که دشمن متمرکز می‌شود و تهدید خود را عملیاتی می‌کند، ما پی می‌بریم که اینجا نقطه قوت ما بوده که مورد تهدید دشمن است، چراکه امروز دشمنان از توانمندی‌های ما در عرصه‌های دفاعی و علمی و انسجام، اتحاد و یکپارچگی ما در بیم و هراسند. 

جان‌نثاری ادامه داد: مهم‌ترین عامل ترس دشمنان اسلام، هراس از دین ماست، زمانی که مادر دو شهید پرافتخار در زادگاه امام خمینی(ره) بیان می‌دارد که مهم‌ترین پیام شهید به دوستانش در همان لحظه اعلام شهادت فرزندانش، ادامه راه آن شهید است، دشمن باید از این روحیه انقلابی در بیم و هراس باشد. 

آمادگی وزارت علوم برای انتشار آثار باقی مانده از شهید فخری زاده ستاری: ترور شهید فخری زاده نمایانگر حرکت صحیح علمی کشور است/ حفظ نیروی انسانی با زیست بوم نوآوری یادداشت رحیم‌پور ازغدی در رسای شهید فخری زاده|فیزیک، فلسفه، عرفان و آنگاه خون

وی به راهبردهای دشمن در ایجاد داعش نیز اشاره کرد و گفت: این هدف‌گذاری طی 30 سال برنامه‌ریزی و با صرف هزینه‌های گزاف در مواجهه با اسلام و مقاومت از سوی دشمنان و بدخواهان انجام پذیرفت و مورد حمایت سرویس‌های اطلاعاتی و پیشتیانی تجهیزاتی از سوی آنان قرار گرفت. 

معاون تربیت و آموزش نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد:‌ تشکیل جبهه‌ای از افرادی منسجم، آموزش‌دیده و یکپارچه به عنوان جبهه مقاومت با محوریت ایران اسلامی و فرماندهی سردار حاج قاسم سلیمانی، در برابر داعش، دلیلی شد که دشمنان، سردار دلها را تهدیدی برای خود بدانند و این شهید بزرگوار را ناجوانمردانه به شهادت برسانند.

جان‌نثاری در ادامه با اشاره به مسئولیت و وظیفه خطیر و سنگین فرزندان این مرز و بوم در عرصه کنونی انقلاب گفت:‌ پاسداری از آرمان شهدا و ادامه راه آن شهیدان که همان ولایت‌مداری است و روش آنان که جهادی بودن،‌ تدین، ‌اخلاص، ‌انسجام و یکپارچگی و ‌تلاش بی‌وقفه بوده، مهم‌ترین تکلیف مردم و مسئولان است. 

وی در پایان با قدردانی از تلاش‌های مسئولان و برنامه‌ریزان آموزشی در آموزشگاه تخصصی مالک اشتر ناجا در اراک بیان کرد:‌ در تمامی عرصه‌ها و در این آموزشگاه که شما جوانان درحال تجهیز و آمادگی برای خدمت در عرصه نظم و امنیت برای مردم عزیز کشور در زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا هستید باید در انجام مسئولیت در کلاس‌های درس و برنامه‌های آموزشی و در ادامه در سنگر امنیت و خدمت با قدرت و پشتکار در این مسیر کوشا باشید.

انتهای پیام/712/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید فخری زاده جمهوری اسلامی جان نثاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۸۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخبر: تهران علاقه‌مند به گسترش مناسبات خود با بورکینافاسو است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «محمد مخبر» در این دیدار که در محل اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد، با تأکید بر نگاه ویژه جمهوری اسلامی ایران به توسعه روابط با کشورهای آفریقایی، گفت: تهران در همین راستا علاقه‌مند است مناسبات خود را به صورت همه‌جانبه با کشورهای آفریقایی و به‌ویژه بورکینافاسو گسترش دهد.

معاون اول رئیس‌جمهور همچنین با ابراز خرسندی از بازگشایی سفارت بورکینافاسو در تهران در سال ۲۰۲۳ و استقرار سفرای دو کشور با بیان اینکه ظرفیت‌های خوبی برای ارتقاء مناسبات فی‌مابین وجود دارد افزود: امضای اسناد همکاری در نخستین اجلاس کمیسیون مشترک، مناسبات تهران – واگادوگو را وارد دوره جدیدی کرده که لازم است دو کشور روند اجرایی کردن این اسناد را تسریع کنند.

مخبر با تأکید بر اینکه قدرت جمهوری اسلامی ایران ناشی از پیشرفت در زمینه علم و تکنولوژی است تصریح کرد: ایران آمادگی دارد دستاوردها و پیشرفت‌های خود را در اختیار دیگر کشورها قرار دهد و در این تعامل بر خلاف غرب و آمریکا که فقط به منافع خود می‌اندیشند، ایران منافع متقابل دو طرف را به صورت برد- برد مدنظر قرار می‌دهد.

معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه گسترش روابط و مناسبات اقتصادی دو کشور نیازمند توسعه مراودات میان بخش خصوصی دو کشور است اظهار داشت: باید بستر همکاری بخش خصوصی دو کشور را فراهم کنیم که لغو روادید و تسهیل همکاری‌های بانکی از مهم‌ترین ملزومات در این زمینه است.

نخست‌وزیر بورکینافاسو نیز در این دیدار با قدردانی از برگزاری موفقیت‌آمیز اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا در تهران گفت: روابط دو کشور از سابقه خوبی برخوردار است و بورکینافاسو خواستار استفاده از توانمندی‌ها و تجربیات ایران در عرصه‌های مختلف صنعتی، بهداشت و درمان و علم و فناوری است.

وی با ابراز خرسندی از پیشرفت‌ها و دستاوردهای ایران در زمینه‌های مختلف، بر اراده جدی کشورش برای گسترش روابط دوجانبه با جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • تعرض به اساتید زن دانشگاه‌های آمریکا بیانگر چهره دوگانه غرب
  • قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد
  • مخبر: تهران علاقه‌مند به گسترش مناسبات خود با بورکینافاسو است
  • شهید شیرودی خلبان تیزپرواز آسمان ایران
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • سیاست‌گذاری هوشمندانه ایران در جهت فعال شدن بند جریمه در صورت عدم اتصال کامل خط لوله صلح در پاکستان
  • سفر ریاست جمهور ایران به پاکستان در راستای زمینه سازی وحدت و همکاری منطقه بود