Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل نظارت بر خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران گفت: تمام دفترچه‌های بیمه اعم از دفترچه‌های کارمندی، بازنشسته‌ها، کمیته امداد، بیمه همگانی و روستاییان تا تاریخ ۱۴۰۰/۱/۳۱ اعتبار دارد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی قنادی درباره اعتبار دفترچه‌های بیمه سلامت گفت: با توجه به شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا در کشور، تا تاریخ ۱۴۰۰/۱/۳۱ اعتبار تمام دفترچه‌های بیمه اعم از دفترچه‌های کارمندی، بازنشسته‌ها، کمیته امداد، بیمه همگانی و روستاییان تمدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تأکید کرد: تا زمانیکه دفترچه بیمه‌شدگان برگه سفید دارد، می‌توانند از اعتبار آن استفاده کنند و در صورت اتمام برگه سفید بیمه‌شدگان باید برای دریافت دفترچه جدید اقدام کنند.

مدیرکل نظارت بر خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران بیان کرد: بیمارستان‌ها و داروخانه‌ها می‌توانند اعتبار دفترچه‌ها را به صورت آنلاین و با ورود کد ملی بیمار استعلام بگیرند و اقدام به پذیرش بیمار کنند.

قنادی با بیان اینکه مردم برای اطلاع از اعتبار دفترچه بیمه از سامانه یکپارچه #۱۶۶۶* استفاده کنند، گفت: اگر داروخانه‌ای از پذیرفتن دفترچه با برگه سفید و نداشتن اعتبار خودداری کرد هموطنان از طریق سامانه ۱۶۶۶ به ما اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بیمه دفترچه بیمه بیمه سلامت روستا دفترچه های بیمه اعتبار دفترچه دفترچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۸۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید شایانفر افزود: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و دهک‌های یک تا ۵ درآمدی به صورت سیستمی و متمرکز به صورت رایگان به مدت یکسال تمدید می‌شود.

وی گفت: بیمه شدگان مذکور نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان جهت تمدید پوشش بیمه‌ای ندارند و در مراجعه به مراکز ارائه دهنده خدمت سلامت صرفاً با ارائه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

کد خبر 6088350 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • تمدید فرصت ثبت نام بیمه رایگان مادران روستایی و عشایر
  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود
  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید اعتبار سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • ادعای صدور برگه‌های تقلبی توسط آزمایشگاه‌ها کذب است
  • پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و پنج دهک درآمدی به صورت سیستمی تمدید می‌شود
  • فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • خراسان شمالی خود کفا در تولید گوشت سفید/افزایش ۲۶ درصدی جوجه ریزی در استان
  • بیمه رایگان مادران غیر شاغل روستایی و عشایری لرستان