Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان گفت: عملیات اجرایی مزرعه پرورش میگوی ۶ هزار هکتاری در دست اقدام می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ مختار مهاجر با تشریح نقش بخش کشاورزی در تحقق جهش تولید اظهار کرد: برای دستیابی به این هدف چندین پروژه در دست اقدام و برنامه ریزی داریم.

وی افزود: بهره برداری از واحد مرغ تخم‌گذار ۳ میلیون قطعه ای را امسال در دستور کار قرار دادیم که خوشبختانه روزانه ۲۰۰ تن تخم مرغ تولید می کند و نقش مهمی در تامین تخم مرغ در استان بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجر گفت: امروز با همت سرمایه گذاران و باحمایت مسوولان ۵۵ هکتار گلخانه را به بهره برداری ۱۰۰ درصدی رسانده ایم و ۱۰۰ هکتار نیز در دست اقدام داریم که امیدواریم بتوانیم در دهه مبارک فجر سطح قابل ملاحظه ای را به بهره برداری برسانیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان در ادامه افزود: در بحث میگوعملیات اجرایی مزرعه پرورش میگوی ۶ هزار هکتاری را در دست اقدام داریم.

مهاجر در پایان به تولید قابل توجه  محصولات باغی، توجه به افزایش تولید گوشت قرمز و تولید و تامین گوشت مرغ در استان و افتخار  مقام اول تولید مرغ در کشور به همت تولید کنندگان عزیز اشاره کرد و بر حرکت به سوی تحقق جهش تولید به عنوان راهکاری اساسی برای برون رفت از مشکلات اقتصادی تاکید کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان دست اقدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۸۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرایی پروژه پارک مشاهیر در زمینی به مساحت ۲۲ هکتار آغاز شده است، همچنین پروژه توسعه فضای سبز شامل پارک بیشه خزایی (پارک سه‌راه نظر) و مرکز محله حسین آباد در دستور کار شهرداری این منطقه قرار دارد.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای پروژه‌های عمرانی سال گذشته اظهار کرد: در سال گذشته بیشتر اقدامات که از طرف شهرداری و شورای اسلامی شهر اصفهان تعریف شده بود، توسط شهرداری انجام شد؛ در این راستا ۹۵ درصد از بودجه مصوب منجر به اقدامات عمرانی، فرهنگی و خدمات شهری در منطقه ۵ شهرداری شده است.

وی افزود: بودجه سال جاری ۱,۸۰۰ میلیارد تومان است که نسبت به سال گذشته حدود ۴۰ درصد افزایش داشته و در این راستا اقداماتی در حوزه طراحی در دستور کار شهرداری گرفته شده است.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان خاطر نشان کرد: عملیات اجرایی پروژه پارک مشاهیر شهر اصفهان در زمینی به مساحت ۲۲ هکتار آغاز شده است، همچنین پروژه توسعه فضای سبز شامل پارک بیشه خزایی (پارک سه راه نظر) و مرکز محله حسین آباد در دستور کار قرار دارد.

کارگر اظهار کرد: در این زمینه همچنین پروژه رفع گلوگاه‌ها، آزادسازی‌ها و اقدامات مربوطه انجام خواهد شد.

کد خبر 748495

دیگر خبرها

  • تولید 90 تن گوشت مرغ در عباس آباد
  • بهره‌برداری از بزرگترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر
  • باند دوم جاده امیدیه تا سه‌راهی آغاجاری از سوی نفت و گاز آغاجاری تکمیل می‌شود
  • بهره‌برداری از فاز اول سایت مجتمع آموزش عالی سراوان
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • ◄ فهرست 50 اقدام بسیار مهم وزارت راه و شهرسازی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر