Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مجید یزدان پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : تاثیر فرهنگ سازی از دوران کودکی بر کسی پوشیده نیست و همه نتیجه مثبت طرح‌های پیشین در این زمینه را مشاهده کرده ایم، از جمله طرح همیاران پلیس که از کودکان در بحث آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی به والدین استفاده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : طرح زنگ شهروندی هم طرح خوبی است که با همکاری شهرداری و آموزش و پرورش استان اجرایی می‌شود و قرار است برنامه‌های ضبط شده این مجموعه در شبکه "شاد" دانش آموزی پخش شود.

این مسئول با بیان اینکه این طرح می‌تواند کشوری شود، افزود: در همین راستا قرار است با وزیر آموزش و پرورش صحبت کرده تا بتوانیم این طرح را در شبکه "شاد" کشوری هم پخش کنیم.

او افزود: در حال حاضر مجموعه برنامه‌های زنگ شهروندی که با حضور عروسک "شمامه" تهیه می‌شود قرار است از شبکه "شاد" استان پخش شود و در صورت موافقت وزیر آموزش و پرورش این برنامه‌های در شبکه "شاد" سراسری که حدود ۱۴ میلیون دانش آموز و همکاران فرهنگی در آن حضور دارند، پخش می‌شود.

یزدان پناه ادامه داد: اجرای طرح‌های اینچنینی بتواند تاثیر مثبتی در مسئولیت پذیری و آشنایی کودکان با حقوق شهروندی داشته باشد.

سعید طلوعی شهردار کرمانشاه با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی از سنین کودکی گفت: اگر از هم اکنون کودکان با حقوق شهروندی آشنا شده و مسئولیت پذیر بار بیایند، در آینده شهروندانی مسئولیت پذیر خواهیم داشت.

او افزود: باید همه تلاش کنیم کودکان با سبک زندگی ایرانی اسلامی آشنا شد و حقوق شهروندی را از هم اکنون در قالب نمایش و طنز یاد بگیرند تا در آینده ملکه ذهن آن‌ها شده و بتوانند مسئولیت پذیر بار بیایند.

مهدی عبدالمالکی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: هدف ما از اجرای طرح زنگ شهروندی و برگزاری جشنواره «بزرگ شهروندان کوچک» توجه به آشنایی با فرهنگ و حقوق شهروندی از سنین پایه است.

او افزود: در این زمینه طرح‌های دیگر هم اجرایی شده تا بتوانیم مسئولیت پذیری و شهروندپروری را در کودکان نهادینه کنیم.

او به اجرای طرح شهریاران فرهنگ از سال ۱۳۹۷ در استان اشاره کرد وافزود: هم اکنون ۹۰۰ دانش آموز عضو این پویش هستند.

عبدالمالکی گفت: هم اکنون برنامه زنگ شهروندی را در دستور کارداریم و از هفته آینده ضبط شش برنامه این مجموعه با حضور شخصیت عروسکی "شمامه" انجام شده و در شبکه "شاد" پخش می‌شود .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش فرهنگ سازی همیار پلیس همیاران پلیس آموزش و پرورش حقوق شهروندی زنگ شهروندی هم اکنون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۸۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسطح سازی حوضچه شیرآلات شبکه توزیع آب شرب شهرستان میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حسین اصغری افزود: این عملیات با هدف مرئی سازی و جلوگیری از هدر رفت آب در هنگام ترکیدگی و اتفاقات پیش رو در شبکه آب انجام شد.

 وی با بیان اینکه این تعداد حوضچه شیر فلکه در بخش شبکه آبرسانی تعداد زیادی است، اظهار داشـت: این میزان مرئی سازی و همسطح سازی در بخش توزیع آب در اتفاقات، خسارت‌های ناشی از ترکیدگی و نشت آب به زیرساخت‌های مسکونی در قطع به موقع آب، تاثیر بسزایی خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • وظیفه شیعیان در دوران غیبت زمینه‌سازی و آماده کردن شرایط برای ظهور امام زمان(عج) است
  • خنثی‌سازی فتنه مدعیان دروغین مهدویت توسط امام صادق (ع)
  • برای رفع اشکال کارت منزلت شهروندی چه کار کنیم؟+ نشانی مراکز
  • همسطح سازی حوضچه شیرآلات شبکه توزیع آب شرب شهرستان میاندوآب
  • قاسمی: استادان در هویت‌سازی و فرهنگ‌سازی اهتمام داشته باشند
  • اهمیت دوچندان صنعت نفت با فرهنگ‌سازی و اثرگذاری در حوزه هنر
  • اقامتگاه مدیرعامل کارخانه مشهور اسلحه‌سازی آلمان به آتش کشیده شد!
  • چهار دستورکار ضروری دولت برای تحقق مشارکت مردم در جهش تولید
  • شهرداری‌ها در آموزش فرهنگ ترافیک مشارکت کنند
  • جوانی جمعیت نیازمند اغنا سازی است