Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - در اختتامیه جشنواره هفته پژوهش و فناوری چهارمحال و بختیاری، پژوهشگران و فناوران برتر استان تجلیل شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، سعید کریمی ظر امروز در آیین اختتامیه بیست‌ویکمین جشنواره هفته پژوهش و فناوری با تبریک فرارسیدن هفته پژوهش، اظهار داشت: در راستای شعار امسال، جهش تولید، برنامه‌های زیادی در دانشگاه شهرکرد صورت گرفت و امروز بیست‌ویکمین برنامه هفته پژوهش تحت‌عنوان اختتامیه اجرا و از پژهشگران و فناوران برتر استان تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مرحله ملی این جشنواره هفته آینده به صورت مجازی در تهران برگزار و رقابت دستاورد استان‌ها در نمایشگاه‌ مجازی به معرض دید گذاشته خواهد شد و پژهشگران و فناوران چهارمحال و بختیاری نیز در این برنامه‌ها حضور خواهند داشت.

رئیس دانشگاه شهرکرد بیان داشت: یکی از طرح‌های برتر استان طرح بررسی خطرآفرین درختان سطح شهرکرد به روش غیرمخرب از یکی از اساتید عضو هیات علمی دانشگاه شهرکرد بود که به صورت ملی ارائه شد.

کریمی تصریح کرد: 12 پژوهشگر عضو هیات‌ علمی دانشگاه‌های استان در زمره 2درصد  پژوهشگران بین‌المللی برتر قرار گرفتند و تجلیل شدند. هفت نفر از این پژوهشگران از دانشگاه‌ شهرکرد، سه پژوهشگر از دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد و سه نفر نیز از دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد هستند.

وی خاطرنشان کرد: پنج افتتاحیه در راستای اهمیت پژوهش و فناوری و ارتباط صنعت با دانشگاه و دانشگاه و پژوهش با جامعه در دانشگاه شهرکرد برگزار شد که از آن جمله مدرسه کارآفرینی و میزهای تخصصی بود.

استاندار چهارمحال و بختیاری: از پژوهشگران برتر در برنامه‌ریزی‌های استان استفاده شود50 پژوهشگر برتر و دو دانشمند بین‌المللی در قم تجلیل شدندپژوهشگران و فناوران برتر استان بوشهر تجلیل شدند + تصاویر

در ادامه این آیین محسن مبینی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهرکرد و دبیر ستاد استانی جشنواره هفته پژوهش چهارمحال و بختیاری، با اشاره به نحوه ارزیابی فناوران، پژوهشگران و دانشجویان، بیان کرد: در جشنواره هفته پژوهش برترین‌های حوزه کرونا تجلیل می‌شوند.

وی افزود: همه جلسات، مراسم‌ها و افتتاحیه‌های مربوط به جشنواره به صورت مجازی برگزار شد که این امر برای اولین بار در جشنواره‌های دانشگاه‌های استان با این سطح انجام شد و موفقیت‌آمیز بود، همچنین نمایشگاه دستاوردها و فن‌بازار به صورت مجازی برگزار شد.

دبیر ستاد استانی جشنواره هفته پژوهش چهارمحال و بختیاری تشریح کرد: از 11 پژوهش دستگاه‌های اجرایی دو پژوهش، از 18 پژوهش دانشجویی دو پژوهش برتر شناخته شدند و از مجموع 26 پژوهشگر متقاضی در دانشگاه‌‌های استان نیز نفرات برتر معرفی شدند.

وی گفت: فعالیت‌ها و موفقیت‌های پژوهشی و علمی بین‌المللی در دانشگاه‌های استان افزایش یافته که این موضوع نشان از ورود دانشگاه‌ها به حوزه بین‌المللی و افزایش و تقویت حس خودباوری در دانشگاه‌ها است. دانشگاه‌ها می‌توانند مشکلات احتمالی استان را به صورت آکادمیک و علمی بررسی و برطرف کرده و همچنین سبب تغییر نگاه صنعت به دانشگاه و عدم وابستگی به بیرون از استان شوند.

مبینی اضافه کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان و فناوران استان توانسته‌اند در مسائل اجتماعی به‌ویژه بیماری کرونا ورود و اقدامات ارزنده‌ای انجام دهند که نشان می‌دهد نگرش نسبت به دانشگاه عوض شده و دانشجویان، اساتید و پژوهشگران استان به عرصه کارآفرینی و تبدیل علم به ثروت وارد شده‌اند.

انتهای پیام/7540/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جشنواره هفته پژوهش چهارمحال و بختیاری دانشگاه شهرکرد پژوهش و فناوری فناوران برتر تجلیل شدند بین المللی برتر استان دانشگاه ها تجلیل شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۸۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع سه میلیون و ۸۰۰ هزار پاکت شیر در مدارس

امیریان مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: در سال تحصیلی جاری بعد از وقفه ۱۰ ساله بیش از سه میلیون و ۸۰۰ هزار پاکت شیر در ۳۴ نوبت در مدارس ابتدایی استان توزیع شد.

وی افزود: توزیع شیر تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد و برای تامین شیر رایگان ۲۲۸ میلیارد ریال هزینه شده است.

بیشتر بخوانید

تداوم فرایند توزیع شیر در مدارس چهارمحال و بختیاری

امیریان اظهار کرد: تمام مراحل توزیع شیر در مدارس براساس ضوابط و دستورالعمل‌های بهداشتی انجام شده است.

وی با اشاره به بزرگداشت هفته معلم اضافه کرد: شهید مطهری در هر زمینه‌ای که دشمنان به مسائل مختلف ایران و اسلام حمله کردند، کتاب‌ها نوشته بود و معلمان باید تربیت نسلی جست‌وجوگر و متفکر را دنبال کنند.

امیریان با اشاره به اینکه شعار محوری هفته معلم امسال، "همه مدیون توئیم" است، گفت: شاخصه اصلی "ایران قوی، مدرسه قوی، معلم قوی" است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • راهیابی دو گروه سرود از چهارمحال و بختیار به جشنواره نغمه‌های روشن فردا
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • تجلیل از شهرداران، شورا‌ها و دهیاران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • توزیع سه میلیون و ۸۰۰ هزار پاکت شیر در مدارس
  • معرفی آثار برتر دهمین جشنواره علامه حلی
  • آغاز بکار دفتر استاندارد و استانداردسازی در چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح چهارمین دفتر استاندارد و استاندارد سازی در چهارمحال و بختیاری
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی در شهرکرد