Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@16:02:53 GMT

همه سوابق جنجالی داور نژادپرست رومانیایی

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۶۸۴۶۴

همه سوابق جنجالی داور نژادپرست رومانیایی

سباستین کولتسکیو داور رومانیایی از شب گذشتهد تبدیل به ماون جنجال در فوتبال اروپا شده است.

در جریان بازی شب گذشته پی اس جی و باشاک شهیر در هفته پایانی لیگ قهرمانان که در پارک دو پرنس پاریس برگزار می شد، سباستین کولچسکیو داور چهارم رومانیایی بازی پس از اعتراض شدید نیمکت باشاک شهیر روی یک صحنه از داور اول بازی می خواهد تا به کنار زمین بیاید و یکی از اعضای تیم ترکیه ای را اخراج کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیره وبو کمک مربی کامرونی باشاک شهیر هدف کولچسکیو بود و او در خطاب قراردادن وبو از لفظ "آن سیاهپوست" استفاه کرد. وبو، دمبابا و دیگر نیمکت نشینان باشاک شهیر متوجه لفظ زشت داور چهارم شدند و همین شروع جنجال ها بود. هر دو تیم زمین را ترک کردند و گفتند که با حضور کولچسکیو حاضر به انجام بازی نیستند و در نهایت یوفا امشب را به عنوان تاریخ جدید بازی اعلام کرد.

کولچسکیو اما سوابق جنجالی دیگری هم در فوتبال دارد. او سال 2006 وارد سطح اول داوری شد. فصل جاری او تنها یک بازی از دور اول لیگ اروپا بین سیروکی بریژ و غیرت قزاقستان را داوری کرده است و در بازی شاختار و رئال در کیف نیز داور چهارم بود.

کولچسکیو سال 2015 در دیدار بین آسترا و استوا بخارست سه گل استوا را مردود اعلام کرد و از دادن یک کارت قرمز مسلم به بازیکن آسترا هم خودداری کرد. کمیته داوران رومانی او را چند هفته از داوری منع کرد و همین باعث شد او یک قضاوت در لیگ اروپا را نیز از دست بدهد. 

سال 2013 نیز کولچسکیو در یک بازی شش کارت قرمز داد و با یکی از بازیکنان نیز دست به یقه شد تا هفته ها سوژه رسانه ها باشد.

سال 2011 نیز بوسه یکی از بازیکنان تیم ووینتا سیبیو به دست او در جریان بازی به منظور عذرخواهی خبرساز شده بود./ ورزش سه

بیشتر بخوانید:

داور جنجالی: همه می‌دانند من نژادپرست نیستم

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: باشاک شهیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۸۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)

به گزارش ورزش سه، آنتونی مهاجم برزیلی منچستر یونایتد به دلیل انجام خوشحالی گل با تقلید از سونیک یک بازی پرطرفدار الکترونیکی در دهه ۱۹۹۰ و ۲۰۰۰، در کانون توجهات قرار گرفت. 
آنتونی برزیلی که یک بازیکن شکست خورده در پروژه نقل و انتقالاتی منچستر یونایتد به شمار می‌رود، در بازی مقابل برنلی پس از یک سال، از دیدار با ناتینگهام فارست در آوریل ۲۰۲۳، موفق شد در لیگ برتر انگلستان گلزنی کند و این گل را با نشان دادن عروسک سونیک و اهدا کردن آن به عکاس حاضر در اولدترافورد جشن گرفت.

آنتونی هفته گذشته هم مقابل کاونتری سیتی در نیمه نهایی جام حذفی یک خوشحالی دیگر در پایان ضربات پنالتی انجام داد که باعث شد هواداران و کارشناسان انتقادات زیادی از او داشته باشند. 

البته گل امروز آنتونی هم مقابل برنلی بی اثر شد چرا که ۱۰ دقیقه پس از گلی که آنتونی مقابل این تیم به ثمر رساند، اشتباه عجیب آندره اونانا یک پنالتی به شاگردان کمپانی هدیه کرد که آن پنالتی هم تبدیل به گل شد تا شاگردان تن هاخ با تساوی ۱-۱ در هفته سی و پنجم، تنها یک امتیاز کسب کنند.

دیگر خبرها

  • درگیری شدید صلاح با کلوپ؛ خشم فرعون
  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)
  • توضیحات مدیرعامل فجر درباره بازی جنجالی
  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس برابر آلومینیم
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس
  • شادی گل جنجالی جلوی چشم انزلی‌چی‌ها(عکس)
  • واژگون شدن خودروی «بن گویر» و زخمی شدن وی
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏