Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-05@19:56:55 GMT

عوامل تيراندازي در غرب تهران دستگير شدند

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۶۸۶۴۷

عوامل تيراندازي در غرب تهران دستگير شدند

خبرگزاری آریا- پلیس امنیت عمومی تهران از دستگیری اراذلی خبر داد که با درگیری، عربده کشی و تیراندازی در غرب تهران باعث تشویش اذهان عمومی شده بودند.
به گزارش خبرگزاری آریا، رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: عاملان درگیری و تیراندازی در محله شهران و بزرگراه یادگار امام (ره) دستگیر شدند.
سرهنگ سعید راستی افزود: در چند روز گذشته انتشار و باز نشر دو کلیپ در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی که در آن تعدادی شرور با قدرت‌نمایی و استفاده از سلاح سرد و ایجاد نزاع دسته جمعی و عربده‌کشی و تیراندازی در محله شهران در غرب تهران و بزرگراه یادگار امام (ره) نظم عمومی را برهم زده و اذهان شهروندان را تشویش کرده بودند در دستور کار مأموران مرکز عملیات و پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد عاملان درگیری در هر دو محله از افراد شرور سابقه دار غرب تهران هستند که به علت اختلاف شخصی با چند نفر از ساکنان محل، دست به رفتار مجرمانه زده اند.
سرهنگ راستی گفت: در بررسی‌های پلیسی مخفیگاه متهمان شناسایی و مشخص شد که متهمان پس از درگیری در مخفیگاهشان در شهر پرند و خیابان سازمان آب مخفی شده اند.
رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی افزود: نتیجه هر دو تحقیق در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری متهمان هر دو نزاع و درگیری گرفته شد.
این مقام انتظامی افزود: روز گذشته دو تیم از ماموران پایگاه دوم و مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران به مخفیگاه متهمان اعزام و موفق شدند در دو عملیات مستقل هر 4 عامل درگیری و تیراندازی را دستگیر کنند.
سرهنگ راستی گفت: متهمان در بازجوئی‌های پلیسی به جرم ارتکابی اعتراف و پس از معرفی به مرجع قضائی با دستور قضائی روانه زندان شدند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: عوامل تیراندازی پلیس امنیت عمومی تهران مرکز عملیات غرب تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۸۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند |‌ انگیزه متهمان از ربودن این کودک مشخص شد؟

به گزارش همشهری آنلاین،‌ سیدجواد میردوستی با اشاره به دستگیری متهمان اصلی ربایش یسنا کودک کلاله‌ای، گفت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آن‌ها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

وی افزود: ۳ متهم دیگر این پرونده فعلا در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آن‌ها تصمیم قانونی اتخاذ خواهد شد.

دادستان کلاله تصریح کرد: بعضی از افراد بازداشتی جزو افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

وی تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ یسنا کودک کلاله‌ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جست‌وجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

کد خبر 849151 منبع: میزان برچسب‌ها استان گلستان آدم‌ربايى خبر ویژه دادستانی

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • دستگیری اراذل و اوباش در منطقه فلاح تهران
  • پاتک پلیس امنیت به یک شرکت هرمی در شهریار/۲۸ نفر دستگیر شدند
  • عوامل درگیری دسته جمعی در تویسرکان دستگیر شدند
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • ۴متهم اصلی در پی مفقود شدن یسنا دستگیر شدند
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند |‌ انگیزه متهمان از ربودن این کودک مشخص شد؟