Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@07:26:11 GMT

فرمانده انتظامی سقز بعلت ابتلا به کرونا درگذشت

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۶۸۷۰۴

فرمانده انتظامی سقز بعلت ابتلا به کرونا درگذشت

به گزارش ایرنا، فرماندار ویژه سقز در پیامی درگذشت سرهنگ رضایی فرمانده انتظامی این شهرستان را به دلیل مبتلا به بیماری منحوس کرونا تسلیت گفت.
 
متن پیام تسلیت کامیل کریمیان به شرح زیر است:

درگذشت یار همراه و شفیق، امین مردم و نیروی خدوم مردمدار، فرمانده انتظامی شهرستان سقز، باعث تالم و غم فراوان برای اینجانب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خاطره مرحوم سرهنگ رضایی، فرمانده شجاع، تلاشگر و سخت کوش نیروی انتظامی شهرستان سقز که همراه نیروهای سبزپوشان انتظامی و سایر نیروهای خدوم جهت ارتقای امنیت پایدار از هیچ کوششی دریغ نورزیدند، از اذهان مردم متدین و فرهنگی این شهرستان فراموش نخواهد شد.

درگذشت این عزیز از دست رفته را به خانواده بزرگ نیروی انتظامی، نیروها، کارکنان و پرسنل نیروی انتظامی، پلیس راهور، پلیس راه، مبارزه با مواد مخدر، آگاهی، یگان ویژه و مجموعه نیروهای خدوم یگان ها و پاسگاه‌های مستقر در شهرها و مناطق روستایی و مرزی شهرستان سقز و خانواده عزیز آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از خداوند برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر جزیل خواستارم.

سرهنگ رضایی مدت یک سال قبل فرماندهی انتظامی شهرستان سقز را برعهده گرفت و در طول خدمت، با تلاش و کوشش از قاچاق مواد مخدر و کاهش چشم گیر سرقت های بزرگ در این شهرستان جلوگیری کرد.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سقز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سقز ویروس کرونا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سقز اخبار کنکور نیروی انتظامی شهرستان سقز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۸۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: بیش از ۸۰ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان شهرستان قصرشیرین کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران انتظامی قصرشیرین در گشت‌زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام‌گرفته از ۷ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیفی و همچنین محل‌های دپو، ۸۰ هزار و ۵۰۰ لیتر انواع سوخت قاچاق ازجمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف‌شده را طبق نظر کارشناسان ۱۸ میلیارد و ۵۱۵ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا پرونده‌هایی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

وی در پایان برخورد با پدیده قاچاق خصوصاً قاچاق سوخت را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه در سال جاری عنوان کرد.

کد خبر 748519

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • تصاویری گویاتر از صدها مقاله : فرمانده انتظامی از طرح "کاملاً فرهنگی و اجتماعی" می گوید و روحانیون "لباس چریکی" پوشیده اند!
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود