Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرویز مظلومی در مصاحبه خود به ماجرای رشید مظاهری هم اشاره ای کرده و از این گفته بود که شب قبل از بازی با صنعت نفت آبادان تمرکز استقلال را برهم زدند.

محمد کاظمی مدیر رسانه ای باشگاه استقلال در این مورد و همچنین محرومیت بابک مرادی به "ورزش سه" گفت:«حرف ما این است که استقلال نباید تاوان یک اتفاقی که مربوط به یک سال یا چند ماه قبل است را پس بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مورد ماجرای بابک مرادی هم شما توجه داشته باشید که 90روز از انعقاد قرارداد این بازیکن با استقلال می گذرد و 60روز بعد از این قرارداد تازه لیگ بیستم شروع شده، اما ناگهان محرومیت 4ماهه او ابلاغ می شود که این فاصله زمانی جای سوال دارد. ما می گوئیم اگر باشگاه می دانست بازیکنی فسخ غیر قانونی کرده که با او قرارداد نمی بست اما تاکید می کنم که 90روز از روزی که بابک مرادی با استقلال قرارداد بست می گذرد و حالا شاهد این اتفاقات هستیم.»


کاظمی در ادامه گفت:«باشگاه بر اساس نیاز خود بازیکنی را جذب و روی او سرمایه گذاری می کند. حتی اگر به فرض بازیکنی در استقلال مشکلی داشته،تیم دیگری که برای او هزینه کرده نباید تاوان پس بدهد ولی الان می بینیم که این وسط استقلال ضرر کرده و ما در یکی دو مورد تاوان مسائلی را می دهیم که کوچکترین ارتباطی به باشگاه استقلال نداشته است.»

استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۸۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرد که اقدامات باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد بازیکنانی که در پایان لیگ بیست‌وسوم بازیکن آزاد می‌شوند، از هفته آینده آغاز خواهد شد.

استقلال از ساعت ۲۰:۳۰ فردا (دوشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر، در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب‌آهن خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • درخشش زیر نظر مسعود: این مرادی مهارناپذیر
  • استقلال یک - پرسپولیس یک در سن سیروس!
  • تغییرات به سود استقلال خواهد شد/ ذوب‌آهن حریف خطرناکی است
  • زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد
  • پرسپولیس نباید امتیاز از دست بدهد/ اوسمار کیفیت خود را نشان دهد
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • پایان حملات نکونام به خطیر؟ | یعنی واقعا راحت شدیم؟
  • شیرازی‌ها به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کنند/ تیم مهمان نباید تاوان برگزار نشدن بازی را بدهد
  • حجازی: هوادار واقعی استقلال کاری به نتیجه ندارد
  • بررسی یک اتفاق بزرگ؛ مصطفی آجورلو به مدیرعاملی استقلال نزدیک است؟