Web Analytics Made Easy - Statcounter

پاپو گومز، کاپیتان آتالانتا رابطه اش با جانپیرو گاسپرینی خراب شده است و احتمال آن می رود یکی از بین این دو نفر، آتالانتا را ترک کند

آتالانتا در یکی از مهم ترین مسابقات تاریخش، امشب در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف آژاکس برود. آتالانتا در صورت برد یا تساوی به مرحله حذفی می رسد اما شکست در آمستردام به معنای ادامه کار آن ها در لیگ اروپا خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال در آستانه این دیدار سرنوشت ساز، جنجال هایی در اردوی آتالانتا جریان دارد.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل ایتالیا، جو تیم آتالانتا اکنون جالب نیست. پاپو گومز، کاپیتان آتالانتا و جانپیرو گاسپرینی با یکدیگر به مشکل خورده اند و رابطه خوبی ندارند. در بازی آتالانتا و میتیولن در هفته گذشته، جانپیرو گاسپرینی بین نیمه، گومز را از بازی بیرون کشید و مشخص شد سرپیچی ستاره آرژانتینی از دستورات تاکتیکی دلیل تعویض زودهنگامش بوده است. گومز از این مسئله بسیار ناراحت است و رابطه شکرآب او با سرمربی باتجربه آتالانتا درست شدنی به نظر نمی رسد. این یعنی به زودی یکی از این دو نفر آتالانتا را ترک خواهند کرد.

رسانه های محلی برگامو مدعی شده اند ممکن است گاسپرینی پس از بازی برابر آژاکس از هدایت آتالانتا استعفا کند اما گاتزتا دلو اسپورت مدعی شده گومز در ژانویه ممکن است به تیمی عربی در حوزه خلیج فارس بپیوندد چرا که در تابستان، او یک مشتری جدی و دست به نقد داشت. با وجود این اخبار، آنتونیو پرکاسی، رییس آتالانتا می خواهد میان سرمربی و کاپیتان تیمش میانجی گری کند و از بروز بحران در تیمش جلوگیری کند.

همچنین بخوانید:

دلیل تعویض زودهنگام الخاندرو گومز در بازی آتالانتا و میتیولن مشخص شد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۸۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان پرسپولیس به ترکیب برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه در تیم تحت هدایت اوسمار ویرا جایگاه خوبی داشته و در هفته‌های گذشته با گلسازی‌هایش به عنوان مهاجم سایه به کمک پرسپولیس آمده است.

عالیشاه در بازی با صنعت نفت آبادان چند دقیقه بعد از پاس گلش در دقیقه ۱۰، احساس مصدومیت کرد و تعویض شد.

عالیشاه در حالی که بازی جام حذفی برابر آلومینیوم را از دست داد و غیبت او در این بازی حس شد، برای بازی حساس با سپاهان به تمرینات گروهی بازگشت.

حال با توجه به نقش مهم و کلیدی عالیشاه ممکن است اوسمار او را از ابتدا به زمین بفرستد تا بار دیگر خط حمله سرخ‌ها با امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر شکل بگیرد. باید دید وضعیت کاپیتان اول پرسپولیس در این بازی حساس چگونه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • پس از 12 سال: جدایی کاپیتان محبوب از دورتموند
  • لشکر شکست ناپذیر لورکوزن، رم را هم فتح کرد/ آتالانتا در مارسی مساوی گرفت + فیلم
  • فرصت کم سردار در شب باخت رم به لورکوزن
  • گل های بازی مارسی 1-1 آتالانتا (لیگ اروپا 2023/24)
  • ساعت پخش بازی آتالانتا و مارسی امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جنجال دوباره ستاره استقلالی سپاهان علیه پرسپولیس
  • عکس| کاپیتان استقلال در تبریز شکار شد!
  • اوسمار هدیه نکونام را پس فرستاد | جنجال برای هیچ ؛ فرصت برای سبقت بزرگ سرخ ها از دست رفت | پرسپولیس صفر - سپاهان صفر
  • با وجود علاقه ناپولی؛ قرارداد جانپیرو گاسپرینی با آتالانتا تمدید می‌شود
  • کاپیتان پرسپولیس به ترکیب برمی‌گردد