Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@20:23:12 GMT

جای مشهد در لیگ برتر والیبال خالی است

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۶۸۸۵۶

جای مشهد در لیگ برتر والیبال خالی است

ایسنا/خراسان رضوی بازیکن مشهدی تیم والیبال هراز آمل گفت: برگزاری مسابقات به صورت فشرده هزینه، رفت‌وآمد و احتمال ابتلاء بازیکنان به کرونا را کاهش داده است.

شهروز همایون‌فر در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیتش در لیگ برتر والیبال، اظهار کرد: شرایط خوبی داریم و در حال حاضر با یک بازی کمتر در جایگاه پنجم جدول قرار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصدوم و بازیکن کرونایی هم نداریم و هدف اصلی، قرار گرفتن جزو هشت تیم برتر است و نیم‌نگاهی هم به صعود به نیمه‌نهایی و حضور در جمع سه تیم برتر ایران داریم.

وی افزود: برگزاری مسابقات به صورت متمرکز شرایط بهتری دارد و رفت‌وآمد تیم‌ها کمتر شده و خطر ابتلا به کرونا در میان بازیکنان هم خیلی پایین آمده است. تاکنون هیچ تیمی به نحوه برگزاری مسابقات معترض نبوده‌است.

بازیکن مشهدی هراز آمل در خصوص کیفیت مسابقات این فصل لیگ برتر والیبال، اظهار کرد: با توجه به بازگشت بازیکنان لژیونر در دو سه سال اخیر، کیفیت مسابقات افزایش یافته است. تمام بازیکنان با کیفیت لیگ در ۷ تا ۸ تیم پخش شده‌اند و همین موضوع باعث شده ۸ تیم مدعی برای حضور در نیمه‌نهایی برتر لیگ داشته باشیم و کار تمام تیم‌ها سخت شده‌است. تیم‌هایی که به نیمه‌نهایی صعود کنند و جزو چهار تیم برتر قرار بگیرند، به یک اندازه برای قهرمانی شانس دارند. اصلی‌ترین رقبای ما شهرداری ارومیه، سایپا و فولاد سیرجان هستند.

همایون‌فر در خصوص نحوه برگزاری نیم فصل دوم لیگ برتر ادامه داد: هشت هفته انتهایی نیم‌فصل نخست به صورت متمرکز در تهران برگزار شد. فدراسیون هنوز برنامه نیم فصل دوم مسابقات را اعلام نکرده، اما همانطور که از قبل گفته شده مسابقات نیم فصل دوم لیگ برتر همانند مسابقات لیگ جهانی برگزار خواهدشد. لیگ برتر به دو گروه هفت تیمی تقسیم می‌شود. در هر گروه، هر هفته یک یا دو شهر میزبان می‌شوند و تیم‌ها با یکدیگر بازی خواهندکرد.

وی عنوان کرد: ادامه مسابقات به صورت متمرکز و VNL بهترین شیوه برای برگزاری مسابقات بود. با روش‌هایی که فدراسیون برای برگزاری مسابقات در نظر گرفته، مسابقات هیچ تیمی کم نشده است، اما رفت‌وآمد تیم‌ها و هزینه‌های جاری کاهش یافته‌است. ۹۰ درصد تیم‌ها در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر که به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شد، بازیکن کرونایی داشتند اما در این روش خطر ابتلاء بازیکنان به کرونا هم به شدت کاهش یافته است.

بازیکن هراز آمل در خصوص داوری‌ها در مسابقات لیگ برتر بیان کرد: خوشبختانه تاکنون از داوری لطمه ندیده‌ایم، اما با توجه به سطح بالای لیگ، بهتر است داوران همانند بازیکنان از شب قبل بازی در قرنطینه باشند و حتی تیم‌ها را پیش از بازی آنالیز کنند تا در روز بازی قضاوت خوبی داشته باشند. داوران معمولا از صبح روز بازی به محل بازی می‌رسند و تمرکز زیادی ندارند. دو تا سه داور خوب در لیگ برتر داریم که قضاوت خوبی دارند. کمیته داوران می‌تواند تدابیری بیندیشد تا داوران با تمرکز بیشتری سوت بزنند.

همایون‌فر با انتقاد از عدم استفاده از ظرفیت ویدئو چک در مسابقات لیگ برتر تصریح کرد: دو دستگاه ویدئوچک در ایران داریم که هنوز در مسابقات لیگ مورد استفاده قرار نگرفته است. در حالی که در فصل گذشته برای دیدارهای مرحله نهایی استفاده ‌شد. با وجود این که مسابقات به صورت متمرکز در تهران برگزار می‌شود، اما باز هم شاهد عدم استفاده از ویدئوچک در مسابقات هستیم. استفاده از ویدئوچک می‌تواند سطح والیبال ایران را ارتقا دهد.

وی با بیان این که با وجود تیم‌داری اکثر شهرهای ایران در لیگ برتر والیبال، جای خالی نماینده مشهد در لیگ حس می‌شود، اظهار کرد: نمی‌دانم از چه کسانی باید صحبت و انتقاد کنم. جای مشهد در لیگ برتر والیبال خالی است. ما بازیکنان مشهدی لیگ همانند امین علوی، رشید و مجتبی یوسفی دوست داریم همانند سال ۹۷ برای شهر خودمان در لیگ برتر بازی کنیم، اما متاسفانه برخی از افراد پیام را نابود کردند.

بازیکن سابق تیم والیبال پیام مشهد ادامه داد: مدیران باشگاه پیام نه تنها اجازه ندادند اسپانسری پای کار بیاید، بلکه حتی تیم خوبی هم نبستند. حتی در سال گذشته یک اسپانسر هم برای پیام پیدا کردیم، اما باشگاه پیام به دنبال تیم‌داری با نام خودش بود و تمام اسپانسرها را فراری داد. شخصیت والیبال مشهد را که در سال ۹۷ عنوان سومی لیگ را از آن خود کرده بود، خراب کردند و با بیش از یک میلیارد بدهی این تیم را نابود کردند.  

همایون‌فر با اشاره به این که در کنار درخشش تیمش در لیگ برتر نیم‌نگاهی به تیم ملی دارد، گفت: در سه فصل گذشته از دید آنالیزورهای لیگ برتر جزو سه دریافت‌کننده برتر لیگ بودم. اگر تیم ما به مراحل پایانی راه‌یابد قطعا در تیم ملی نماینده خواهیم داشت. انگیزه زیادی برای تیم ملی دارم و یقین دارم که فیلم بازی‌هایم به دست آلکنو، سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران می‌رسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی لیگ برتر والیبال لیگ برتر والیبال برگزاری مسابقات مسابقات به صورت صورت متمرکز مسابقات لیگ همایون فر نیم فصل تیم ملی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۸۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست

پدر کیلیان ام باپه دلیلی نمی بیند که پسرش به هر قیمتی که شده در المپیک بازی کند. 

طرفداری | هنوز مشخص نیست که آیا کیلیان ام باپه، تیم ملی فرانسه را در المپیک 2024 پاریس همراهی می کند یا خیر. پدر این ستاره، ویلفرد ام باپه، در برنامه‌ای حاضر شد و در مورد وضعیت پسرش در این تابستان صحبت کرد. به گزارش لو پاریزین، ویلفرد ام باپه گفت:

این که کیلیان در المپیک حضور خواهد داشت یا نه مسئله اصلی نیست. مهم، برگزاری بازی‌های المپیک در فرانسه است، نه اینکه ام باپه یا ومبانیاما (ستاره جوان تیم ملی بسکتبال فرانسه و سن آنتونیو اسپرز) در آن حضور دارند یا خیر. کل دنیا ما را تماشا خواهند کرد. مهم ترین چیز این است که المپیک به خوبی برگزار شود و مانند یک جشن باشد. نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد، زیرا ما تنها تصمیم‌گیرنده نیستیم. 

ام باپه بارها علاقه خود را برای بازی در المپیک اعلام کرده است، اما در این مورد اختیاری ندارد. از آنجایی که این مسابقات در تقویم فیفا قرار نگرفته است، باشگاه‌ها الزاما ملزم به آزاد کردن بازیکنان خود نیستند. مهاجم فرانسوی در آستانه جدایی از پاری سن ژرمن به عنوان بازیکن آزاد است و به احتمال زیاد پس از سی‌ ژوئن جدا خواهد شد و در آن زمان قطعا با باشگاه آینده‌اش، که به نظر می‌رسد رئال مادرید باشد، قرارداد خواهد داشت. باید دید که آیا آن‌ها به او اجازه شرکت در بازی‌ها را می‌دهند؟

رئال مادرید در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال فرانسه در ماه مارس اعلام کرد که قصد ندارد بازیکنان خود را برای المپیک آزاد کند. این شامل اورلین شوامنی و ادواردو کاماوینگا می‌شود. این موضوع بُعد سیاسی پیدا کرده است و امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه، قول داده است که «همه کارها را انجام دهد تا اطمینان حاصل کند» که باشگاه‌های بزرگ بازیکنان خود را برای مسابقات المپیک آزاد کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • وحید امیری: هنوز لیگ برتر تمام نشده است
  • نکونام: سر ما کلاه گذاشتند/ قهرمان لیگ برتر هفته آخر مشخص می شود
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست
  • تسهیل واگذاری کودکان در شیرخوارگاه مشهد به خانواده‌های متقاضی
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)