Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران در بازدید سربازرسان امور وزارت کشور و شهرداری‌ها از مرکز کنترل ترافیک شهر تهران، روند لایروبی کانال‌ها و مسئله‌های پایتخت، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات این معاونت در خصوص بارندگی‌های اخیر گفت: با پیش بینی‌های صورت گرفته و اتخاذ تدابیر لازم، آماده باش کلیه نیروها، تجهیزات تخصصی، امکانات برف‌روبی و نیز انجام لایروبی‌های مستمر و به موقع در سطح مناطق ۲۲ گانه خوشبختانه آب‌گرفتگی جدی در مناطق نداشتیم و بارندگی‌ها به خوبی مدیریت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در جریان این بازدید چند ساعته حسین زاده و برومندی، بازرسان امور وزارت کشور و شهرداری‌ها و هیأت همراه به همراه مجتبی یزدانی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران از کانال گیشا، سایت برف‌روبی منطقه ۲، کانال ولنجک، کانال سیل برگردان غرب تهران، پروژه جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی فتح و مخصوص بازدید کردند.

کد خبر 5091878

منبع: مهر

کلیدواژه: مجتبی یزدانی شهر تهران وزارت کشور لایروبی شهرداری تهران شورای شهر تهران شهرداری تهران شورای شهر وزارت آموزش و پرورش ویروس کرونا معلولان امداد رسانی شهرداری قوه قضاییه وضعیت راهها کمیته امداد امام خمینی میراث فرهنگی وضعیت معابر روز دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۹۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی به حواشی قرارداد چینی واکنش نشان داد/ شکایت می‌کنیم

به گزارش خبرآنلاین، پس از انتشار متن قرار دادهای شهرداری تهران با شرکت چینی توسط یک فعال رسانه‌ای، علیرضا زاکانی، شهردار تهران درصحن علنی درواکنش به انتشار این قرار دادها اعلام کرد که شهرداری از این فرد شکایت می‌کند و مطالب نوشته شده اشتباه است.

کاو ایران در خبری نوشت:او تاکید کرد که مدتی است که آن فرد اعلام کرده مسائل را مطرح می‌کنم، اما در نهایت چه چیزی گفت وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت کشور، دستگاه‌های امنیتی و بانک مرکزی صفر تا صد موضوع را می‌دانند موضع ما شفاف و افتخار این دوره است. چهار ماه زمان تحویل تعهد چینی‌هاست که پس از دریافت پیش‌پرداخت انجام خواهد شد. عده‌ای می‌خواهند کار در شهر انجام نشود، اما انجام شد.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902734

دیگر خبرها

  • اجرای عملیات لای‌روبی و پاکسازی رودخانه اراک
  • سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد
  • کارگر شهرداری در سیلاب بزرگراه بعثت مفقود شد
  • اعلام جزئیات مفقودی یک کارگر شهرداری منطقه ۱۵ تهران
  • تور‌های بازدید از نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشور‌ها را فعال کنیم
  • زاکانی به حواشی قرارداد چینی واکنش نشان داد/ شکایت می‌کنیم
  • انسداد ۲ محور روستایی در فیروزه براثر سیلاب
  • تورهای بازدید نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشورها فعال شوند
  • واکنش زاکانی به حواشی قرارداد چینی: شکایت می‌کنیم
  • تورهای بازدید نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشورها شوند