Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از ذخیره مرخصی کلیه کارکنان بخش کرونا بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خبرداد.

دکتر علیرضا زالی در جلسه با روسای بیمارستان‌های دانشگاه که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: در جلسه اخیر هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به عنوان یکی از دانشگاه‌های پیشرو در اصلاح فرایندهای پرداختی، مصوبات مطلوبی در این زمینه ارایه شده است که به نظر می‌رسد با این مصوبات شاهد گشایش جدیدی در راستای رفع مطالبات کارکنان هیئت علمی و غیر هیئت علمی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برقراری فوق العاده ویژه کارکنان غیر هیئت علمی دانشگاه و بیان اینکه این مصوبه از اول دی ماه اعمال می‌شود، افزود: این مسئله سالیان متمادی به عنوان یک مطالبه از سوی کارکنان مطرح بود که اعمال آن به مشاغل کارگری نیز تسری می‌یابد.

زالی از دیگر مصوبات هیئت امنای دانشگاه، به برقراری فوق العاده ویژه اعضای هیئت علمی و اصلاح ضرایب جذب اعضای هیئت علمی اشاره کرد و افزود: همچنین با افزایش ۵۰ درصدی کمک هزینه تحصیلی دستیاران و انترن‌ها و گروه های PHD موافقت شد که از سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ اعمال می‌شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از موافقت با ذخیره مرخصی کلیه کارکنان بیمارستان‌های دانشگاه که در حوزه کرونا فعالیت می‌کنند خبر داد و گفت: این مصوبه از سوی هیئت امنا برای افزایش انگیزه کارکنانی که تعطیلی‌های محدودیت‌زا شامل آن‌ها نمی‌شود ابلاغ شده است.

زالی همچنین بر ضرورت همکاری مدیران پرستاری بیمارستان‌ها برای موافقت با مرخصی پرستاران شاغل در بخش‌های کرونا در هفته هایی که با کاهش پیک بیماری رو به رو هستیم تاکید کرد و گفت: فراهم کردن امکان مرخصی پرستاران، موجب ریکاوری آن‌ها و آمادگی بیشتر  برای مقابله با موج های بعدی می‌شود.

وی همچنین بر ضرورت توجه ویژه به توزیع مناسب و نظارت دقیق داروهای مربوط به درمان کرونا همچون رمدسیویر در بیمارستان‌های دانشگاه تاکید کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه سیستم HIMبه عنوان یک استراتژی در دانشگاه مورد توجه است، از رونمایی ورژن جدید این سیستم در هفته‌های آتی خبر داد.

در بخش دیگری از این جلسه دکتر سید هادی میرهاشمی معاون درمان دانشگاه به ارایه آمارهایی درباره بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان های دانشگاه پرداخت.

میرهاشمی با اشاره به آمار مراجعان و بستری شدگان بخش‌های عادی و ویژه بیمارستان‌های دانشگاه بر لزوم ثبت اطلاعات بیماران کرونایی در سامانه HIS تاکید کرد.

دکتر محمود خدادوست معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه درباره موضوعاتی همچون شروع پروژه‌های جدید عمرانی فقط در موارد اضطراری در بیمارستان‌ها، ضرورت رعایت تفاهم نامه بودجه‌ای دانشگاه و جذب نیروهای شرکتی صرفا با هماهنگی ستاد دانشگاه از سوی بیمارستان‌ها با روسای بیمارستان‌ها گفت و گو کرد.

دکتر سید علیرضا مرتضوی - معاون عذا و داروی دانشگاه نیز در بخش دیگری از این جلسه به ارایه توضیحاتی درباره سیاست های مدیریتی بیمارستان ها درباره خرید و توزیع داروهای مربوط به درمان کرونا از جمله رمدسیویر و فاویپیراویر پرداخت.

وی همچنین بر ضرورت ثبت اطلاعات مربوط به این داروها در سامانه HIMو HISتاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در ادامه این جلسه روسای بیمارستان ها درباره چالش‌ها، ظرفیت‌ها و نیازهای مربوط به بیمارستان‌ها با هیئت رییسه دانشگاه به گفت و گو پرداختند./ایسنا 

مهم ترین اخبار کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

بازگشت آمار قربانیان کرونا به زیر ۳۰۰ نفر/ ۱۰ هزار و ۲۲۳ نفر بیمار شدند

تست کرونا از ۲۴۰ تا ۳۰۱ هزار تومان/ اعلام تخلفات آزمایشگاهی به۱۹۰

کولیوند: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی برای مردم رایگان است

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بیمارستان های دانشگاه بیمارستان ها هیئت علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۹۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: جشنواره شهید مطهری به صورت متمرکز، ۱۲ اردیبهشت ماه در تهران و پس از آن در قطب‌های کلان منطقه ۹ آموزشی برگزار می‌شود و مشارکت دانشجویان در حوزه اجرایی و پنل‌های آموزشی، یکی از رویداد‌های جدید آموزشی در این دوره از جشنواره شهید مطهری است.   دکتر حمیدرضا کیانی فر افزود: هفت پنل و رویداد آموزشی توسط دانشجویان اجرایی می‌شود که محوریت آنها بر مبنای حضور دانشجو در حوزه آموزش به عنوان دستیار یا کمک کننده آموزش است.   وی با بیان اینکه توانمندی دانشجویان در حوزه هوش مصنوعی، آموزش رباتیک و واقعیت افزوده، مثال زدنی است، اظهار داشت: بر این اساس هفت پنل آموزشی توسط این دانشجویان ارائه می‌شود و در مجموع ۲۹ رویداد آموزشی برای هفدهمین دوره جشنواره شهید مطهری در نظر گرفته شده است.   مدیر توسعه آموزش علو م پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه در این پنل‌ها به مشکلات آموزشی کلان منطقه ۹ و راهکار‌های آن پرداخته می‌شود، گفت: علاوه بر این سه مسابقه در زمینه یادگیری و آموزش برگزار می‌شود که مسابقه اتاق فرار آموزشی یکی از رخداد‌های جذاب این دوره برای دانشجویان خواهد بود.   دکتر کیانی فر با اشاره به اینکه یک مسابقه علمی نیز در افتتاحیه برای دانشجویان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در این جشنواره از تعداد قابل توجهی از اساتید و دانشجویان برتر قدردانی می‌شود و از فرایند‌هایی که طی سال گذشته ارائه و داوری شده نیز قدردانی به عمل می‌آید.   وی ادامه داد: جایزه تداوم آموزشی نیز به کسانی تعلق می‌گیرد که در طی پنج سال یا بیشتر، اقدام نوآورانه و مورد تایید آموزش را به طور مستمر انجام داده است.   مدیر توسعه آموزش علو م پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ابراز کرد: برای اولین بار از استاد و دانشجویان پایان نامه‌های برتر در حوزه آموزش علوم پزشکی قدردانی می‌شود.   وی با بیان اینکه در این جشنواره غرفه‌های در اختیار دانشگاه‌های کلان منطقه ۹ قرار می‌گیرد و به غرفه برتر جایزه ویژه اهدا می‌شود، تصریح کرد: در مجموع بیشتر از ۱۰۰ نفر در هفدهمین جشنواره مطهری قدردانی خواهند شد.   دکتر کیانی فر ابراز کرد: افتتاحیه این جشنواره با حضور موثر دانشجویان و اختتامیه با حضور دانشجویان و اساتید برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • موفقیت آمیزبودن عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • توسعه بهداشت ودرمان
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان