Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: رفع مشکلات کارخانه سیمان دهلران در گروه همکاری و عمل به تعهدات کارخانه است.

قاسم سلیمانی‌دشتکی امروز چهارشنبه ۱۹ آذر ماه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که با موضوع رفع موانع و مشکلات پیش روی کارخانه سیمان دهلران و با حضور علیزاده نماینده استان در مجلس شورای اسلامی و دیگر دستگاه های مرتبط برگزار شد ،با اشاره به این مهم که در سال جهش تولید بنای اصلی کار ستاد تسهیل نهایت همکاری در جهت رفع موانع و مشکلات تولید است، اظهار  کرد: رفع مشکلات واحدهای تولیدی در نهایت به رفع مشکلات مردم منتج می شود که در این مهم در جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و ستاد اقتصاد مقاومتی دنبال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه رفع مشکلات کارخانه سیمان دهلران را در گروه همکاری و عمل به تعهدات مدیران کارخانه عنوان کرد و گفت: تا حالا نشست ها و جلسات زیادی با مسئولان مربوطه کشوری و بانک ها برگزار کرده ایم و در ادامه خواستار رفع مشکل این واحد تولیدی هستیم.

وی با تاکید بر این مهم که شرکت مکلف است در جهت اتمام کار بر طبق تعهدات خود عمل نماید، افزود: رفع مشکلات این کارخانه علاوه بر ایجاد اشتغالزایی در جهت توسعه منطقه نیز تاثیر گذار است. 

سلیمانی‌دشتکی در ادامه بر اعمال ماده ۲۰ برای رفع مشکلات کارخانه سیمان مشروط بر انجام تعهدات مقرر توسط شرکت و در نهایت راه‌اندازی آن تاکید کرد و گفت: در اینجا سرمایه گذار متعهد می شود در خصوص سپرده گذاری و انجام ۱۰ درصد باقیمانده کار تا پایان سال مالی اقدام نماید.

وی در ادامه گفت: راه اندازی کارخانه سیمان دهلران که بیش از ۱۲ سال است راکد بوده از مطالبات اصلی مردم منطقه است و در این راستا با هماهنگی استانداری و دستگاه‌های مربوطه، مدیریت بانک ملت در مرکز و با همراهی نماینده استان در مجلس شورای اسلامی و بازرسی کل مقرر می شود، منوط به انجام تعهدات مجری طرح و مدیران شرکت برای اتمام طرح در بازه زمانی مشخص و تامین منابع مالی مورد نیاز جهت اتمام عملیات اجرایی پروژه و تودیع این مبلغ نزد بانک ملت، ماده ۲۰ قانون رفع موانع تولید اجرا شود.

علیزاده نماینده استان در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تشکر از پیگیری های مداوم استاندار ایلام و دیگر مسئولان استانی خواستار تعین تکلیف نهایی مشکلات کارخانه سیمان دهلران شد و گفت: قطعا نقش این کارخانه در اشتغال و توسعه منطقه اثرات مثبت خواهد گذاشت.

وی در ادامه گفت: برای حل مشکل این کارخانه لازم است یک بازه زمانی مشخص برای انجام امور و تعهدات در نظر گرفته شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام مشکلات کارخانه سیمان دهلران ستاد تسهیل رفع مشکلات رفع موانع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۹۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی آخرین وضعیت بودجه واعتبارات وطرح‌های نیمه تمام گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ رییس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی دراین نشست با اشاره به سفر قریب الوقوع رییس جمهوربه گیلان گفت: مدیران استان باید با هم افزایی وبرنامه ریزی بدون عجله مشکلات و موانع پیشرفت استان را احصا و در سفر رییس جمهور آنها را پیگیری و مطالبه کنند.

ابراهیم نجفی با اشاره به مشکلات زیرساختی گیلان گفت: به رغم تلاش مسئولان ، اما در حوزه کشاورزی ، اقتصاد دریامحور ، اشتغال و دیگربخش‌ها مشکلات و موانع پیشرفت وجود دارد که باید برای رفع آنها اهتمام ویژه داشته باشیم.

وی همچنین تعیین قیمت خرید تضمینی برنج را از مطالبات مهم استان گیلان از دولت دانست و افزود: در سفر رییس جمهور به جد این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان هم در این نشست با تاکید برتسریع بخشی طرح‌های مهم استانی وشهرستانی گفت: باید برای جذب اعتبارات طرح‌های مهم واولویت داربررسی و مشخص شود.

محمد رضا رستمی افزود: برگزاری این نشست‌ها می‌تواند به همفکری بیشتر برای توسعه استان و شفافیت اعتبار بخشی به طرح‌ها کمک کند.

همچنین در این نشست آقایان احمدی سنگری، سید علی آقازاده و جبارکوچکی نژاد نمایندگان مردم شهرستان رشت وخمام، حسن محمد یاری نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال، سید کاظم دلخوش نماینده صومعه سرا و رسول فرخی نماینده لاهیجان و‌سیاهکل در مجلس شورای اسلامی دیدگاه‌ها خود را در خصوص رفع موانع توسعه استان بیان کردند.

دیگر خبرها

  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند
  • کشف پیکر مطهر پنج شهید دیگر در دهلران
  • شناسایی ورفع موانع ومشکلات قبل سرمایه گذاری
  • بررسی آخرین وضعیت بودجه واعتبارات وطرح‌های نیمه تمام گیلان
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • کارخانه سیمان سفید در شهرستان دیرابجاد می شود
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید