Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-30@22:13:10 GMT

اولين عوارض واكسن كرونا معلوم شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۶۹۴۷۱

اولين عوارض واكسن كرونا معلوم شد

صداي ايران- انگلیس روز سه شنبه برنامه واکسیناسیون کروناویروس را اجرا کرد و کادر درمان، گروه‌های پرخطر و افراد بالای ۸۰ سال از جمله افرادی هستند که در اولویت دریافت واکسن خواهند بود.


به گزارش اسپوتنیک نیوز، آژانس تنظیم دارو‌ها و محصولات بهداشتی انگلیس (MHRA) به افرادی که سابقه واکنش‌های آلرژیک شدید دارند هشدار داده است که از واکسن کووید-۱۹ فایزر/بیون‌تک استفاده نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




این هشدار پس از آن صادر شد که سیستم سلامت همگانی انگلیس، مشاهده واکنش‌های آلرژیک در دو نفر که روز گذشته واکسن کروناویروس را دریافت کرده بودند، تایید کرد.

قرار است با ارسال محموله‌های بیشتری از واکسن فایزر/بیون‌تک به انگلیس طی روز‌های آینده تعداد بیشتری از افراد این واکسن را دریافت کنند. روز گذشته (سه شنبه) اولین واکسیناسیون در برابر کروناویروس انجام شد.

"استفن پوویس" مدیر پزشکی سیستم سلامت همگانی انگلیس گفت: همانطور که در مورد تزریق واکسن‌های جدید معمول است، سازمان نظارت بر بهداشت به منظور احتیاط بیشتر توصیه کرده که افرادی با سابقه واکنش‌های آلرژیک، این واکسن را دریافت نکنند.

گزارش‌ها حاکیست هر دو فرد دریافت کننده این واکسن رو به بهبود هستند.

انگلیس روز سه شنبه برنامه واکسیناسیون کروناویروس را اجرا کرد و کادر درمان، گروه‌های پرخطر و افراد بالای ۸۰ سال از جمله افرادی هستند که در اولویت دریافت واکسن خواهند بود.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: واكسن كرونا عوارض فايرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۹۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 2-0 مقابل بولتون (30 آوریل، 2005) / فیلم

سال 2005 در چنین روزی، تیم چلسی موفق شد با کسب برتری 2 بر 0 خانگی در خانه بولتون، برای اولین بار در لیگ برتر انگلیس و دومین بار در تاریخ لیگ انگلستان قهرمان شود. فرانک لمپارد زننده هر دو گل تیم ژوزه مورینیو در این مسابقه بود.

دانلود (18.1MB)

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • اولین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 2-0 مقابل بولتون (30 آوریل، 2005) / فیلم
  • اعتراف «آسترازنکا» درباره عوارض جانبی واکسن
  • اعتراف «آسترازنکا» برای اولین‌بار درباره عوارض جانبی خطرناک واکسن خود
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • ببینید | اولین واکنش وزارت ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور