Web Analytics Made Easy - Statcounter

برتری 3-2 لحظات پایانی منچستریونایتد در خانه منچسترسیتی با بریس وین رونی (2012/12/9) / ویدیو.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۹۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ

منچستریونایتد برای بازسازی خود، به دنبال تأمین پول نقد است؛ سوال اینجاست که چه بازیکنانی می‌توانند این راه را تسهیل کنند؟ پاسخ تلگراف این است: کلیه نفرات باشگاه، به جز ۳ پدیده آینده‌دار تیم. 

به گزارش طرفداری به نقل از تلگراف، با توجه به محدودیت‌های مالی و احتمال از دست دادن درآمد لیگ قهرمانان، مدیران جدید در اولدترافورد تمایل دارند در پنجره نقل و انتقالات تابستانی رویکردی فوق‌العاده انعطاف‌پذیر اتخاذ کنند. ماموران و مدیران بخش استعدادیابی و جذب بازیکن رقیبان به طور فزاینده‌ای تحت این تصور هستند که رژیم جدید منچستریونایتد به رهبری اینئوس، در مورد فروش بازیکنان ذهن بسیار بازی دارد و هر پیشنهادی را بر اساس شایستگی‌های خودش قضاوت خواهد کرد. به عنوان مثال، اگرچه آن‌ها فعالانه به دنبال فروش بازیکنی مانند مارکوس رشفورد نیستند، اما گفته می‌شود یونایتد به یک پیشنهاد معتبر برای این مهاجم در حال افت انگلیسی توجه جدی خواهد کرد؛ به خصوص اگر او تمایل خود را برای تجربه یک چالش جدید نشان دهد.

یونایتد به دنبال جذب یک مهاجم، یک هافبک مرکزی و یک مدافع میانی مایل به راست در این تابستان است، اما برای افزایش بودجه نقل و انتقالاتی که انتظار می‌رود بسیار محدود باشد، باید از طریق فروش بازیکن پول جمع آوری کند. عدم حضور در لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده، تا حدی با کاهش 25 درصدی دستمزدهایی که بازیکنان طبق شرایط قرارداد خود باید دریافت کنند، جبران خواهد شد.

اما اگر یونایتد به طور کامل از حضور در اروپا باز بماند، این باشگاه عملاً مطابق با سیاست «فروش برای خرید» عمل خواهد کرد، زیرا منابع مالی آن‌ها پس از 555 میلیون پوند هزینه در سه تابستان گذشته و محدودیت‌های اعمال شده توسط قوانین سودآوری و پایداری لیگ برتر، بسیار محدود است. این سناریو بعید به نظر می‌رسد، اما یونایتد که روز شنبه در خانه مقابل برنلی با نتیجه 1-1 مساوی کرد و با اعتراض هواداران رو به رو شد، در حال رقابت با نیوکاسل برای کسب سهمیه لیگ اروپا است. پیروزی در فینال جام حذفی مقابل منچسترسیتی در ماه آینده می‌تواند راه دیگری به سوی لیگ اروپا باشد. 


مینو، گارناچو و هویلوند از منچستریونایتد جایی نمی‌روند

استعدادهای جوان هیجان انگیزی مانند جمال موسیالا از بایرن مونیخ و فلورین ویرتز از بایرلورکوزن ممکن است در این تابستان به بازار بیایند و به طور معمول مورد توجه یونایتد قرار بگیرند. با این حال، گفته می شود که انتظار کمی در میان سران اولدترافورد وجود دارد که این باشگاه بتواند مبالغ هنگفتی مانند ۸۰ تا ۹۰ میلیون پوندی را که برای بازیکنانی مانند هری مگوایر و آنتونی در سال های اخیر پرداخت شده است، تامین کند؛ مگر اینکه تابستانی پررونق از نظر فروش بازیکنان داشته باشند. به همین دلیل است که گفته می شود سر جیم رتکلیف و تیم اینئوس او، مدیر اجرایی آینده عمر برادا و مدیر فنی جدید جیسون ویلکاکس ذهن بسیار بازی در مورد خروجی های احتمالی دارند. منابع نشان داده‌اند که آن‌ها از نیاز منچستریونایتد برای چابکی و انعطاف پذیری در بازار برای بازسازی تیم در شرایط مالی چالش برانگیز موجود، آگاه هستند.

با وجود این‌که بازیکنانی مانند کوبی مینو، الخاندرو گارناچو و راسموس هویلوند (که منچستریونایتد امیدوار است در سال‌های آینده تیمی بسیار موفق حول محور آن‌ها بسازد) به طور کامل از دسترس علاقه‌مندان خارج خواهند بود، این باشگاه تمایلی به محدود کردن گزینه‌های خود در سایر نقاط تیم ندارد. این بدان معناست که منچستریونایتد در صورت دریافت پیشنهادی که ارزش بحث جدی را داشته باشد، ممکن است با طرف‌های علاقه مند، به عنوان مثال در مورد رشفورد، وارد مذاکره شود.


معضلی به نام دستمزد رشفورد

مارکوس رشفورد ۲۶ ساله، از زمان امضای قرارداد جدید پنج ساله به ارزش ۳۲۵۰۰۰ پوند در هفته در جولای گذشته، فصلی کابوس‌وار را هم داخل زمین و هم خارج از زمین تجربه کرده است. روز جمعه، این مهاجم تیم ملی انگلیس که در جریان برد مرحله نیمه نهایی جام حذفی مقابل کاونتری سیتی توسط هواداران یونایتد هو شد، به «سوءاستفاده‌هایی» که به گفته او ماه‌هاست با آن مواجه شده، اعتراض کرد. اریک تن هاخ در واکنش گفت که رشفورد به حمایت و پشتیبانی نیاز دارد و عملکرد او تا حدی تحت تاثیر مشکلات تیم در این فصل قرار گرفته است، اما سرمربی یونایتد همچنین گفت که این بازیکن باید به خودش نگاه کند که چرا سطح عملکرد او پس از به ثمر رساندن ۳۰ گل در فصل گذشته به طور چشمگیری افت کرده است.

پاری سن ژرمن که قرار است امسال کیلیان ام باپه، مهاجم فرانسوی خود را به رئال مادرید از دست بدهد، پیش از این علاقه خود را به رشفورد ابراز کرده بود، اما ممکن است به دنبال گزینه‌های دیگری باشد. دستمزد بالای رشفورد همراه با مبلغ هنگفت انتقال ممکن است برای بسیاری از باشگاه‌ها مانع بزرگی باشد.

به نظر می‌رسد بازیکنانی مانند آنتونی مارسیال، رافائل واران و برندون ویلیامز در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد جدا شوند و صرفه‌جویی‌های کلان در دستمزد آن‌ها می‌تواند فضایی را برای سرمایه‌گذاری قابل توجه روی یک بازیکن جدید باز کند. اما تعداد خریدهایی که یونایتد می‌تواند به طور واقع‌بینانه انجام دهد، تحت تأثیر فروش بازیکنان قرار خواهد گرفت. به طور مشابه، اگر یونایتد تعدادی از بازیکنانی را بفروشد که در یک پست بازی می‌کنند (مانند جیدون سانچو و آنتونی در پست وینگر) این امر تأثیر مستقیمی بر پست‌هایی خواهد داشت که آن‌ها در آن نیاز به تقویت می‌بینند. همچنین بسته به اینکه چه کسی جدا می‌شود، کناره‌های خط دفاعی می‌توانند ناحیه دیگری باشد که در نهایت به تقویت نیاز پیدا می‌کند. 


آینده سانچو، آنتونی و گرینوود

یونایتد در ژانویه سانچو را به صورت قرضی به بروسیا دورتموند فرستاد و امیدوار است در این تابستان برای وینگر انگلیسی خود خریدار دائمی پیدا کند. آنتونی که در روز شنبه اولین گل خود در لیگ برتر را به ثمر رساند، از زمان انتقال ۸۵ میلیون پوندی‌اش از آژاکس در سپتامبر ۲۰۲۲ یک ناامیدی بزرگ بوده است، اما اگر قرار باشد آنتونی از یونایتد جدا شود، احتمالا این باشگاه مجبور خواهد بود ضرر زیادی را برای این مهاجم برزیلی متحمل شود.

میسون گرینوود، مهاجم جنجالی باشگاه که در حال حاضر به صورت قرضی در ختافه اسپانیا بازی می کند، بازیکن دیگری است که با فروش او می توان بودجه قابل توجهی به دست آورد. از طرف دیگر باید دید آیا باشگاه‌هایی برای جذب امثال آرون ون بیساکا، دونی فن ده بیک، کریستین اریکسن و ویکتور لیندلوف پا پیش خواهند گذاشت یا خیر.

در همین حال، یونایتد باید منتظر بماند و ببیند آیا لیگ حرفه‌ای عربستان آماده است تا تابستان پرخرجی دیگر داشته باشد، زیرا این می تواند بازاری باارزش را برای بازیکنان باتجربه و گران قیمتی مانند کاسمیرو باز کند که در غیر این صورت، فروش آن‌ها دشوار خواهد بود. این هافبک 32 ساله برزیلی دو سال دیگر از قرارداد با دستمزد حدودا 350000 پوند در هفته خود را پیش رو می‌بیند و این، به شدت گزینه های او را در اروپا محدود می‌کند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: كانتونا: من‌سيتي با وجود منچستر يونايتد قهرمان نخواهد شد منچستر یونایتد به زحمت از سد تیم دسته چهارمی گذشت!

دیگر خبرها

  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • طرح لو رفته از پیراهن خارج از خانه منچستریونایتد برای فصل 25-2024 / عکس
  • موافقت باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس با سقف هزینه؛ منچسترسیتی و منچستریونایتد مخالف!
  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • ساکا: نشان دادیم که از فصل گذشته درس گرفته‌ایم؛ منچسترسیتی بی نقص نیست
  • برتری شباب الاهلی در خانه العین
  • بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم
  • برتری رئال مادرید در خانه سوسیداد