Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@17:57:23 GMT

اختصاص ۳ میلیارد تومان برای احداث موزه بزرگ گلستان

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۷۰۰۸۲

اختصاص ۳ میلیارد تومان برای احداث موزه بزرگ گلستان

به گزارش خبرنگار مهر، عصر سه شنبه، محمد حسن طالبیان، معاون میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از محل احداث موزه بزرگ گلستان بازدید کرد.

محمد حسن طالبیان در این بازدید اظهارکرد: موزه بزرگ گلستان در پارک هفت هکتاری داریوش شهرستان گنبدکاووس در حال اجراست که بیش از دو هکتار آن به این موزه اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افزود: موزه بزرگ گلستان که جزو مصوبات سفر ریاست جمهوری است از پروژه های دارای اهمیت برای وزارت میراث فرهنگی است.

وی ادامه داد: حدود سه میلیارد تومان در سال جاری برای این پروژه مصوب شده است که امیدواریم با تخصیص به موقع اعتبارات اتفاقات مثبتی را در روند اجرای پروژه شاهد باشیم.

طالبیان گفت: تاکنون سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از اعتبارات ملی به موزه بزرگ گلستان تخصیص یافته است.

گفتنی است که طالبیان را در این بازدید، مصطفی پورعلی، مدیرکل دفتر ثبت آثار وزارت میراث فرهنگی، امانقلیچ شادمهر نماینده مردم شهرستان گنبدکاووس، عبدالقدیر کریمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس، احمد تجری مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گنبدکاووس و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی همراهی می کردند.

کد خبر 5092091

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل میراث فرهنگی گلستان گنبدکاووس محمدحسن طالبیان ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر محدودیت های کرونایی شیوع کرونا بارش برف بارش باران شهرستان کرج سیلاب روز دانشجو شهرکرد مجلس شورای اسلامی گرگان وزارت میراث فرهنگی موزه بزرگ گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۰۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به همراه مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی از قلعه تاریخی بدلبو ارومیه بازدید و از نزدیک در جریان آخرین اقدامات مرمتی این بنا قرار گرفتند.   مرمت قلعه بدلبو زیر نظر کارشناسان اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی و توسط بخش خصوصی از چند سال پیش آغاز شده و در این مدت کمک‌های فنی و اعتباری از این پروژه انجام شده است.   قلعه بدلبو ارومیه پس از مرمت قابلیت تبدیل به یک مرکز اقامتی و پذیرایی با ۲۰ سوئیت را دارد.

دیگر خبرها

  • بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه
  • پروژه تله کابین تاق بستان در وزارت میراث فرهنگی در حال بررسی است
  • احیای گنجینه‌های تاریخی حیدرآباد به دست متخصصان ایرانی
  • تله‌کابین می‌تواند به رونق گردشگری کرمانشاه کمک کند
  • صدور ۲۹ مجوز تأسیس موزه خصوصی طی ۲ سال گذشته
  • چرا تنها سایت موزه غرب کشور عاقبت به خیر نشد
  • بازدید رایگان از موزه‌ها برای معلم‌ها و استادان
  • بازدید رایگان از موزه ها برای معلم ها و استادان دانشگاه
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • بازدید رایگان معلمان و اساتید از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی