Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، داستان های این مجموعه رادیویی به صورت یکی در میان است؛ یعنی یک هفته به قصه خارجی می‌پردازد و هفته بعد وارد یک قصه ایرانیِ کهن می‌شود.

فرشاد آذرنیا، تهیه کننده «انبار کتاب های جادویی» ضمن اعلام این مطلب افزود: در این مجموعه رادیویی، آلما و کیان خواهر و برادر جوانی هستند که به تازگی به مجتمعی به اتفاق پدر و مادرشان نقل مکان کرده‌اند و در بخش انبارهای مجتمع این خواهر و برادر انبار متروکه‌ای را می‌یابند که مملو از کتاب است و آلما به شدت اهل مطالعه و علاقه‌مند به کتاب خواندن است و هر دو کنجکاوانه وارد انبار می‌شوند و ماجراها از جایی آغاز می‌شود که آلما یکی از کتاب‌ها را برمی‌دارد و حین خواندن آن ناگهان به اتفاق برادرش وارد ماجرای کتاب می‌شوند و طی ماجراهایی طنز باعث تغییر داستان می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این هفته نیز آنها به سراغ کتاب «بینوایان» ویکتور هوگو می روند و متوجه می شوند که باز هم روزبه، همان شخصیتی که هر بار داستان های رمان ها و قصه های معروف را تغییر داده است، این بار هم قصه بینوایان را به صورت فانتزی تغییر داده است.

این تهیه کننده رادیویی تأکید کرد: چون این کار فانتزی است و دنیای ناشناخته ای دارد و با فضای رئال متفاوت است، در ساخت آن از افکت های فانتزی استفاده کرده ام.

آذرنیا عنوان کرد: در این نمایش رادیویی بهادر ابراهیمی در نقش کیان، شیوا رفیعیان در نقش آلما، بهناز بستان دوست در نقش کوزت، احمد گنجی در نقش ژان والژان، محمد آقا محمدی در نقش ژاور و مهرداد مهماندوست در نقش ماریوس به ایفای نقش پرداخته اند اما همه شخصیت ها و داستان تغییر داده شده است.

«انبار کتاب های جادویی» به تهیه کنندگی فرشاد آذرنیا، کارگردانی رضا عمرانی، نویسندگی سمیرا شکوهی و افکتوری نازنین حسن پور، پنج شنبه بیستم آذرماه، ساعت ۲۲ از رادیو نمایش پخش می شود.

کد خبر 571558 برچسب‌ها تئاتر - نمایش رادیویی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تئاتر نمایش رادیویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۰۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه پرسپولیس به انتشار برخی اخبار

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، باشگاه پرسپولیس نوشت: با توجه به اظهار نظرات خلاف واقع مجری و کارشناس ورزشی برنامه صبحگاهی رادیو جوان، در روزهای اخیر در خصوص باشگاه پرسپولیس و سهامداران جدید آن، جهت تنویر افکار عمومی، موارد زیر اعلام می‌گردد:

۱- بانک شهر به عنوان یکی از سهامداران جدید باشگاه پرسپولیس، در اولین روز بعد از نهایی شدن واگذاری، پنجشنبه مورخ ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ اقدام به واریز ۱۱ درصد مطالبات بازیکنان و کادر فنی نموده است که متاسفانه در برنامه رادیویی مزبور، در روزهای اخیر بارها عنوان گردید؛ سهامداران جدید باشگاه پرسپولیس اقدامی انجام نداده‌اند و در کمال تعجب رادیو را به عنوان یک رسانه ملی، محل تبلیغ و اعلام عدد و رقم در خصوص سایر شرکتها تبدیل کرده‌اند. بانک شهر نیز در ادامه جهت رفاه هواداران میلیونی باشگاه پرسپولیس اقدام به خرید و رایگان نمودن بلیت مسابقه با سپاهان نمود که با مخالفت سازمان لیگ همراه شد.

۲- در حالی بعد از واگذاری سهام به کنسرسیوم بانکی، با ایجاد صف‌های خرید متوالی شاهد رشد قیمت سهام و عدم وجود فروشنده سهام هستیم که مجری برنامه کاملا موضوع را برعکس عنوان کرده و اعلام داشت؛ سهام باشگاه پرسپولیس با فروشنده‌های زیاد روبرو هست و بعد از واگذاری سهام، استقبالی از سهام باشگاه پرسپولیس نشده است.

باشگاه پرسپولیس ضمن اعلام اعتراض خود در خصوص انتشار اخبار نادرست و غلط، از مدیران شبکه رادیویی جوان درخواست دارد، ضمن اعلام تذکرات لازم به افراد خاطی، از افرادی که به صورت علنی بارها خود را طرفدار یک تیم معرفی کرده‌اند، استفاده ننماید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اینتر علاقه‌مند به جذب ژرژ ایلنیکنا، ملقب به ویکتور اوسیمن جدید
  • یکی از قابلیت‌های اسپاتیفای بی‌سروصدا پولی شد
  • درام و فانتزی ژانر فیلم‌های هشتمین پاتوق فیلم کوتاه شدند
  • راهیابی دو اثر از رادیو کیش به مرحله نهایی سومین جشنواره ملی پژواک
  • یک برنامه رادیویی مرا به زندگی برگرداند
  • نامه ویکتور فرانکل (روانپزشک اتریشی) به معلمین سراسر دنیا (فیلم)
  • ماجرای پاکت قهوه‌ای پول چیست؟/ دارودسته باعث پیشرفت آدم‌ها است!
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به انتشار برخی اخبار
  • رادیو انعکاس‌دهنده صدای مردم است
  • ر ادیو تمام قد به احترام معلمان ایستاده