Web Analytics Made Easy - Statcounter

سی امین کنگره کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز (چهارشنبه) با حضور شیخ سلمان رئیس AFC  و همراه جانی ایننفانتینو رئیس فیفا از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش تابناک ورزشی، در مهمترین تصمیم در این کنگره اعضای AFC با حضور تیم ملی فوتبال جزایر ماریانای شمالی در قاره آسیا موافقت کردند. بدین ترتیب جزایر ماریانای شمالی به عنوان چهل و هفتمین تیم آسیایی به عضویت کنفدراسیون فوتبال آسیا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این به بعد این تیم ملی این کشور و باشگاه‌هایش در رقابت‌های آسیایی شرکت خواهند کرد.

شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در این کنگره گفت: ما در ابتدا به فدراسیون فوتبال جزایر ماریانای کره شمالی خوش آمد می‌گویم. در این اوضاع سخت و استثنایی کرونایی موفق شدیم تمرکز خود را حفظ کنیم و ایمان خود را از دست ندادیم. بله ما با چالش هایی روبرو بودیم و کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان اولین کنفدراسیون بازی ها را به دلیل کرونا به تعویق انداخت. اما در ادامه موفق شدیم با قدرت بازی ها را ازسربگیریم.

وی افزود: ما در این شرایط باید تصمیمات سختی می‌گرفتیم. اصلا تعویق بازی ها آسان نبود. اما ما در این کار موفق شدیم و با وحدت و همدلی فوتبال آسیا را سربلند کردیم. در ژانویه گذشته شورای فیفا پیشنهاد مشترک و تاریخی استرالیا و نیوزلند برای میزبانی جام جهانی 2023 بانوان را داد. این پیشنهاد با همکاری دو کنفدراسیون فوتبال برای برگزاری بزرگترین جام جهانی تاریخ بانوان بود.

شیخ سلمان در ادامه به تمجید از قطری‌ها به دلیل میزبانی از لیگ قهرمانان آسیا پرداخت و گفت: در ایام بحرانی مهم این بود که فوتبال آسیا را برای بار دیگر به محافل برمی‌گرداندیم. باید بازیکنان، هواداران، مسئولان و شرکای تجاری ما دوباره به تکاپو می‌افتادند و با همکاری فدراسیون قطر در این کار موفق شدیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: لایحه بودجه 1400 طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها آیت الله یزدی علی اصغر زارعی روح الله زم شیخ سلمان کنفدراسیون فوتبال آسیا قطر لایحه بودجه 1400 طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها آیت الله یزدی علی اصغر زارعی روح الله زم کنفدراسیون فوتبال آسیا موفق شدیم شیخ سلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۰۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنیادی فر داور فینال جام ملت های آسیا زیر ۲۳ سال شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مسابقه فینال جام ملت های زیر ۲۳ سال آسیا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ساعت ۱۸:۳۰ به وقت محلی در دوحه قطر در حالی برگزار می شود که با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا موعود بنیادی فرد به عنوان داور، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک های وی قضاوت این بازی را برعهده دارند.

داور چهارم از کشور قطر و ناظر داوری از کشور عربستان برای این دیدار انتخاب شده است.

کد خبر 6094069

دیگر خبرها

  • نماینده خراسان شمالی در رقابت‌های امیدهای کشور مشخص شد
  • قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید
  • بنیادی فر داور فینال جام ملت های آسیا زیر ۲۳ سال شد
  • طلسم پرسپولیس امروز می‌شکند؟
  • اوسمار: انقدر سپاهان را نبردیم که به بردنش نزدیک شدیم |‌ پاسخ سرمربی برزیلی به کری‌خوانی نورافکن
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • اسب‌های خراسان شمالی در کورس گنبد کاووس خوش درخشیدند
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • وحید شمسایی: اگر قهرمان نمی شدیم به خانه می رفتم و تمدید نمی کردم!
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس