Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن ابراهیمی روز چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های اقتصادی استان بوشهر بیان کرد: دستگاه‌های مالی و اقتصادی استان مانند گمرک، بانک‌ها، امور مالیاتی و بیمه‌ها می‌توانند علاوه بر تشویق کارمندان، به ترغیب و جذب مشتریان و مخاطبان خود به مشارکت در این طرح خیر خواهانه نیز اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه پرداختی کارمندان در قالب طرح "هر کارمند حامی یک یتیم" به طور مستقیم به حساب ایتام واریز می‌شود، افزود: هیچگونه تحکمی نمی‌تواند در افزایش این مشارکت کارساز باشد بلکه باید در ادارات فضایی ایجاد شود تا کارمندان به این اقدام راغب شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر گفت: طرح اکرام ایتام و محسنین بیش از ۲ دهه است که در بوشهر اجرا می‌شود و در زمان حاضر بیش از ۳۰ هزار نفر در استان در شبکه اکرام ایتام عضو هستند.

احمد لطفی افرود: با این حال جای خالی این طرح در جامعه کارمندان استان بوشهر احساس می‌شود و این گروه کمتر از ۱۰ درصد حامیان ایتام و محسنین را در استان تشکیل می‌دهند.

وی اعلام کرد: در زمان حاضر  نزدیک به ۶ هزار و ۵۷۰ فرزند یتیم و محسنین زیر پوشش کمیته امداد استان بوشهر قرار دارند که از این شمار ۲ هزار و ۱۶۰ نفر یتیم و ۴ هزار و ۴۱۷ نفر دیگر بعنوان فرزند محسنین هستند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر گفت: ۳۰ هزار حامی نیکوکار استان بوشهر در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت دارند.

لطفی گفت: پیشرفت طرح از آغاز آن در شهریور ماه در سه بخش دستگاه‌های اجرایی، کمیته امداد (مردمی) و فرمانداری‌ها مطلوب بوده است طوریکه امسال در حوزه مردمی سه هزار نیکوکار جذب طرح شده اند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) بوشهر گفت: کارکنان اداره کل دارایی و امور اقتصاد دارایی با مشارکت نزدیک به ۹۰ درصدی خود در طرح هر "کارمند حامی یک یتیم"  در میان دستگاه‌های اجرایی  و همچنین کارمندان بانک کشاورزی نیز در میان بانک‌های بوشهر بیشترین آمار مشارکت در این طرح را دارند.

لطفی اعلام کرد: با شیوع ویروس کرونا و آسیب دیدن افراد از آن، لزوم حمایت کردن از فرزندان ایتام و محسنین بیشتر شده است طوری که با مجازی شدن آموزش مدارس کمیته امداد از آغاز سال تحصیلی ۳ هزار و ۵۰۰ تبلت و گوشی هوشمند به دانش‌آموزان اعطا کرده است.

وی اظهار کرد: منابعی که سالانه از بخش کمک‌های مردمی در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین به این نیازمندان تعلق می‌گیرد بیش از منابعی است که به صورت مستقیم برای این امر در اختیار کمیته امداد (ره) بوشهر قرار دارد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر یادآور شد: حامیان نیکوکار در صورت تمایل می‌توانند  از طریق مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد استان و یا نام‌نویسی در سایت‌های اکرام ایتام و محسنین  به آدرس اینترنتی ekram.emdad.ir فرزند معنوی مورد نظر خود را انتخاب و ماهانه کمک‌های نقدی  و غیر نقدی خود را به این فرزندان معنوی پرداخت کنند.

برچسب‌ها استانداری بوشهر بوشهر کمیته امداد امام خمینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری بوشهر بوشهر کمیته امداد امام خمینی استانداری بوشهر بوشهر کمیته امداد امام خمینی اخبار کنکور طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد امام خمینی کل کمیته امداد استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۰۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد

به گزارش جام جم و به نقل از سایت خبری کمیته امداد، عباس روشن مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر اعلام کرد: از ابتدای سال  1402 نیازسنجی لازم در بین مددجویان این استان انجام و اقدام به تامین و توزیع کالاهای ضروری میان آنها شد که عمده ترین آنها شامل کولر گازی ، یخچال ، مخزن آب و فرش بوده است.   مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر ضمن تقدیر از مساعدت های نوع دوستانه نیکوکاران درزمینه کمک به  تامین لوازم ضروری مددجویان بیان داشت :50 درصد از اعتبارات هزینه شده در این زمینه از اعتبارات دولتی و 50 درصد دیگر نیز از محل کمک های مردمی و مساعدتهای انسان دوستانه هم استانی های عزیز بوده است.   روشن در ادامه افزود:  باعنایت به قرار گرفتن در آستانه فصل گرما در سال جاری تامین تعداد 1200 دستگاه کولرگازی در دستور کار این استان قرار گرفته که با همیاری و همکاری سپاه پاسداران استان  تا پایان اردیبهشت ماه جاری تحویل مددجویان معزز خواهد گردید.

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد
  • حمایت‌ ۲ هزار و ۱۰۰ معلم نیکوکار البرزی از ایتام
  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  • حمایت از ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین در کشور
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • ۳۶۰۰ یتیم تحت پوشش معلمان اردبیلی هستند
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود