Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@16:31:36 GMT

لزوم ساماندهی کاخ فلاحتی شهر ایلام

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۷۰۶۵۸

لزوم ساماندهی کاخ فلاحتی شهر ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی‌دشتکی عصر امروز چهارشنبه در دیدار با مدیرعامل شرکت بازآفرینی ایرانی و معاون شهرسازی و معماری وزیر و دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران، با قدردانی از مجموعه فعالیت‌ها و حمایت‌های وزارت راه و شهرسازی، اظهار کرد: تصویب طرح جامع شهری کار بسیار مهمی بود که در دوسال گذشته انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بر الحاق روستاهای چالسرا، بانقلان و فاطمیه و هفت چشمه به شهر ایلام تاکید کرد و گفت: فقط یک خیابان بین شهر ایلام و این روستاها است و بافت این روستاها از برخی از مناطق شهری ایلام منظم تر و پیشرفته‌تر است.

استاندار ایلام بیان کرد: لازم است طرح جامع شهری شهرستان تازه تاسیس و محروم هلیلان هر چه زودتر اجرا شود و مقدمات طرح شهرستان چوار نیز در اولویت قرار گیرد.

وی بر اتمام طرح‌های نیمه تمام استان تا پایان دولت تاکید کرد و عنوان کرد: باید در مدت باقی مانده از دولت تمرکز خود را بر طرح‌ها و پروژه‌هایی گذاشت که با تزریق اعتبار ظرفیت تمام شدن را داشته باشند.

وی افزود: در این مسیر باید به جای هدر رفت اعتبارات آن را بر چند پروژه محدود متمرکز کرد.

سلیمانی دشتکی در ادامه گفت: یکی از کارهایی که در اتمام آن باید سرعت ایجاد شود ساخت برج هنر ایلام با توجه به نیاز استان به این پروژه است.

وی تاکید کرد: هرچند ما در این زمینه کمک‌های خوبی ارائه کردیم اما کار این پروژه خوب پیش نرفت و امیدواریم مشکلات بر سر راه این طرح مهم برداشته شود.

استاندار ایلام بر ساماندهی کاخ فلاحتی نیز تاکید کرد و گفت: تلاش ما این است تا این کاخ به موزه تبدیل شود و ساختمان جهادکشاورزی در این منطقه حذف و زمین آن تبدیل به فضای سبز شود.

وی در ادامه از تعریف ۲۳ پروژه بازآفرینی در استان خبر داد و افزود: عددی که سال قبل برای تحقق اهداف این طرح در نظر گرفته شد به خاطر مشکلات محقق نشد و در اینجا تقاضا دارم تفاهم‌نامه مربوطه دوباره بازبینی و کمی و کسری‌ها متناسب با قیمت امروز به روز و جبران شود.

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که تا حالا در این طرح هیچ کمکی در باب قیر نشده است، گفت: در حال حاضر حداقل ۵ هزار تن قیر نیاز است که نیازمند مساعدت وزارتخانه مربوطه است.

بر اساس این گزارش، امروز مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، از پروژه رفوژ بلوار امام (ره) شهر ملکشاهی، روستای چالسرا، کتابخانه سردار شهید قاسم سلیمانی بانبرز شهر ایلام، سیل بند بانبرز، پارک ترنم، مرکز جامع آسیب‌دیدگان اجتماعی، پروژه برج هنر اسلامی و پروژه پارک ارغوان نیز بازدید کرد.

کد خبر 5092152

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری ایلام قاسم سلیمانی دشتکی آثار تاریخی ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر محدودیت های کرونایی شیوع کرونا بارش برف بارش باران شهرستان کرج شهرکرد سیلاب روز دانشجو مجلس شورای اسلامی گرگان شهر ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۰۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تسریع در روند اجرای پروژه‌های مجتمع فولاد بافق

دهقان فرماندار بافق گفت: ۱۰۷ پروژه در ادامه تکمیل زنجیره فولاد، در مجتمع فولاد بافق در حال اجرا است. 

او افزود: با اجرای این پروژه‌ها، مجتمع فولاد بافق بی نظیرترین مجموعه فولادی در سطح کشور، خواهد شد. 

دهقان بیان کرد: این مجتمع تاکنون برای بیش از هزار نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد کرده است. 

او خاطرنشان کرد: با اجرای این ۱۰۷ پروژه این اشتغالزایی به بیش از شش هزار نفر خواهد رسید. 


عظمتی مدیر بهره برداری کارخانه نورد مجتمع فولاد بافق گفت: ظرفیت این کارخانه ۵۵۰ هزار تن در میلگرد از سایز هشت تا ۴۰ و ۵۰۰ هزار کلاف‌های صنعتی و ساختمانی از سایز ۵/۵ تا سایز ۲۰ به صورت ساده و آج دار است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • لزوم ساماندهی ۴۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های اصفهان/ فریدون‌شهر رکورددار بارش‌ها
  • ضرورت برخورد جدی دستگاه قضا با عاملان آتش‌سوزی عمدی جنگل‌ها
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • رشته‌های پزشکی براساس نیاز کشور و تعداد داوطلبین ساماندهی می‌شود
  • رضایت: ساماندهی برنامه‌های آموزشی در جهت اولویت و نیاز کشور است
  • تاکید سازمان همکاری اسلامی بر لزوم تحریم همه‌جانبه اسرائیل
  • ایلام از استان‌های برتر کشور در پرداخت وام ازدواج است
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • لزوم تسریع در روند اجرای پروژه‌های مجتمع فولاد بافق
  • تاکید عربستان بر لزوم برقراری آتش‌بس فوری در غزه