Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-28@10:20:18 GMT

دخالت اردوغان در دیدار جنجالی لیگ قهرمانان اروپا

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۷۰۷۱۹

دخالت اردوغان در دیدار جنجالی لیگ قهرمانان اروپا

تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن و استانبول باشاک‌شهیر شب گذشته (سه‌شنبه) در هفته پایانی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه پارک‌دوپرنس به مصاف هم رفتند، اما این بازی به دلیل استفاده سباستین کولتسکو، داور چهارم و رومانیایی این دیدار از یک لفظ نژادپرستانه که منجر به بیرون رفتن بازیکنان دو تیم شد، نیمه‌کاره ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آلساندرو آلچاتو، خبرنگار شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» مدعی شد؛ بازی شب گذشته دو تیم پاری‌سن‌ژرمن و استانبول باشاک‌شهیر به دلیل تماسی که رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه با مالک این باشگاه ترکیه‌ای داشته، از سرگرفته نشده است. طبق ادعای این خبرنگار ایتالیایی، بازیکن تیم باشاک‌شهیر در تونل منتهی به ورزشگاه پیش بازیکنان پاری‌سن‌ژرمن رفته‌اند و گفته‌اند که "مالک باشگاه دستور داده تا به زمین بازنگردیم".

 

بر اساس گزارش‌های منتشرشده؛ داور چهارم جنجالی این بازی در صحنه‌ای در ارتباط بیسیم با اویدیو هاتگان، داور مسابقه برای اشاره به تخلف پیر وبو، کمک مربی کامرونی باشاک‌شهیر از لفظ «آدم سیاه» استفاده کرد که همین موضوع با انتقاد شدید وبو و دیگر اعضای این تیم ترکیه‌ای که در رأس آنها دمبا با،‌ مهاجم سابق چلسی بود، همراه شد. وبو و دمبا با بابت همین اعتراض‌ها از داور کارت قرمز گرفتند.

 

اعتراض تیم ترکیه‌ای اما به اینجا ختم نشد و بازیکنان و مربیان این تیم به رختکن رفتند تا بازی به حالت تعلیق درآید. در این حرکت بازیکنان پاری‌سن‌ژرمن هم تیم ترکیه‌ای را همراهی کردند و به نشانه اعتراض زمین بازی را در حالی که نتیجه بدون گل بود، ترک کردند. در ادامه با وجود پیشنهاد تیم داوری برای عوض شدن جای داور چهارم با کمک داور ویدئویی، بازیکنان تیم استانبول باشاک‌شهیر حاضر به بازگشت به زمین نشدند. قرار است این بازی امروز از دقیقه 13 پیگیری شود و تیم داوری هم به کل عوض شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: رجب طیب اردوغان باشاکشهیر پاری سن ژرمن باشاک شهیر ترکیه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۰۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاری‌سن‌ژرمن با تساوی خانگی مهیای سفر به آلمان شد

توقف شاگردان لوئیس انریکه برابر لوآور، بیش از پیش انتظار آنها برای کسب عنوان قهرمانی لوشامپیونه را طولانی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب دیدارهای هفته سی‌و‌یکم لوشامپیونه فرانسه، شب گذشته (شنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران، در ورزشگاه پارک دو پرنس شهر پاریس، تیم‌های فوتبال پاری‌سن‌ژرمن و لوآور برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با تساوی 3-3 همراه شد.

کریستوفر اوپری در دقیقه 19 گل نخست را برای تیم لوآور به ثمر رساند، اما تنها 10 دقیقه بعد بردلی بارکولا گل تساوی را برای پاریسی‌ها زد. با این وجود PSG برنده به رختکن نرفت، چرا که آندره آیو در دقیقه 38 بار دیگر برای تیم میهمان گلزنی کرد. برتری لوآور با زدن گلی دیگر در دقیقه 61 این بار توسط المامی توره از روی نقطه پنالتی تثبیت شد.

پاریسی‌ها با گلزنی مدافع مراکشی‌شان اشرف حکیمی در دقیقه 78 به بازگشت به بازی امیدوار شدند و در نهایت گونچالو راموس با گلی که در دقیقه 5+90 زد میزبان را از شکست خانگی نجات داد، آنهم در حالی که این تیم چهارشنبه شب در آلمان میهمان دورتموند خواهد بود تا دومین بازی دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کنند.

پاری‌سن‌ژرمن، لیون را در هم کوبید

 

با نتیجه‌ای که در این بازی رقم خورد، پاری‌سن‌ژرمن 70 امتیازی شد و فاصله‌اش با موناکوی رده دومی را موقتاً به 12 امتیاز افزایش داد البته با یک بازی بیشتر.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن 3-3 لوآور (لوشامپیونه - 2023/24)
  • پاری سن ژرمن ۳ - ۳ لوآور/ قهرمانی چند روز به تاخیر افتاد+ فیلم
  • جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد
  • پاری‌سن‌ژرمن با تساوی خانگی مهیای سفر به آلمان شد
  • چرا بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کند؟
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لو هاور + پخش آنلاین
  • لغو دیدار اردوغان و بایدن
  • کریدور عراق-اردوغان- اروپا / چالش‌های فنی و زیرساختی
  • انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏