Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-02@21:24:14 GMT

محسن رضایی کاندیدای انتخابات 1400 می شود؟

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۷۰۷۳۵

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست خبری که امروز (۱۹ آذرماه) برگزار شد، در پاسخ به پرسشی درباره احتمال کاندیداتوری‌اش در انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: تا ۱۴۰۰ زمان زیادی باقی مانده و وقت برای اظهار نظر در این رابطه زیاد است.

وی همچنین در واکنش به این سوال که پس شما احتمال کاندیداتوری در انتخابات را رد نمی‌کنید، گفت: ذهن خوانی نکنید!

محسن رضایی در پاسخ به این سوال که با توجه به اختلاف نظر دولت و مجلس در ارتباط با  دو طرح معیشتی و هسته‌ای که هردو از سوی رئیس مجلس ابلاغ شده،  آیا هیئت عالی نظارت مجمع نظر مشورتی به مجلس در ارتباط با این دو طرح داشته؟ گفت: با توجه به اینکه هیچ یک از دو طرح مغایرتی با سیاست‌های کلی نداشته و شورای نگهبان نیز هر دو طرح را تایید کرده، بنابراین بحثی است بین مجلس و دولت وجود دارد و مجمع ورودی به این بحث نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: محسن رضایی انتخابات محسن رضایی انتخابات ریاست جمهوری انتخابات 1400 دو طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۰۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ تصویر جالب از گپ و گفت ۳ کاندیدای ریاست مجلس دوازدهم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در جریان نشست علنی صبح روز گذشته دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی، عکسی از گفتگوی مسعود پزشکیان با محمد باقر قالیباف و مجتبی ذوالنور را مشاهده می‌کنید.

محمدباقر قالیباف، مسعود پزشکیان و ذوالنوری از جمله منتخبان مجلس یازدهم هستند که اسم‌شان به عنوان نامزدهای انتخابات هیأت رئیسه برای کرسی ریاست شنیده می‌شود.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901308

دیگر خبرها

  • طعنه سنگین حسن روحانی به ابراهیم رئیسی و کاندیدای پوششی او در انتخابات ۱۴۰۰ /مگر نگفتید این‌ها بلد نیستند بورس را اداره کنند، ما می‌آییم اداره می‌کنیم
  • مشورت با آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری /به محسن رضایی گفتم پیروز نمی شود و دو سه میلیون رأی خواهد داشت
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • تصویری از ۳ کاندیدای اصلی برای ریاست مجلس دوازدهم
  • درخواست محسن رضایی از جبهه انقلاب | در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن برخی ارزش‌ها بوده‌ایم
  • ۲ تصویر جالب از گپ و گفت ۳ کاندیدای ریاست مجلس دوازدهم
  • محسن رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • آشنایی با ۸ کاندیدای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • توضیح درباره یک خبر از دوران دفاع مقدس و محسن رضایی
  • توصیه محسن رضایی به جبهه انقلاب: اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار بگذارید