Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریبا مرادی شامگاه چهارشنبه در پایان سفر به سمنان در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: با توجه به استقبال بیشتر مردم از خرید اینترنتی در دوران شیوع کرونا، درآمد شرکت پست افزایش پیدا کرد.

وی ادامه داد: افزایش ۸۲ درصدی بسته‌های امانت هم از لحاظ حجم و هم از نظر ترافیک در دوران کرونا بیانگر افزایش درآمد پست کشور است اما همچنان چالش اقتصادی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی بیان کرد: تلاش شرکت ملی پست بر این است که بیشتر بار بر روی شبکه ریلی کشور برود و از طریق ریل کشور حداقل روزانه ۵۰ تن جابه‌جایی بار انجام می‌شود.

عضو هیات مدیره شرکت ملی پست ایران گفت: سرانه مرسولی هر ایرانی در سال‌های اخیر کمی افزایش داشته اما همچنان از میانگین جهانی بسیار پایین‌تر است.

وی افزود: اگر ظرفیت‌های پست به خوبی شناخته شده و مورد استفاده قرار بگیرد، پست این ظرفیت را دارد که خدمات بسیاری از دستگاه‌ها را به صورت غیرحضوری به مردم ارائه دهد تا به این ترتیب هم از حجم ترددهای غیرضروری به ویژه در شهرهای شلوغ کاسته شود و هم به خلوت شدن ادارات که در دوران شیوع کرونا که اهمیت بالایی دارد کمک کند. 

مرادی روز چهارشنبه به منظور امضا تفاهم نامه شرکت ملی پست با شهرداری و شرکت‌های استارت آپی سمنان درخصوص حمایت از تولیدات و محصولات بومی استان، به سمنان سفر کرد.

برچسب‌ها ویروس کرونا سمنان شرکت ملی پست ایران شرکت حمل و نقل ریلی رجا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سمنان شرکت ملی پست ایران شرکت حمل و نقل ریلی رجا ویروس کرونا سمنان شرکت ملی پست ایران شرکت حمل و نقل ریلی رجا اخبار کنکور شرکت ملی پست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۰۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان، اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» ویژه بیان خاطرات همسران، فرزندان و نوادگان پیشکسوتان دوران دفاع مقدس از ایثارگری و حماسه‌آفرینی‌های آن دوران با هدف تقویت روحیه و انگیزه جهاد و مقاومت در بین فرزندان، نوادگان، همسران و بستگان پیشکسوتان جهاد و مقاومت و همچنین ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و اشاعه جهاد تبیین در سطح جامعه و الگوسازی برای جوانان با استفاده از پیشکسوتان دفاع مقدس امروز (دوشنبه) به صورت همزمان با سراسر کشور در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان سمنان برگزار شد.

در سومین جشنواره «افتخار من» مجموعاً شش هزار اثر شامل فیلم، دست‌نوشته، داستان و فایل صوتی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که در این مراسم آثار برگزیده معرفی و از خالقان آثار به صورت ویدئوکنفرانس و از طریق ادارت کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان‌ها تقدیر به عمل آمد.

تندیس جشنواره در بخش تهیه خاطره به «حسین فکوری» دانش آموز پایه دوم از مدرسه شاهد دامغان نوه رزمنده و پیشکوت دفاع مقدس حاج «حبیب خورزانی» رسید و لوح سپاس و تندیس برگزیده این دوره توسط سردار سرتیپ دوم پاسدار «عباس مطهری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان به وی اهدا شد.

کد خبر 6092463

دیگر خبرها

  • پایان تاخت و تاز موتوری‌ ها در محدوده بازار | طرح ترافیک ویژه موتورسیکلت سواران در محدوده بازار اجرا می شود
  • مراکز جوار کارگاهی امسال ۵۰ درصد افزایش می یابد
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • پایان چالش کمبود معلم از مهرماه امسال
  • عملیات کنترل آفت در ۵۰۰ هکتار از تاغزارهای شاهرود آغاز شد
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • صدور اسناد تک برگی برای همه موقوفات تا پایان سال جاری
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرا نمی‌ شود
  • قدردانی وزیر ارتباطات از شرکت‌های دانش بنیان ارائه‌دهنده تجزیه‌گر مرسولات