Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-02@11:03:49 GMT

تعداد کشته‌های سیل جنوب اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۷۰۸۰۰

تعداد کشته‌های سیل جنوب اعلام شد

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور درباره آمار کشته شدگان در سیل اخیر جنوب کشور توضیحاتی داد.

به گزارش پول نیوز، اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور اظهار کرد: در اثر سیلاب‌های اخیر در جنوب کشور، متاسفانه ۹ نفر جان خود را از دست دادند که این افراد مستقیما با سیل برخورد نداشتند.

او با بیان اینکه با وقوع سیلاب در استان بوشهر ۲ نفر به دلیل ریزش سقف خانه جان خود را از دست دادند، گفت: ۵ نفر در دو خودرو در مسیر پارسیان استان هرمزگان در اثر ریزش کوه و مواجهه با سیل کشته شدند، همچنین یک نفر در استان گیلان بر اثر وقوع سیل جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: سیلاب بوشهر سیل مدیریت بحران کشته شدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۰۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی در جنوب استان تا ساعتی دیگر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی استان گفت: این سامانه از امروز تا پایان هفته موجب رگبار و رعدوبرق و احتمال وزش باد شدید موقتی و بارش تگرگ در بعضی از نقاط استان در بعضی از ساعات به خصوص ساعات بعدازظهر و اوایل شب خواهد شد. 
رضا مرادی افزود: مطابق بررسی‌های فعلی بارش‌ها طی امروز و فردا پنجشنبه در مناطق جنوب استان محتمل‌تر است. 
او ادامه داد: به دلیل ماهیت رگباری بارش‌های این سامانه احتمال شدت گرفتن نقطه‌ای بارش‌ها وجود دارد که درصورت وقوع می‌تواند موجب آبگرفتگی معابر و آبراهه‌ها و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها شود.

معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی استان گفت: همچنین در روز جمعه با احتمال کمتر در همه مناطق استان احتمال وقوع رگبار همرفتی شدید وجود دارد.
مرادی افزود: بر اساس خروجی فعلی الگوهای پیش بینی سرعت وزش باد در ساعات بعد از ظهر روز‌های جمعه تا یکشنبه نسبتا شدید تا شدید پیش بینی می‌شود.

به همین دلیل هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان مرکزی صادر شد.

دیگر خبرها

  • زلزله این استان را لرزاند
  • فعالیت سامانه بارشی در جنوب استان تا ساعتی دیگر
  • ۱۹ کشته در حادثه ریزش یک بزرگراه در جنوب چین
  • حادثه دریایی جدید در اطراف یمن
  • دو کشته و زخمی در سانحه رانندگی محور زرند به رفسنجان
  • ۱۵۵ کشته و زخمی در سیل و رانش زمین در کنیا
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ ها در غزه از دست مقامات در رفته
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ها در غزه از دست مقامات در رفته است
  • گردباد در آمریکا/ ۵ نفر کشته و ۱۳۰ تَن زخمی شدند
  • کشته شدن ۴ نظامی صهیونیست در جنوب غزه