Web Analytics Made Easy - Statcounter

در بخشی از این بیانیه خطاب به نماینده جدید ولی فقیه در استان آمده است: انتصاب شایسته حضرتعالی از سوی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)  بیانگر تعهد، کارآمدی و شایستگی های برجسته شما در صحنه های مختلف خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

در این بیانیه تصریح شده است: حضور جنابعالی به عنوان عالمی فرهیخته و با تجربیات ارزشمند در این جایگاه خطیر، نویدبخش آینده ای درخشان در جهت همدلی و نوعدوستی در میان همه اقوام و مذاهب خراسان شمالی، مستحکم تر از گذشته خواهد بود و امیدواریم با اتحاد و یگانگی بر تمام مشکلات فائق آمده و به آرزوی بزرگ، رسیدن به امت واحده اسلامی دست یابیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این بیانیه ضمن سپاس فراوان و قدردانی از رهبر فرزانه انقلاب به خاطر انتصاب فرزند خراسان شمالی به عنوان نماینده ولی فقیه و امامت جمعه بجنورد تصریح دارد: آرزوی سربلندی و توفیقات نماینده جدید را در اجرای منویات مقام معظم رهبری حفظه الله از درگاه خداوند منان خواستاریم.

رهبر معظم انقلاب اسلامی، دیروز در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری را به نمایندگی ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امامت جمعه بجنورد منصوب کردند که امروز مراسم معارفه وی در مراسمی با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدیان، معاون امور حوزوی دفتر مقام معظم رهبری و حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی‌اکبری، رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه برگزار شد.

بیش از ۱۰ درصد از جمعیت ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی را ترکمن های اهل سنت تشکل می دهند که در شهرستان های راز و جرگلان، مانه و سملقان و بجنورد سکونت دارند.

برچسب‌ها نماینده ولی فقیه خراسان شمالی اهل تسنن شورای سیاست گذاری ائمه جمعه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه خراسان شمالی اهل تسنن شورای سیاست گذاری ائمه جمعه نماینده ولی فقیه خراسان شمالی اهل تسنن شورای سیاست گذاری ائمه جمعه اخبار کنکور خراسان شمالی ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۱۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری الگوی تعلیم و تربیت است

به گزارش گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ در پیام محمدرضا حسین نژاد آمده است: شهید بزرگوار مرتضی مطهری بدون شک یکی از نخبگان و متفکران جامعه اسلامی است که راه طریقت، علم، آگاهی و جستجوگری را به عنوان متعالی‌ترین اندیشه‌ها در مسیر زندگی جوانان قرار داد تا دریچه حقیقت، فضیلت و معرفت را به روی همگان بگشاید.
حسین نژاد افزود: داشتن روحیه تواضع علمی و حقیقت طلبی از مشخصه بارز جامعه معلمان و آموزگاران، این تلاشگران بی ادعای عرصه علم و تربیت است و با چنین رویکردی، جامعه پویایی و بالندگی مسیر خود را خواهد یافت.
استاندار خراسان شمالی در این پیام ابراز امیدواری کرد که به لطف خداوند متعال با تلاش و همت معلمان، مربیان نسل آینده و معماران آینده جامعه، شاهد شکوفایی هرچه بیشتر علم، دانش و پرورش دانش آموزان این خطه از میهن اسلامی ایران اسلامی باشیم.
۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری در سال ۱۳۵۸، در تقویم رسمی کشور روز معلم نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • نماینده خراسان شمالی در رقابت‌های امیدهای کشور مشخص شد
  • دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب اسلامی
  • نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان روز کار و کارگر را تبریک گفتند
  • شهید مطهری الگوی تعلیم و تربیت است
  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی 
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب ‌از مدارس در دل دختران نهادینه شود
  • بحران کمبود معلم در مدارس نباید تکرار شود