Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه سرایان گفت: در شهرستان سرایان بالغ بر سه میلیارد تومان از آغاز مرحله اول رزمایش تاکنون بین نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سرایان، سومین مرحله از رزمایش نهضت کمک های مومنانه و کمک به اقشار آسیب دیده از ویروس منحوس کرونا امروز (۱۹ آذر) در شهرستان سرایان با حضور امام جمعه، فرماندار و تعدادی محدود از مسئولان شهرستان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

 

«علی فرخنده» فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سرایان در این مراسم گفت: در مرحله سوم از رزمایش در مجموع 650 میلیون تومان کمک های نقدی و غیر نقدی شامل بسته های معیشتی، لوازم التحریر، جهیزیه و پرداخت وام قرض الحسنه با همکاری خیرین بومی و غیر بومی شهرستان کمیته امداد، آستان قدس، بهزیستی، هلال احمر و سپاه شهرستان سرایان جمع آوری و بین نیازمندان توزیع می شود.


به گفته وی در مرحله دوم رزمایش بزرگ همدلی و کمک های مومنانه بیش از 2600 بسته مواد غذایی و 250 بسته لوازم التحریر به ارزش یک میلیارد و 650 میلیون تومان در شهرستان سرایان توزیع شد.


فرمانده سپاه سرایان مجموع کمک‌های مومنانه گام اول رزمایش در سرایان که همزمان با دهه امامت و ولایت برگزار شد را 870 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: در مجموع در شهرستان سرایان بالغ بر سه میلیارد تومان از آغاز مرحله اول رزمایش تاکنون بین نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا توزیع شده است.


وی این رزمایش و کمک‌های مومنانه را تمرین نوع دوستی دانست و بر حفظ کرامت انسانی شهروندان در هنگام خدمت رسانی تاکید کرد.

 

 

پایان پیام/577

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش همدلی کمک مومنانه شهرستان سرایان خراسان جنوبي شهرستان سرایان کمک های مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۱۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۱۰ تن پارچه قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال در ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سردار محمد‌رضا هاشمی‌فر در این خصوص گفت: در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز و در پی پایش و رصد اطلاعاتی شبانه‌روزی و دقیق پلیس امنیت اقتصادی مبنی بر مغایرت وزنی در محموله ترانزیتی پارچه از یک دستگاه کامیون که از جنوب کشور به سمت تهران در حرکت بود، بررسی موضوع در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا قرار گرفت.

وی افزود: در این خصوص مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا هنگام کنترل خودروهای عبوری، کامیون مورد نظر را مشاهده و برای بررسی آن را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و به کشف 10 تن انواع پارچه خارجی قاچاق موفق شدند.

وی ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه را 200 میلیارد ریال اعلام و گفت: در این راستا پرونده تشکیل شد و تحت رسیدگی و اقدام قرار گرفت.

انتهای پیام/163

دیگر خبرها

  • مشارکت در انتخابات بهترین راه تحول در کشور است
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در اصفهان
  • رزمایش اطفای حریق در جنگل‌های تمام استان‌ها اجرا می‌شود
  • کمک ۴ میلیاردی مردم لرستان برای بازسازی عتبات‌عالیات
  • مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم به شکل مطلوب برگزار خواهد شد
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • توزیع کنسرو انفجاری بین مردم گرسنه غزه! +عکس