Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@13:29:18 GMT

باخت لحظه آخری یاران منتظری با پنالتی

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۷۱۲۹۴

باخت لحظه آخری یاران منتظری با پنالتی

ام‌صلال در لحظات پایانی دیدار برابر الخریطیات موفق به کسب پیروزی شد.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های هفته هشتم لیگ ستارگان قطر، تیم ام‌صلال که روزبه چشمی را در ترکیب و خط دفاعی داشت، از ساعت ۱۸ امشب در استادیوم حمد بن خلیفه میزبان تیم الخریطیات و یاران پژمان منتظری بود.

 

در شرایطی که این دیدار با تساوی بدون گل رو به پایان بود، ام‌صلال صاحب یک ضربه پنالتی در لحظات آخر مسابقه شد و توانست به برتری دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ام‌صلال در دقیقه ۸۸ روی توپ ارسالی از کرنر سمت راست زمین و توپی که به دستان ساخو، مدافع ساحل عاجی الخریطیات اصابت کرد، پنالتی گرفت و کایکه برزیلی آن را تبدیل به گل کرد تا یاران منتظری مغلوب شوند.

 

یاران چشمی که تا پیش از بازی‌های این هفته قعرنشین لیگ ستارگان قطر بودند، با این برد ۷ امتیازی شده و موقتا به رده نهم جدول صعود کردند و الخریطیات نیز با ۶ امتیاز در جایگاه یازدهم جدول قرار گرفت.

 

روزبه چشمی و پژمان منتظری در این دیدار حضور کامل در زمین داشتند.

پژمان منتظری قطر خریطیات

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پژمان منتظری قطر ام صلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۱۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار تیم های فوتبال تراکتور و ذوب آهن

بازی تیم های تراکتور ذوب آهن از سری بازی های یک هشتم در وقت های قانونی و اضافه یک بر یک مساوی شد و در نهایت تراکتور در ضربات پنالتی توانست با نتیجه ۳ بر ۱ پیروز میدان شود به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075428 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • کامنت پرحاشیه رضا کرمانشاهی: باخت پرسپولیس از برد تراکتور شیرین تر بود!
  • دیدار تیم های فوتبال تراکتور و ذوب آهن
  • دانیال: من مقصر باخت پرسپولیس هستم
  • پرسپولیس در ضربات پنالتی باخت و حذف شد
  • گل های جذاب لحظه ثانیه های آخری تیم ملی انگلیس در طول تاریخ / فیلم
  • کار بزرگ یاران حاج‌صفی با 3 گل طلایی
  • پیروزی یاران حاج صفی در یونان/ تساوی آریس برابر المپیاکوس
  • باخت بد استقلال در یک دیدار دوستانه برابر تیمی از اسلامشهر!
  • چه کسی نمی‌خواست روزبه چشمی در استقلال بماند؟
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه