Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم مهرام تهران موفق شد در یک بازی راحت، با اختلاف ۶۹ امتیازی تیم آینده سازان را از پیش رو بردارد.

به گزارش ایسنا، در ادامه برگزاری بازی‌های عقب افتاده لیگ‌ برتر بسکتبال مردان، امروز (چهارشنبه) ۱۹ آذر ۱۳۹۹ دو دیدار از گروه ب این مسابقات برگزار شد که دو تیم مهرام تهران و مس کرمان مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نخستین بازی امروز، تیم مس کرمان با نتیجه ۸۵ - ۶۹ تیم کوچین آمل (جوانان ۲۰۲۰ ایران) را شکست داد تا دومین باخت شاگردان نوری در لیگ این فصل را رقم بزند. نتایج چهار کوارتر این دیدار به شرح زیر رقم خورد:

کوارتر اول: ۱۹ - ۳۱ مس کرمان

کوارتر دوم: ۱۳ - ۱۴ مس کرمان

کوارتر سوم: ۱۵ - ۲۲ مس کرمان

کوارتر چهارم: ۲۲ - ۱۸ کوچین

علی شهریاری پوینت گارد تیم کوچین با کسب ۲۰ امتیاز در این دیدار، امتیاز آورترین بازیکن زمین شد، اما ابراهیم بیگی شنتر تیم مس کرمان با کسب ۱۳ امتیاز، ۸ ریباند، ۳ پاس کل و تاثیرگذاری ۲۲، تاثیر گذارترین بازیکن زمین شد.

در دیگر بازی امروز هم مهرام تهران موفق شد دومین یپروزی خود در لیگ را را با در هم کوبیدن تیم آینده سازان تهران کسب کند. شاگردان آرزومندی این دیدار را با نتیجه ۱۰۹ - ۴۰ پیروز شدند. نتایج چهار کوارتر این بازی به شرح زیر رقم خورد:

کوارتر اول: ۳۵ - ۹ مهرام

کوارتر دوم: ۱۹ - ۱۰ مهرام

کوارتر سوم: ۲۷ - ۱۳ مهرام

کوارتر چهارم: ۲۸ - ۸ مهرام

در پایان این بازی "ترل ترنت" با کسب ۱۸ امتیاز برای مهرام، امتیاز آورترین بازیکن زمین شد، اما مسعود سلیمانی فوروارد قدرتی مهرام با کسب ۱۶ امتیاز، ۴ ریباند و ۴ پاس گل تاثیرگذارترین بازیکن دیدار بود. سلیمانی تاثیرگذاری ۲۱ را از خود بر جای گذاشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال تيم بسكتبال مهرام مس کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۱۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت

تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان، دومین بازی از سری نیمه‌نهایی لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشت.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، از ساعت ۱۶ امروز (دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و طبیعت تهران برای دومین بار به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی اصفهانی‌ها به پایان رسید تا سری را یک - یک به تساوی بکشد.

بر خلاف بازی نخست، این دیدار در حالی به پایان رسید که شاگردان مهران حاتمی به عنوان میزبان، از همان ابتدا نبض بازی را در اختیار گرفته و با نتیجه ۶۴ - ۶۸ مقابل شاگردان مهران شاهین‌طبع به پیروزی دست یافتند.

بجز کوارتر سوم که با پیروزی ۱۳ - ۲۳ طبیعت به پایان رسید، در کوارترهای اول، دوم و چهارم این تیم ذوب‌آهن اصفهان بود که به ترتیب با نتایج ۱۸-۱۲، ۱۷-۱۲ و ۲۰-۱۷ به برتری رسید تا در مجموع با ۴ امتیاز برتری، دومین بازی سری را با برد پشت سر بگذارند.

سری‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر ایران به صورت سه از پنج برگزار می‌شود و هر تیمی که سه بازی از پنج بازی را مقابل حریفش پیروز شود، سری را برده و راهی فینال لیگ برتر خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیروزی مهم و دلچسب شهرداری گرگان در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • سوپر لیگ غرب آسیا| پیروزی شهرداری گرگان در دومین فینال
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا/ شهرداری گرگان مقابل الریاضی لبنان پیروز شد
  • پیروزی شهرداری گرگان در دومین دیدار فینال سوپر لیگ غرب آسیا
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • استعدادیابی آینده سازان فوتبال در استان یزد
  • لیگ برتر بسکتبال| شکار گاندوها در دومین نیمه نهایی
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت