Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سردار علی ملک شاهکویی امشب در گفت و گوی ویژه خبری تبیین طرح شهید سلیمانی در صدا و سیمای مرکز گلستان اظهار کرد: کاهش بستری ، کاهش مرگ و میر ، پوشش حمایتی از اقشاری که در خطر این ویروس هستند ، کم کردن حجم کار کادر درمان و تعیین و اعلام محدودیت های هوشمند از دیگر اهداف این طرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این طرح ۶ ماهه است اما مبارزه با ویروس تا پایان کار ادامه دارد و پشتیبانی از کادر درمان را تا آخرین لحظه ادامه می‌دهیم.

* به دنبال کاهش 30 درصدی میزان ابتلای کرونا هستیم/ گلستانی مشکوک به علایم کرونا با سامانه 4030 تماس بگیرند

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: هماهنگی‌های خوبی بین نهاد‌ها و دستگاه‌های استان صورت گرفته و براساس برنامه‌ریزی به دنبال این هستیم که در ماه اول اجرا، میزان ابتلا را تا ۳۰ درصد کاهش دهیم.

وی افزود: در بخشی از طرح اگر کسی علائمی از بیماری داشت می‌تواند با سامانه ۴۰۳۰  تماس بگیرد و بسیجیان آموزش دیده ما راهنمایی های اولیه را برای قرنطینه به فرد خواهند کرد.

* تشکیل ۱۸۵۴ تیم و مشارکت ۳ هزار و ۴۴۰ نفر برای اجرای طرح شهید سلیمانی 

سردار ملک شاهکویی با بیان اینکه سه تیم حمایتی ، مراقبتی و نظارتی طرح را اجرا خواهند کرد، خاطرنشان کرد: از هفته گذشته که طرح رسما شروع شده علاوه بر اجرای اهداف، ۵۰۰ بسته کمک معیشتی مواد غذایی را به افرادی که آسیب دیده بودند توزیع شده است.

وی اضافه کرد: در اجرای طرح شهید سلیمانی مناطق استان را به ۱۲۸۲ بلوک تقسیم کرده ایم و تاکنون یک‌هزار و ۸۵۴ تیم برای اجرای طرح تشکیل شده و ۳ هزار و ۴۴۰ نفر مستقیما طرح را جلو می‌برند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: به مردم توصیه می‌کنیم اگر احساس کردند علائم جزئی از بیماری داشتند حتما با سامانه ما (۴۰۳۰) تماس بگیرند و تا اطمینان از نتیجه تست کرونا از منزل خارج نشوند.

* توزیع ۲۷۶ هزار بسته کمک معیشتی مواد غذایی بین نیازمندان
 
سردار ملک‌شاهکویی ادامه داد: ما از ابتدای سال تا امروز ۲۷۶ هزار بسته کمک معیشتی مواد غذایی بین نیازمندان توزیع کرده‌ایم و این اقدام خداپسندانه در طول «طرح شهید سلیمانی» هم ادامه خواهد یافت.

وی افزود: مردم ما در ایجاد جلوه های ایثار و جهاد خوش درخشیدند و ما از زحمات همه کادر درمان و بسیجیان در مبارزه با این بیماری تقدیر و تشکر می‌کنیم.

این خبر در حال تکمیل شدن است..

 

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید استان گلستان ویروس کرونا مرگ و میر طرح شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۱۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی گفت: میزان بارش در خراسان شمالی طی سال آبی جاری به نسبت سال گذشته ۴۲ درصد افزایش یافته است.

مهری هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی، اظهار کرد: میزان بارش در خراسان شمالی طی سال آبی جاری به نسبت سال گذشته ۴۲ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: این میزان نسبت به دوره آماری شش درصد کاهش داشته است که نشان می‌دهد همچنان با کمبود بارندگی به نسبت دراز مدت مواجه هستیم.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: میزان بارندگی در هفته دوم اردیبهشت نرمال و هفته‌های سوم و چهارم بیش از حد نرمال پیش‌بینی شده است.

هاشمی انجام محلول‌پاشی زمین‌های زراعی را در صورت شرایط جوی مساعد مناسب ارزیابی کرد و گفت: مسافران، دامداران و خودروها از اتراق در کنار مسیل‌ها خودداری کنند.

کد خبر 748663

دیگر خبرها

  • بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • چهارشنبه اوج فعالیت سامانه بارشی درکرمانشاه/دمای هوا کاهش می‌یابد
  • افزایش ۲۸ درصدی میزان جوجه‌ریزی در مازندران
  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته
  • تحقق ۱۰۳ درصدی تولید در پتروشیمی ایلام
  • رشد ۱۵۳ درصدی امانت کتاب در آذربایجان شرقی
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • نقش آبخیزداری در پیشگیری از هدررفت ۳۳ درصدی آب باران
  • ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز