Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@13:28:56 GMT

یک تن و۳۷۴ کیلو گرم انواع مواد مخدر درزنجان کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۷۱۶۸۳

یک تن و۳۷۴ کیلو گرم انواع مواد مخدر درزنجان کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی بابایی شامگاه چهارشنبه در ستاد مواد مخدر استان زنجان، به کشفیات مواد مخدر در استان زنجان اشاره کرد و گفت: طی هشت ماه امسال بیش از یک تن و۳۷۴ کیلو گرم انواع مواد مخدر در استان زنجان کشف شد.

وی با بیان اینکه طی سال گذشته در همین بازه زمانی یک تن و ۲۸۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان زنجان کشف شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۰ درصد رشد دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان، گفت: دراین راستا دو هزار و ۵۸۸ نفر قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر در استان دستگیر شد و در سال گذشته در همین بازه زمانی هم دو هزار و ۴۳۶ قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر دستگیر شد.

بابایی از کشف ۴۵ مکان کشت شاه دانه و گل در استان زنجان خبر داد و تاکید کرد: در این میان پنج هزار و ۵۹۶ بوته گل و شاه دانه در استان کشف شد.

وی با بیان اینکه مصرف شیشه در یکی از مناطق مرفه نشین شهر زنجان افزایش دارد، ابراز کرد: طی سال گذشته در همین بازه زمانی دو هزار ۱۸۱ بوته گل در استان کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان زنجان، به بازدید از مزارع ذرت و آفتابگردان در استان زنجان اشاره کرد و گفت: طی هشت ماه امسال هم ۵۰۰ بوته گل که به صورت قاچاق در مزارع استان کشت شده بود، کشف و معدوم شد.

کد خبر 5092220

منبع: مهر

کلیدواژه: علی بابایی مواد مخدر قاچاق مواد مخدر ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر محدودیت های کرونایی شیوع کرونا بارش برف بارش باران شهرستان کرج شهرکرد سیلاب روز دانشجو گرگان کرمانشاه مواد مخدر در استان استان زنجان سال گذشته کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۱۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه

فرمانده مرزبانى استان آذربایجان غربی اظهار کرد: مرزبانان هنگ مرزی ارومیه طی ایست بازرسی در محور مرزی سرو به ارومیه، به یک دستگاه خودرو مشکوک شدند و سریعاً آن را متوقف کردند.

سردار محمد احمدی گفت: مرزبانان در بازرسی از خودروی توقیفی موفق به کشف ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه که در بخش های مختلف خودرو جاسازی شده بود، شدند.

وی افزود: راننده خودرو از محل متواری شد و تلاش مرزبانان برای شناسایی و دستگیری متهم و سایر متهمان این پرونده در دستور کار قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • یک کیلو گوشت چند سیخ کباب چنجه دارد
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم