Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس با اشاره به اینکه پروژه گازرسانی شهرهای جیرفت و عنبرآباد به‌دلیل مشکل با شهرداری متوقف شده است گفت: پیگیر عملیاتی شدن راه‌آهن جیرفت هستیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جیرفت، ذبیح‌الله اعظمی امشب در نشست خبری با اصحاب رسانه جنوب استان کرمان اظهار داشت: جنوب کرمان ظرفیت رسانه‌ای بسیار خوبی دارد که می‌توان برای پیشرفت و توسعه منطقه استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ظرفیت صنعتی و معدنی جنوب استان کرمان کم‌نظیر است تصریح کرد: تمامی طرح‌های اکتشافی جنوب کرمان پیگیری شده و اگر تمامی آنها به نتیجه برسد مشکل نیمی از بیکاری منطقه برطرف شود.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بعضی از شرکت‌ها مسئولیت‌پذیر نیستند افزود: همکاری شرکت‌ها می‌تواند معادن منطقه را فعال کند، معدن جبالبارز جنوبی حفاری آن در حال انجام است و طبق گفته مسئولین، این معدن می‌تواند بیش از 5 هزار نفر اشتغالزایی کند.

وی بیان اینکه معادن گمرکان، دشت کوچ، اسفندقه، ساردوئیه، در حال فعالیت هستند گفت: همچنین معدن بحرآسمان که معدن عظیمی در این منطقه است با کارشناسی انجام شده در حال فعالیت است.

اعظمی مشکل معادن ساردوئیه را تامین برق عنوان کرد و افزود: رایزنی برای تامین برق معدن انجام شده که با بهره‌برداری از این معادن برای بیش از 7 هزار نفر اشتغالزایی می‌شود.

وی با تشریح دلایل گازرسانی به حیرفت و عنبرآباد اظهار داشت: پروژه گازرسانی به جیرفت و عنبرآباد به دلایل مشکلاتی که با شهرداری‌ها داشتند متوقف شده و با رایزنی مجدد به‌زودی کار اجرایی آن آغاز می‌شود.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود بخش ساردوئیه و اسماعیلیه به شهرستان تبدیل می‌شود و کار مطالعاتی آن در حال انجام است.

نماینده مردم جیرفت : معادن جنوب استان کرمان نیاز مبرم به برق دارندانتظار 7 ساله نصب دوربین در شهر جیرفت؛ پایه‌های نصب شده غیراستاندارد استواکنش جالب نماینده جیرفت در مجلس به سفر وزیر جهاد کشاورزی

وی با اشاره به دغدغه مردم جنوب نسبت به انتقال آب از سرشاخه‌های هلیل‌رود گفت: انتقال آب هلیل رود خط قرمز مردم جنوب استان کرمان است چرا که اگر آب هلیل منتقل شود نه تنها کشاورزی بلکه زندگی مردم نیز نابود می‌شود.

اعظمی با بیان اینکه هفته آینده اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس به جنوب استان کرمان سفر می‌کنند افزود: چند نفر از اعضای کمیسیون کشاورزی برای مطالعه انتقال آب از سرشاخه‌های هلیل‌رود به رابر سفر می‌کنند تا بتوانند این موضوع را کارشناسی کنند از نظر ما انتقال آب از سر شاخه‌های هلیل‌رود کارشناسی نشده است و از دستگاه قضا نیز تقاضا می‌شود این موضوع را پیگیری کند.

وی با اشاره به متوقف شدن پروژه راه‌آهن جیرفت یادآور شد: برای شروع عملیات راه‌آهن منطقه توجیه کارشناسی نیاز داشتیم که تمام مستندات لازم جمع‌آوری شده و آماده ارائه است.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: استعداد‌های ورزشی در جنوب استان کرمان بسیار زیاد است اما متاسفانه امکانات ورزشی منطقه بسیار ضعیف بوده و مشکلات زیادی در این حوزه وجود دارد.

انتهای پیام/511/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیسیون کشاورزی معادن ذغال سنگ استان کرمان کمیسیون کشاورزی معادن ذغال سنگ استان کرمان جیرفت و عنبرآباد در مجلس نماینده مردم جیرفت جنوب استان کرمان انتقال آب هلیل رود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۱۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان پرچم‌دار شهرسازی الکترونیک است

معاون سابق شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت: اولین شهری که با جسارت وارد مباحث شهرسازی الکترونیک شد، شهرداری اصفهان بود، به‌طوری که در حال حاصر ۱۰ کلان‌شهر با الگوبرداری از ما وارد این حوزه شدند، اصفهان پرچم‌دار شهرسازی الکترونیک است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، وحید مهدویان امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در آئین تکریم و معارفه چند تن از مدیران شهرداری اظهار کرد: در این دوره بسیاری از پروژه‌ها که سال‌های زیادی در شهر اصفهان بلاتکلیف مانده بود، همچون اراضی علی‌آباد کلنگان و صحرای پرتمان به سرانجام رسید، همچنین پروژه‌های جدیدی از جمله تشکیل دبیرخانه نقشه‌ای و عکس برداری هوایی آغاز شد.

وی با بیان اینکه با انجام این پروژه‌ها علاوه بر رفع مشکلات مردم، درآمدی برای مجموعه مدیریت شهری کسب شد، افزود: بیش از ۴۳۰ ساختمان ناپایدار شناسایی و بیش از ۷۰ مورد دستورالعمل وحدت رویه در حوزه شهرسازی انجام شد.

معاون سابق شهرسازی و معماری شهردار اصفهان با بیان اینکه اولین شهری که جسارت کرد و وارد مباحث شهرسازی الکترونیک شد شهرداری اصفهان بود، ادامه داد: در حال حاضر ۱۰ کلان‌شهر با الگوبرداری از ما وارد این حوزه شدند، البته کار بسیار سختی در ادامه پیش رو خواهیم داشت، چراکه اصفهان پرچم‌دار شهرسازی الکترونیک است.

مهدویان با بیان اینکه گفتمان جدیدی در بافت تاریخی ایجاد شد، گفت: امیدوارم با رشد ۷۴ درصدی بودجه روزانه شاهد بازآفرینی در بافت تاریخی باشیم، در این دوره بیش از ۷۰ درصد نیروها در مناطق جوان شدند و آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی تصریح کرد: امیدوارم با توکل به خدا در کمال صحت در راه خدمت به مردم گام برداریم و عاقبت‌بخیر شویم که مقصد تمام نیازها است.

کد خبر 747958

دیگر خبرها

  • گرد و غبار آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • شوراها پل ارتباطی دولت و مردم
  • انتقاد استاندار لرستان از تورم شدید نیروی کار در شهرداری‌ها
  • شهرداران از مصائب شهری با استاندار سخن گفتند
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • دستورات رئیس جمهور برای رفع مشکلات مردم جنوب غرب تهران
  • رئیسی خواستار رفع مشکلات جنوب غرب تهران شد
  • اصفهان پرچم‌دار شهرسازی الکترونیک است
  • تخریب پروژه گازرسانی بر اثر بارش باران در روستای دوسیران + فیلم