Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حزنی گفت: قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) با مشارکت سپاه پاسداران، بسیج، بنیاد مستضعفان، کمیته امداد امام خمینی (ره)، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و آستان قدس رضوی برای آبادانی استان‌های محروم تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار «سید ضیاءالدین حزنی» امشب (۱۹ آذر) در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه به دنبال افزایش اقدامات محرومیت زدایی هستیم، اظهار کرد: سپاه در کنار مأموریت اصلی تأمین امنیت و دفاع از کشور، در بحث محرومیت زدایی نیز بسیار تلاش کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان فعالیت های سپاه برای مقابله با ویروس کرونا و کمک های مومنانه برای حمایت از  نیازمندان و اقشار آسیب پذیر، گفت: قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) با فرماندهی سردار سلامی (فرمانده کل سپاه) با همکاری آستان قدس رضوی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بنیاد مستضعفان، بسیج و سپاه پاسداران برای کاهش بخشی از مشکلات جاری مردم و آبادانی استان های محروم تشکیل شده است.

 

سردار حزنی با تأکید بر اینکه سپاه در کنار و خدمت مردم است، افزود: از خدمات قرارگاه‌های شهید ناصری، پیشرفت و آبادانی و بسیج سازندگی در رفع محرومیت در خراسان جنوبی قدردانی می کنیم.

 

گفتنی است، دبیر قرارگاه محرومیت‌‎زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز برای افتتاح چند ۳۷۰ طرح محرومیت‌زدایی و ۴۵۲ گارگاه اشتغالزایی وارد خراسان جنوبی شد.

 

امسال همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس ۱۵ تا ۲۱ آذرماه به عنوان هفته اختصاصی خراسان‌ جنوبی در گرامیداشت دفاع مقدس انتخاب شده است.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: قرارگاه امام حسن مجتبی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی محرومیت زدایی خراسان جنوبی محرومیت زدایی سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۱۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌ الظلم

به گزارش جام جم آنلاین، در اطلاعیه روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است: به اطلاع امت شهیدپرور ایران اسلامی می‌رساند بامداد امروز (شنبه) رزمندگان قرارگاه قدس در یک عملیات مشترک اطلاعاتی و عملیاتی با اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان چند نفر از عوامل تامین و پشتیبانی کننده که نقش محوری در ۲ عملیات گروهک تروریستی جیش الظلم در تاریخ‌های ۲۴ آذر ۱۴۰۲ در ستاد انتظامی و ۱۶ فروردین سال جاری در سپاه شهرستان راسک را داشته و در مدرسه دینی انوارالحرمین روستای پشامگ از توابع این شهرستان مخفی شده بودند را با همکاری مردم شریف منطقه شناسایی و دستگیر کردند.

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی، عزادار شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌ الظلم
  • خراسان جنوبی عزادار شهادت امام صادق (ع) + تصاویر
  • عوامل پشتیبانی جیش العدل در راسک بازداشت شدند
  • محرومیت زدایی از ماموریت‌های گروه‌های جهادی برای کمک به مردم
  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی در دهدلی شهرستان اردل