Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@07:10:11 GMT

داستان والیبالیست لژیونری که بدون تیم مانده است

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۷۱۷۸۶

داستان والیبالیست لژیونری که بدون تیم مانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، امیر غفور والیبالیست کاشانی تیم ملی است که در اولین موفقیت خود ۱۲ سال پیش مدال طلای نوجوانان آسیا را بر گردن انداخت و پس از عناوین مختلفی را به دست آورد.

غفور پس از آن نیز ۱۱ سال پیش مدال نقره نوجوانان جهان را برد، ۱۰ سال پیش مدال نقره جوانان آسیا را بر گردن آویخت، کاپ بهترین اسپکر مردان آسیا را در سال ۲۰۱۳ به خود اختصاص داد؛ وی در پایان لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ با کسب ۲۴۹ امتیاز، عنوان ارزشمند امتیازآورترین بازیکن این رقابت‌ها را به دست آورد و در مسابقات قهرمانی مردان آسیا نیز به عنوان بهترین قطر پاسور برگزیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غفور که در ۲ فصل گذشته به تیم مونزا ایتالیا پیوست و لژیونر شد، با عملکرد خوبی که از خود در بازی‌های باشگاهی و ملی به نمایش گذاشت، برای فصل قبل به تیم لوبه، قهرمان ایتالیا ملحق شد.

این والیبالیست اصفهانی اما اکنون وضعیت مشخصی ندارد، از آخرین بازی رسمی امیر غفور که اوایل آذر ماه ۹۸ مقابل مونزا انجام شد یک سال می‌گذرد و این پشت‌ خط‌زن پس از آن به علت مصدومیت از ناحیه کمر غایب بود و پس از آن نیز لیگ والیبال ایتالیا به دلیل کرونا تعطیل شد و قرارداد غفور نیز با لوبه به پایان رسید.

غفور علاقه زیادی به حضور دوباره در لیگ برتر والیبال ایتالیا داشت و با وجود برخی صحبت‌ها درخصوص برگشت این بازیکن به سری‌آ اما این والیبالیست همچنان بدون تیم مانده است.

حتی فدراسیون والیبال کره‌جنوبی یک لیست ۴۰ نفره را برای حضور در لیگ والیبال این کشور اعلام کرد که تنها ۷ بازیکن شانس حضور در لیگ کره جنوبی را داشتند اما در پایان امیر غفور در بین نفرات منتخب قرار نداشت تا تکلیف وی همچنان نامشخص باشد.

بعد از این‌که حضور غفور در مودنا به دلیل کاهش قرارداد‌ها و تعداد سهمیه‌های خارجی نیز منتفی شد، تیم اونیکو ورشوی لهستان مشتری امیر غفور بود که پیشنهاد این تیم همان ابتدا مورد تایید غفور قرار نگرفت.

یک ماه پیش نیز تیم والیبال ورونا استفان بویر، پشت خط زن فرانسوی خود را کنار گذاشت و این بازیکن به تیم العربی قطر پیوست که پس از جدایی بویر از ورونا چند بازیکن به عنوان گزینه‌های جانشینی وی معرفی شدند که یکی از آن‌ها امیر غفور بود.

پشت خط‌زن تیم ملی والیبال ایران که حدود یک سال است به دلیل مصدومیت در هیچ تیمی بازی نمی‌کند و رقابت‌های انتخابی المپیک را هم از دست داد یکی از جدی‌ترین گزینه‌های حضور در تیم ورونا بود که این اتفاق در نهایت رخ نداد؛ مسئولان تیم ورونا برای پر کردن جای خالی ستاره فرانسوی خود با مادس جنسن دانمارکی به توافق رسیدند تا پرونده حضور غفور در سری‌آ بسته شود.

به این ترتیب این والیبالیست اصفهانی که حاضر نشد در لیگ برتر والیبال کشور خودمان بازی کند، بدون تیم مانده است و مشخص نیست برای حضور در لیست اصلی تیم ملی والیبال برای المپیک چقدر شانس داشته باشد.

انتهای پیام/63090/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: امیر غفور ورزش اصفهان سپاهان لیگ برتر والیبال لژیونر امیر غفور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۱۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغازمسابقات والیبال ساحلی در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی به مناسبت روز مراغه با حضور ۱۹ تیم در رده سنی آزاد به میزبانی زمین ساحلی شهرداری مراغه، مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی آذربایجان شرقی در این شهرستان در حال برگزاری است.

در این مسابقات ۵۰ ورزشکار حضور دارند و عصر فردا با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان خواهد داد.

مسابقات والیبال ساحلی استان به مدت دو روز در ساحل زیبای رودخانه صوفی چای شهرستان مراغه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • فوق ستاره برزیلی به روسیه کوچ کرد!
  • امپراطوری ستاره ایرانی در رومانی با ۵۶۲ امتیاز!
  • یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی
  • امیر جدیدی از «قهرمان» تا «منصور»
  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است
  • آغازمسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • ویدئو/ واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • اشتباه وحشتناک به قیمت حذف والیبالیست هلندی از لیگ‌ملت‌ها