Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان در نشست ویدئوکنفرانسی استاندار سمنان با مدیران دستگاه‌های اجرایی با بیان اینکه طرح ایران همدل یکی از بهترین طرح‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) است که با ویژگی‌هایی خاص و هدفمند و با رویکرد توانمند سازی ایتام و محسنین برای استان اجرا می‌شود، ابراز کرد: در حال حاضر ۷۵۹ یتیم در سطح استان سمنان تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با باین اینکه در مقوله محسنین نیز فرزندان نیازمند غیر یتیم دو هزار و ۴۰۰ نفر در حال حاضر تحت پوشش کمیته امداد قرار داشته و یک هزار و ۸۰۰ نفر نیز در نوبت حمایت قرار دارند، ابراز کرد: ۵۵ درصد از جامعه آماری محسنین استان را دختران و مابقی را پسران تشکیل می‌دهند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه چهار هزار و ۲۰۰ نفر حامی در استان در قالب و شکل‌های مختلف از ایتام و محسنین تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان حمایت می‌کنند، گفت: رده سنی حامیان استان از هفت سال شروع و به بیش از ۶۰ سال نیز می‌رسد همچنین سرانه دریافتی هر یتیم در استان به صورت ماهانه حدود ۸۰۰ هزار تومان و محسنین نیز حدود ۱۸۰ هزار تومان است.

مسعودیان راد با بیان اینکه متوسط دریافتی ماهانه ایتام در کشور بالغ بر ۴۰۰ هزار تومان است که این میزان در استان در حال حاضر به دو برابر میانگین کشوری افزایش یافته است، افزود: توانمند سازی خانواده ایتام و محرومان در استان در طرح ایران همدل مورد توجه است و موارد مباحث پیرامون این محور دنبال و کمک‌ها نیز هدفمند و مؤثر هزینه می‌شود.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد توانمند سازی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۱۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مهدی عرب اسدی رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی  بسطام  گفت : این لوازم شامل یخچال، آبگرمکن، فرش، پنکه، ماشین لباسشویی و اجاق گاز به ارزش ۶۷۰ میلیون تومان  است .

وی افزود : باتوزیع این اقلام نیاز وسایل گرمایشی و سرمایشی خانواده های مددجوی کمیته امداد در بسطام رفع شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • مشارکت بیش از ۵ هزار معلم قزوینی در طرح اکرام ایتام
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • ۳۰۰ نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس در سمنان ایجاد می‌شود
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید