Web Analytics Made Easy - Statcounter

ندا اسماعیلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این چالش ارومیه و سلماس به ترتیب مقام های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

وی افزود: همکاری خوب مردم در این چالش و اعضای هیات ورزش‌های همگانی ماکو و استان، باعث شد تا آذربایجان غربی موفق به کسب مقام سوم کشوری در این چالش شود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان ماکو با اشاره به اینکه لیست آسیب دیدگان از کرونا برای واحدهای تابعه از جمله باشگاههای فعال بخش خصوصی و دولتی به صورت چندین مرحله به اداره کل تابعه ارسال شده، ادامه داد: متقاضیان استفاده از تسهیلات مربوط به این طرح می توانند با ثبت نام در سامانه وزارت ورزش و جوانان و سامانه کارای وزارت کار نیز برای دریافت تسهیلات اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یاد آوری کرد که تعدادی از پرونده های مربوط به طرح جهت دریافت تسهیلات از سوی این اداره تایید و در حال طی مراحل تخصیص وام هستند.

اسماعیلی همچنین به فعالیت هیات های همگانی، کوهنوردی، فوتبال، دوچرخه سواری، بدنسازی و پرورش اندام در دوران محدودیت های کرونایی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: برپایی پویش های مختلف از جمله "پویش در خانه بمانیم" - " پویش آماده باش ۱ و ۲" - " چالش به وقت ورزش" - "چالش طناب زنی کودکان" - " چالش زنجیره ایروبیک در خانه" - صعودها و همایش های کوهپیمایی با رعایت مقررات بهداشتی و با شیوه نامه های جدید به مبارزه با تنبلی پرداخته و زمینه های گسترش ورزش سالم و مفید را در روز های سخت همه‌گیری این ویروس فراهم کردند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه با وجود محدودیت های موجود فعالیت های عمرانی این اداره به همت و همکاری واحد امور فنی مهندس و عمرانی اداره کل و با همکاری دستگاههای شهرستانی ادامه‌ دارد، افزود: در روز های گذشته میدان چمن مصنوعی با اعتبار بالغ بر پنج میلیارد ریال افتتاح شد.

وی گفت: درحال حاضر پروژه سالن رزمی طبقاتی در مساحت ۲ هزار مترمربع با اعتبار بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در حال ساخت است.

شهرستان ماکو با ۳۶ هیات ورزش و ۳۶۰۰ ورزشکار بیمه شده در شمال استان آذربایجان غربی واقع شده است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی ماکو وزارت ورزش و جوانان محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ماکو وزارت ورزش و جوانان محدودیت های کرونا آذربایجان غربی ماکو وزارت ورزش و جوانان محدودیت های کرونا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۱۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف ۲ موتور سیکلت با پراید ۱۳۲ در محور ماکو به خوی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۹:۴۴ شامگاه ۱۲ اردیبهشت ١۴٠٣ تصادف دو دستگاه موتور سیکلت با پراید ۱۳۲ گزارش شد.

وی افزود:نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات رند ماکو بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.
 
محبوبی گفت:این حادثه ۲ مصدوم داشت که مصدومین بعد از اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان فجر ماکو انتقال یافتند.

دیگر خبرها

  • تصادف ۲ موتور سیکلت با پراید ۱۳۲ در محور ماکو به خوی 
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • استفاده از توان جهاد دانشگاهی زنجان برای خدمت به جوانان ضروری است
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند